  • 1. Data: 2014-06-12 12:56:57
    Temat: BGŻ Optima czas uciekać.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Czas się ewakuować. 17 czerwca zbliża się WIELKIMI krokami.

  • 2. Data: 2014-06-12 14:14:55
    Temat: Re: BGŻ Optima czas uciekać.
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 12 czerwca 2014 12:56:57 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:
    > Czas się ewakuować. 17 czerwca zbliża się WIELKIMI krokami.

    Przelew ewakuacyjny nastawiony na 16 ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2014-06-12 14:35:33
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-06-12 14:14, luc pisze:

    > Przelew ewakuacyjny nastawiony na 16 ;-)

    Ale o co chodzi? Znowu przegapiłem jakiś komunikat pewnie... Rzućcie
    linkę, plizzz....
    pwz

  • 4. Data: 2014-06-12 15:01:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 Jun 2014 14:35:33 +0200, pwz <p...@o...eu> wrote:

    >Ale o co chodzi? Znowu przegapiłem jakiś komunikat pewnie... Rzućcie
    >linkę, plizzz....

    http://www.bgzoptima.pl/binaries/oprocentowanie_rach
    unkow.pdf
    Oprocentowanie promocyjne (stałe) - promocyjne stopy procentowe1) -
    stosowane w okresie od 18 marca do 17 czerwca 2014 r.
    Nowe Środki (do 40 000 zł) 3,5%

    A z historii wynika ze zaraz po zakonczeniu biezacej bedzie nowa
    promocja i nowe srodki beda liczone w stosunku do salda z dni
    poprzedzajacych rozpoczecie nowej promocji.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 5. Data: 2014-06-12 15:23:49
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-06-12 15:01, WAM pisze:
> [...]
    > promocja i nowe srodki beda liczone w stosunku do salda z dni
    > poprzedzajacych rozpoczecie nowej promocji.

    Dziękuję pięknie!
    Swoją drogą, słabo to świadczy o banku, z którym klient musi grać w
    ciuciubabkę...
    pwz

  • 6. Data: 2014-06-14 11:20:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Jun 2014 15:23:49 +0200, pwz napisał(a):

    > Dziękuję pięknie!
    > Swoją drogą, słabo to świadczy o banku, z którym klient musi grać w
    > ciuciubabkę...

    Akurat sporo bankow sie bije teraz o "nowe srodki".

    Powysze swiadczy raczej o glupocie banku, ktory sam sie naraza na
    spore skoki kapitalu i ryzyko nieplynnosci, albo o nielicznosci grupy
    usenetowych wyjadaczy, co to dla kazdego promila gotowi sa manewry
    przeprowadzac :-)

    J.

  • 7. Data: 2014-06-15 11:19:38
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

> [...]
    > promocja i nowe srodki beda liczone w stosunku do salda z dni
    > poprzedzajacych rozpoczecie nowej promocji.

    Jakieś ruchy obronne podjęli - wprowadzili nową tabelę oprocentowania
    od 13.06
    Pozostałe środki teraz maja 3,0%
    Promocja nadal do 17.06.2014
    Oj, coś czuję że po prostu przedłużą...
    WIBOR spada..

    Sławek

  • 8. Data: 2014-06-15 12:02:53
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Jakieś ruchy obronne podjęli - wprowadzili nową tabelę oprocentowania
> [...]

    Poszedł przelew z jutrzejsza datą na całość. Jutro mógłbym zapomnieć.
    Jak nie będzie nic interesującego, to może tymczasowo smart? Pożyjemy,
    zobaczymy.

  • 9. Data: 2014-08-21 23:26:35
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-06-12 12:56, wiatrak pisze:
    > Czas się ewakuować. 17 czerwca zbliża się WIELKIMI krokami.

    Czas uciekać znów (25.08) ;)