-
1. Data: 2002-07-24 11:54:14
Temat: BIGBG --> Millennium
Od: "AMRA" <a...@a...com>
Program przeniesienia współpracy z Klientami
Jednym z najważniejszych celów programu restrukturyzacji BIG Banku
GDAŃSKIEGO pozostaje implementacja nowej platformy operacyjnej
umożliwiającej nowoczesną obsługę klientów wszystkich linii biznesowych
wyodrębnionych w ramach nowej segmentacji klientów. W połowie 2001 roku Bank
zdecydował, by skoncentrować całość swojej działalności detalicznej według
koncepcji i pod marką Millennium. W konsekwencji oznaczało to przede
wszystkim stworzenie możliwości operacyjnych umożliwiających obsługę
klientów indywidualnych według jednolitego standardu i w czasie rzeczywistym
we wszystkich placówkach Millennium w Polsce. Proces przenoszenia obsługi
klientów, realizowany w okresie marzec - lipiec br. został zaplanowany tak,
by w niczym nie zakłócić bieżącej współpracy klientów z Bankiem.
Przenoszenie rachunków odbywa się automatycznie, bez udziału klientów i
realizowane jest w kolejne w soboty i niedziele. W efekcie tych działań
(stan na 22 lipca br.) przeniesiono 604 600 rachunków Klientów, co stanowi
95,9% ogólnej liczby rachunków planowanych do przeniesienia oraz
przeniesiono w pełni na nową platformę informatyczną 93 oddziały, co stanowi
94% oddziałów planowanych do przeniesienia. W dniach 27-28 lipca, w ostatni
weekend realizacji tego programu, przeniesionych zostanie 25.000 rachunków
oraz 6 oddziałów. Po zakończeniu procesu przenoszenia, Klienci indywidualni
Banku dysponować będą ogólnokrajową siecią oddziałów wyposażonych w pełni
scentralizowany system pozwalający na wykonywanie transakcji finansowych w
oparciu o jednorodną ofertę i standard obowiązujący we wszystkich oddziałach
Millennium w całym kraju.
za porfelem
--
----
Amra the Freelancer
www.prnews.pl - swiat e-bankow