  • 1. Data: 2011-11-23 19:08:01
    Temat: BGZoptima- brak umowy?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Po otrzymaniu maila- woje Konto BGZOptima zostalo otwarte. Aktywuj je juz
    dzis! " nie mozna pobrac zadnej umowy w celu poznania konta na jakie nalezy
    wyslac 1zl, zaden sms tez nie dotarl z numerem konta. po wyslaniu e-maila do
    BGZ z opisaniem problemu, tez cisza i nic sie nie dzieje.
    Jak dla mnie to jest totalne olewanie klienta, albo nowy standard
    nowoczesnej bankowosci (a czesc narzekala na Wyzsza kulture bankowosci?),
    ktorym nie jestem zainteresowany, skoro nikt nie odpowiada na e-mail.

  • 2. Data: 2011-11-23 21:27:25
    Temat: Re: BGZoptima- brak umowy?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Po otrzymaniu maila- woje Konto BGZOptima zostalo otwarte. Aktywuj je juz
    > dzis! " nie mozna pobrac zadnej umowy w celu poznania konta na jakie
    > nalezy wyslac 1zl,

    A dostales czasem numeru konta po wypelnieniu wniosku ?

    >zaden sms tez nie dotarl z numerem konta. po wyslaniu e-maila do

    numer konta dostaniesz razem z digipassprzydupasem
    o ile zrobiles ten przelew i zostanie on zweryfikowany poprawnie

    > BGZ z opisaniem problemu, tez cisza i nic sie nie dzieje.

    nie wykluczone ze zostali zasypani mailami i brakuje mocy przerobowej ;)

    > Jak dla mnie to jest totalne olewanie klienta, albo nowy standard
    > nowoczesnej bankowosci (a czesc narzekala na Wyzsza kulture bankowosci?),
    > ktorym nie jestem zainteresowany, skoro nikt nie odpowiada na e-mail.

    a pewnie odpowie, tylko nie na ten tychmiast ;)
    no i oni nie reklamuja wyzszej kultury tylko wyzsze %-ty

  • 3. Data: 2011-11-23 23:45:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Waldek" <m...@n...dam> wrote in message news:jajoft$scv$1@news.onet.pl...

    Nie ma obecnie zadnego konta na ktore mam przelac 1zl, jak sie nie odezwa to
    caly proces jest dla mnie zakonczony, bo skad ma do licha znac to konto,
    skoro pobranie umowy nie dziala.
    Dla mnie to jest wielki niewypal, bo widac, ze jest to slabo przygotowane i
    nie jest w stanie obslugiwac klientow.
    Jak ten bank bedzie dzialal tak jak przy otwieraniu konta, to szybko ludzie
    sie przekonaja, ze najmniejszy problem, ktory wystapi, nie bedzie mozna
    zalatwic wirtualnie.

  • 4. Data: 2011-11-24 08:04:51
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Co dokładnie oznacza, że nie możesz pobrać umowy.

    W mailu masz link:
    https://moje.bgzoptima.pl/aop/pl/retrievepdf.jspx?js
    enabled=true

    Czy ta strona ci się otwiera?

    Skoro masz rachunek aktywny, to pierwszy sms dotarł. Tam jest hasło.

    Michał

  • 5. Data: 2011-11-24 08:58:57
    Od: " Anna Kozłowska" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > nowoczesnej bankowosci (a czesc narzekala na Wyzsza kulture bankowosci?),
    > ktorym nie jestem zainteresowany, skoro nikt nie odpowiada na e-mail.

    Witam,

    Z powodu bardzo dużej ilości zgłoszeń czas oczekiwania na połączenie z
    naszym konsultantem może się wydłużać, za co serdecznie przepraszamy.
    Wszystkie informacje o naszej ofercie dostępne są na naszej stronie
    www.bgzoptima.pl
    Dodatkowo pragnę wyjaśnić, że dostęp do umowy otrzymuje każdy Klient w mailu
    potwierdzającym jej zawarcie (jest tam zamieszczony link do treści umowy,
    którą można pobrać po podaniu daty urodzenia i zweryfikowanego przez bank
    numeru telefonu komórkowego)

    Pozdrawiam
    Anna Kozłowska
    Zespół Prasowy BGŻOptima.

  • 6. Data: 2011-11-24 09:56:05
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Anno!

    W czwartek, 24 listopada 2011, o godz. 09:58:57, napisałaś na temat: "BGZoptima-
    brak umowy?"
    Anna Kozłowska b...@g...SKASUJ-TO.pl, news:jal10h$fd0$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > którą można pobrać po podaniu daty urodzenia i zweryfikowanego przez bank

    Właśnie w ten sposób próbuję od 16 listopada 2011 i NIC! :(

    --
    Hej!
    TZ

    - Nowe badania wykazały, że człowiek nie powstał z prochu, ale z gliny. -

  • 7. Data: 2011-11-24 10:27:37
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Właśnie w ten sposób próbuję od 16 listopada 2011 i NIC! :(

    Ja też próbuję i nic. W tym linku jest jeszcze trzecie pole do wypełnienia:
    "Wpisz ostatni kod otrzymany w SMS"
    a żaden kod do wpisania mi nie przychodzi SMS-em, a ostatni SMS z banku z
    etapu rejestracji już dawno skasowałem..

  • 8. Data: 2011-11-24 10:41:09
    Od: michalp <m...@i...pl>

    > "Wpisz ostatni kod otrzymany w SMS"
    > a żaden kod do wpisania mi nie przychodzi SMS-em, a ostatni SMS z banku z
    > etapu rejestracji już dawno skasowałem..

    A to właśnie w tym skasowanym przez ciebie SMSie (w którym była mowa o
    tym, żeby go nie kasować) było hasło :)

  • 9. Data: 2011-11-24 10:46:50
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Asie!

    W czwartek, 24 listopada 2011, o godz. 11:27:37, napisałeś na temat: "BGZoptima-
    brak umowy?"
    AS N...@p...onet.pl, news:jal6al$svd$1@mx1.internetia.pl

> [...]
    > a żaden kod do wpisania mi nie przychodzi SMS-em, a ostatni SMS z banku z
    > etapu rejestracji już dawno skasowałem..

    SMS z tym kodem był do podpisania umowy i także do jej pobrania później.
    Było też w nim info o jego nie kasowaniu.
    Lecz to nic nie zmienia, jak nie mogłem tak nadal nie mogę pobrać tej umowy.

    Ponoć po zalogowaniu do systemu też będzie można pobrać umowę ale co z tego jak
    nie mam PINu do DigiPassa.

    --
    Hej!
    TZ

    - Nie wolno pluć jeden na siebie. -

  • 10. Data: 2011-11-24 10:52:19
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > A to właśnie w tym skasowanym przez ciebie SMSie (w którym była mowa
    > o tym, żeby go nie kasować) było hasło :)

    Dobrze ze chociaż wydrukowałem jedną stronę umowy gdzie był numer konta.
    Mam nadzieję, że ten SMS nie bedzie potrzebny do aktywacji konta..