  • 1. Data: 2005-12-28 09:23:45
    Temat: BGŻ - kredyt - zarobili u mnie wielki minus
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    Zapragnąłem zmienić samochód i w tym celu chciałem zaciągnąć niewielki
    kredycik w banku, rzędu 5 kPLN, bo tyle akurat mi brakło. Ponieważ od kilku
    lat mam konto w BGŻ więc swoje kroki skierowałem tam sądząc w swojej
    naiwności, że dostanę tenże kredycik bez problemów i szybko. A tu wielka
    bulba!

    Najpierw koniecznie chciali mi wcisnąć jakiś promocyjny kredyt świąteczny,
    ale rata jakaś duża wychodziła, więc poprosiłem o coś na dłużej, no to
    wynaleźli "nieodnawialny na koncie". Ok, wypełniłem papiery i czekam kilka
    dni. Dzwonią. "Proszę udokumentować dochody!" - "Ależ przecież macie pismo z
    zakładu pracy!" - "Ale pozostałe!" - "No ale udokumentowanych nie wystarczy?
    Przecież kwota kredytu nie przekracza trzykrotności..." - "No tak, ale pan
    sam wpłaca" - "A co mam robić, jak pracodawca się uparł i nie chce
    przelewać, ale jest to udokumentowane" - "Ale reszta..." - "Ale to mi zajmie
    z tydzień albo dwa" I tak w kółko...

    Poszedłem do SGB - tam od razu grzecznie poprosili o żyrantów, to ich
    grzecznie wysłałem na drzewo.

    Poszedłem do BZWBK - dostałem papiery, jeszcze tego samego dnia im odwiozłem
    i już następnego dnia pieniążki w kieszeni. I jeszcze nawet podarowali mi
    jakiegoś takiego nieco chińskiego discmana.

    BGŻ lubie za ich on-line'owość, niezły serwis internetowy i brak kolejek do
    kasy w oddziale "tuż obok", ale tym kredytem to zarobili u mnie wielki
    minus.

    Grzexs

  • 2. Data: 2005-12-30 20:52:37
    Temat: Re: BGŻ - kredyt - zarobili u mnie wielki minus