  • 1. Data: 2009-05-18 09:54:16
    Temat: BIK - brak mojego kredytu
    Od: kris <k...@g...com>

    Witam,

    Podczas ubiegania sie o kredyt gotowkowy dowiedzialem sie, ze zaden z
    moich poptrzednich kredytow nie zostal umieszczony przez bank w BIK.
    Dziala to na moja niekorzysc - wszystkie kredyty splacalem w terminie.
    Zastanawiam sie czy bank ma obowiazek wysylania takich informacji do
    BIK czy tez robi to wedle swojego uznania? Domyslam sie, ze informacje
    o takim kredycie sa wysylane juz po calkowitym splaceniu kredytu,
    dobrze mysle?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-05-18 10:06:45
    Temat: Re: BIK - brak mojego kredytu
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    kris <k...@g...com> writes:

> [...]
    > Zastanawiam sie czy bank ma obowiazek wysylania takich informacji do
    > BIK czy tez robi to wedle swojego uznania? Domyslam sie, ze informacje

    Generalnie nie ma.

    > o takim kredycie sa wysylane juz po calkowitym splaceniu kredytu,
    > dobrze mysle?

    NIe. W trakcie spłacania też taki kredyt powinien być.

    KJ

    --
    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 3. Data: 2009-05-18 12:53:19
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 18, 12:06 pm, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > NIe. W trakcie spłacania też taki kredyt powinien być.
    >
    > KJ

    Zasadniczo to glownie kredyty sa tam w trakcie trwania zobowiazania,
    jesli splacalismy terminowo to po skonczeniu okresu kredytowania tylko
    za nasza zgoda.

  • 4. Data: 2009-05-18 15:42:22
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 18 Maj, 11:54, kris <k...@g...com> wrote:

    U mnie z kolei brakuje historii kart kredytowych Eurobanku, Lukasa i
    Pekao SA. Ciekawy jest przypadek Eurobanku; jakiekolwiek zapytanie o
    jakikolwiek produkt kredytowy, choćby niezobowiązujące, skutkuje
    zapytaniem do BIK. U mnie figurują dwa zapytania kredytowe Eurobanku,
    a historii karty brak. I teraz tłumacz się innym bankom, że nie masz
    dwóch kredytów w tej instytucji.