  • 1. Data: 2011-12-01 09:17:10
    Temat: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witam!

    Dwie lokaty założone w poniedziałek 28-LIS.
    (BGŻ Optima 1 dzień 6.48%, automatyczne odnowienie i kapitalizacja odsetek)

    Odsetki naliczone prawidłowo we wtorek i środę.
    Dziś czwartek 1-GRU i BRAK ODSETEK i brak pozycji 'odnowienie lokaty'.

    Problem zgłoszony i przyjęty na infolinii.
    Trochę dziwne to jest i czy to taki trick, że ktoś tego nie zauważy?!
    Taki skok do nowego miesiąca i jeden dzień bez odsetek?! ;-)

    Sprawdźcie jak to u Was wygląda.
    THX!

    --
    Pozdrawiam,
    TheZas

    - Baca bardzo długo gadał turystom, że milczenie jest złotem.-

  • 2. Data: 2011-12-01 10:40:45
    Temat: Re: BGŻ Optima - brak odsetek
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości
> [...]
    > Trochę dziwne to jest i czy to taki trick, że ktoś tego nie zauważy?!
    > Taki skok do nowego miesiąca i jeden dzień bez odsetek?! ;-)

    U mnie też brak odsetek. Może mają tak jak np w Eurobanku ;-)

    yossarian

  • 3. Data: 2011-12-01 10:58:10
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Yossie!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 11:40:45, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    yoss y...@s...wp.pl, news:4ed75900$0$8458$65785112@news.neostrada.pl

    > U mnie też brak odsetek. Może mają tak jak np w Eurobanku ;-)

    A jak jest w Eurobanku?

    --
    Hej!
    TZ

    - Kwas solny żre wszystko, co napotka na drodze i na szosie -

  • 4. Data: 2011-12-01 11:03:14
    Od: Paulina Bednarska <p...@g...com>

    On 1 Gru, 10:17, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:
    > Witam!
    >
    > Dwie lokaty za o one w poniedzia ek 28-LIS.
    > (BG Optima 1 dzie 6.48%, automatyczne odnowienie i kapitalizacja odsetek)
    >
    > Odsetki naliczone prawid owo we wtorek i rod .
    > Dzi czwartek 1-GRU i BRAK ODSETEK i brak pozycji 'odnowienie lokaty'.
    >
    > Problem zg oszony i przyj ty na infolinii.
    > Troch dziwne to jest i czy to taki trick, e kto tego nie zauwa y?!
    > Taki skok do nowego miesi ca i jeden dzie bez odsetek?! ;-)

> [...]

    U mnie wszystko się zgadza: są odsetki zarówno z lokat jednodniowych,
    jak i z konta głównego (4,6%) oraz potrącony podatek.

  • 5. Data: 2011-12-01 11:39:36
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > A jak jest w Eurobanku?

    Na przełomie miesiąca odsetki naliczają się podwójnie ostatniego dnia
    miesiąca a pierwszego dnia następnego miesiąca już nie. Ufam, że w BGŻ jutro
    się wszystko wyrówna ;-)

    yossarian

  • 6. Data: 2011-12-01 12:29:05
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "yoss" <y...@s...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]> napisał w wiadomości

    Pani Ania z BGŻtu chyba czyta grupę bo własnie mi się odsetki pojawiły ;-)
    dziękuję Pani Aniu ;-)

    yossarian

  • 7. Data: 2011-12-01 12:44:32
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Yossie!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 12:39:36, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    yoss y...@s...wp.pl, news:4ed766ca$0$5811$65785112@news.neostrada.pl

    > Ufam, że w BGŻ jutro się wszystko wyrówna ;-)

    U mnie już jest OK. Odsetki dziś (za wczorajszy dzień) naliczone i jest pozycja
    'odnowienie lokaty' z dzisiejszą datą.

    Oby nie było to regułą, bo dzwonić i przypominać o naliczaniu odsetek nie
    zamierzam ;-)

    --
    Hej!
    TZ

    - "Być albo nie być" mówił Hamlet, trzymając swoją czaszkę w ręce. -

  • 8. Data: 2011-12-01 12:59:36
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Yossie!

    W czwartek, 1 grudnia 2011, o godz. 13:29:05, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    brak odsetek"
    yoss y...@s...wp.pl, news:4ed77264$0$1455$65785112@news.neostrada.pl

    > Pani Ania z BGŻtu chyba czyta grupę bo własnie mi się odsetki pojawiły ;-)

    Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
    naliczone?!

    --
    Hej!
    TZ

    - Pewnego dnia kotłowy umarł na skutek rozwalenia się. -

  • 9. Data: 2011-12-01 13:10:01
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "TZ" napisał w wiadomości grup
    >)

    >Jednak nadal pozostaje pytanie dlaczego tak się stało, że odsetki nie były
    >naliczone?!

    Pierwszy dzień kolejnego miesiąca, dłuższe poranne przetwarzanie danych. Nic
    specjalnie dziwnego.

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 10. Data: 2011-12-01 13:15:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 01 Dec 2011 13:44:32 +0100, TZ napisał(a):

    > U mnie już jest OK. Odsetki dziś (za wczorajszy dzień) naliczone i jest
    > pozycja 'odnowienie lokaty' z dzisiejszą datą.

    Czy też macie codziennie w hostorii taką "sieczkę" związaną z odnowieniem
    lokaty jednodniowej. Codziennie "-" i "+" kwoty lokaty na lokacie oraz
    "+" i "-" na oszczędnościowym?