  • 1. Data: 2013-10-31 10:35:21
    Temat: BGŻOptima - kasy brakuje?
    Od: luc <b...@g...de>

    Takie coś w systemie:

    =======================
    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, iż w okresie od dnia 31 października 2013 r. do dnia 30
    stycznia 2014 r. ("Okres promocji") do oprocentowania środków pieniężnych
    zgromadzonych na Rachunku Optima Saver stosuje się promocyjną stałą stopę
    procentową, która wynosi 3,50% w skali roku. W okresie od dnia 31 października 2013
    r. do dnia 30 stycznia 2014 r. ("Okres promocji") do oprocentowania środków
    pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Optima Duo Saver stosuje się promocyjną stałą
    stopę procentową, która wynosi 4,00 % w skali roku.

    Szczegóły promocji znajdują się w Tabeli oprocentowania rachunków w ramach Kont
    BGŻOptima, do której link umieszczony został pod treścią wiadomości.

    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta
    dostępnym pod numerami 801 280 280 oraz 22 574 37 00 (opłata za połączenie zgodnie z
    cennikiem operatora). Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji od godziny 8:00 do
    22:00, od poniedziałku do piątku.

    Pozdrawiamy,
    Zespół BGŻOptima
    =======================

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-10-31 10:44:28
    Temat: Re: BGŻOptima - kasy brakuje?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-31 10:35, luc pisze:

> [...]
    pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Optima Duo Saver stosuje się promocyjną stałą
    stopę procentową, która wynosi 4,00 % w skali roku.

    A jakie są obciążenia/haki w związku z Optima Saver i DuoSaver? (Tak,
    leniwy jestem i nie chce mi się szukać)

    A że kasy brakuje - to oczywiste. Nie trzeba było być noblistą z
    ekonomii, żeby to przewidzieć.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.