-
1. Data: 2002-10-26 18:15:18
Temat: Autoryzacja glosowa (telefoniczna) ?
Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
Witam.
Zdarzylo mi sie, ze terminal nie dzialal na zadnej z kart - wciaz byl
"gotowy". Poprosilem o autoryzacje jak w temacie, ale odpowiedzia byly
szeroko otwarte oczy ;)))
Jak taka autoryzacja powinna sie odbyc?
Telefon do centrum autoryzacji
Podanie nr karty i nazwiska
Otrzymnie jakiegos kodu
Wpisanie go do terminala
I koniec?
Pozdrawiam,
Maciej Loret
m...@p...pl
-
2. Data: 2002-10-27 21:07:07
Temat: Re: Autoryzacja glosowa (telefoniczna) ?
Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
"Maciej Loret" <m...@p...pl> writes:
> Zdarzylo mi sie, ze terminal nie dzialal na zadnej z kart - wciaz byl
> "gotowy". Poprosilem o autoryzacje jak w temacie, ale odpowiedzia byly
> szeroko otwarte oczy ;)))
> Jak taka autoryzacja powinna sie odbyc?
> Telefon do centrum autoryzacji
> Podanie nr karty i nazwiska
> Otrzymnie jakiegos kodu
> Wpisanie go do terminala
> I koniec?
Normalnie nie podaje sie nazwiska, tylko numer i date waznosci karty
(oraz dane dotyczace transakcji).
Raczej gada sie z automatem, nie z czlowiekiem. Automat podaje numer
autoryzacji, ktory trzeba wpisac do terminala albo na kwitek.
--
Krzysztof Halasa
Network Administrator
-
3. Data: 2002-10-29 18:58:21
Temat: Re: Autoryzacja glosowa (telefoniczna) ?
Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
Witam.
> > Zdarzylo mi sie, ze terminal nie dzialal na zadnej z kart - wciaz
byl
> > "gotowy". Poprosilem o autoryzacje jak w temacie, ale odpowiedzia
byly
> > szeroko otwarte oczy ;)))
> > Jak taka autoryzacja powinna sie odbyc?
> Normalnie nie podaje sie nazwiska, tylko numer i date waznosci karty
> (oraz dane dotyczace transakcji).
> Raczej gada sie z automatem, nie z czlowiekiem. Automat podaje numer
> autoryzacji, ktory trzeba wpisac do terminala albo na kwitek.
Dziekuje za pomoc. Oznacza to, ni mniej ni wiecej, ze kazdy sprzedawca
powinien dac sobie z tym rade - nawet robiac to poraz pierwszy?
Pozdrawiam,
Maciej Loret
m...@p...pl
-
4. Data: 2002-10-31 02:28:50
Temat: Re: Autoryzacja glosowa (telefoniczna) ?
Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
"Maciej Loret" <m...@p...pl> writes:
> > Normalnie nie podaje sie nazwiska, tylko numer i date waznosci karty
> > (oraz dane dotyczace transakcji).
> > Raczej gada sie z automatem, nie z czlowiekiem. Automat podaje numer
> > autoryzacji, ktory trzeba wpisac do terminala albo na kwitek.
>
> Dziekuje za pomoc. Oznacza to, ni mniej ni wiecej, ze kazdy sprzedawca
> powinien dac sobie z tym rade - nawet robiac to poraz pierwszy?
Jasne. W koncu nikt sie z taka wiedza nie rodzi, a takie autoryzacje
nie sa specjalnie czeste.
--
Krzysztof Halasa
Network Administrator