  • 1. Data: 2008-10-06 17:20:58
    Temat: BGŻ i pierwszy zonk
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    witam
    postanowiłem zalozyc sobie lokate w bgz. Nawet chcialem pytac tu, czy
    powininem spodziewac sie jakis dziwnych sytuacji ale potem stwierdziłem ze
    przeciez zalozenie konta to zaden problem i wszysto powinno pojsc bez
    problemu.
    Dzwonie na infolinie - pani podaje mi adsresy oddziałów w Poznaniu.
    Jade - no i zonk. Okazuje sie ze w oddziale do którego trafiłem nie mozna
    zalozyc konta...
    I juz mam ich dosc...
    Powinienem spodziewac sie wiecej takich dziwnych sytuacji?

    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 2. Data: 2008-10-07 06:03:41
    Temat: Re: BGŻ i pierwszy zonk
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

> [...]
    > zalozyc konta...
    > I juz mam ich dosc...
    > Powinienem spodziewac sie wiecej takich dziwnych sytuacji?

    Tak. To dość dziwny bank, niektóre rzeczy u nich są innowacyjne i
    piękne, a inne, wydawałoby się proste i standardowe, w ich wykonaniu
    wołają o pomstę do nieba. Mnie na przykład, pomimo posiadania u nich
    konta przez kilka lat i regularnych wpływów nie chcieli dać kredytu, i
    to niewielkiego. Niby wszystko było ok, a decyzja odmowna i nikt nie
    potrafił powiedzieć dlaczego. Albo np. wprowadzą wysokie opłaty na coś,
    co było nisko płatne lub darmowe, a po niedługim czasie się z tego
    wycofają. Tak było z przelewami, tokenami itd.

    Grzexs

  • 3. Data: 2008-10-20 11:48:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To samo mówił mi o BGŻ znajomy mechanik na wsi, a poszedł do SKOK-u i dostał ten
    kredyt na rozbudowę w dwa dni.
    JaC

    -----