  • 1. Data: 2008-10-14 16:43:01
    Temat: [BIK] ręce opadają :(
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Chciałem, jak co jakiś czas, odpytać bik o raport na swój temat.
    jednym z etapów jest 'rejstracja' wniosku. W czasie tej rejestracji,
    musimy potwierdzić zapoznanie się z TOiP biku która w Fx wygląda tak:

    http://strony.aster.pl/kjonca/img/bik.JPG
    Wysłałem do nich pytanie, czy na pewno to chcą wyświetlać.

    odpowiedź z BIK poniżej:
    W celu uniknięcia tego błędu poroszę skorzystać z przeglądarki Internet
    Explorer 5.0 lub wyższej.

    Niestety FF nie zawsze odczytuje tą stronę poprawnie lecz nie
    przeszkadza to w zarejestrowaniu wniosku. Regulamin i cennik opłat jest
    dostępny w wersji PDF w zakładce klienta indywidualnego
    Wnioski każdy wyciągnie sam.

    KJ

  • 2. Data: 2008-10-14 17:34:03
    Temat: Re: [BIK] ręce opadają :(
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Oct 2008 18:43:01 +0200, w <gd2i6l$ndl$1@alfa.kjonca>, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > przeszkadza to w zarejestrowaniu wniosku. Regulamin i cennik opłat jest
    > dostępny w wersji PDF w zakładce klienta indywidualnego

    Dziwne -- pod FF ich strona działała mi 100% OK.

  • 3. Data: 2008-10-14 17:38:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > Dziwne -- pod FF ich strona działała mi 100% OK.
    Mi też działała. Aż do dziś.
    KJ

  • 4. Data: 2008-10-14 17:49:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 14 Oct 2008 19:38:22 +0200, w <8...@a...kjonca>,
    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

    > Mi też działała. Aż do dziś.

    SOA #1

  • 5. Data: 2008-10-14 18:17:44
    Od: otrov <o...@w...pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Dziwne -- pod FF ich strona działała mi 100% OK.

    U mnie ta strona wygląda tak jak u KJ - rozjechana.
    Muszą poprawić wygląd dla FF.

    o.

  • 6. Data: 2008-10-14 18:20:10
    Od: otrov <o...@w...pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Dziwne -- pod FF ich strona działała mi 100% OK.

    U mnie ta strona wygląda dokładnie tak jak na obrazku od Kamila - jest
    rozjechana. Muszą popracować w BIK nad wyglądem serwisu pod FF.

    o.

  • 7. Data: 2008-10-14 18:20:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > Dziwne -- pod FF ich strona działała mi 100% OK.
    A możesz podać wersję?
    Moja to (przy czym pod windzianym 3.0.3) było to samo.
    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.0.3) Gecko/2008092816 Iceweasel/3.0.3
    (Debian-3.0.3-2)
    KJ

  • 8. Data: 2008-10-14 18:21:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    otrov pisze:
    > U mnie ta strona wygląda dokładnie tak jak na obrazku od Kamila - jest
    > rozjechana. Muszą popracować w BIK nad wyglądem serwisu pod FF.

    U mnie wyglada OK. Wersja FF najnowsza.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-10-14 18:31:10
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

> [...]
    > to w zarejestrowaniu wniosku. Regulamin i cennik opłat jest dostępny w
    > wersji PDF w zakładce klienta indywidualnego

    Wniosek jest taki, że FF to gówniana przeglądarka.
    Często trafiam na jakąś poszatkowaną stronę w FF, która pod IE wyświetlana
    jest poprawnie.
    Dlaczego przeglądarka, która wyswietla wszystkie strony poprawnie jest
    ciągle krytykowana, a FF który ma problemy z wyswietlaniem co niektórych
    stron, uważany jest za jakiś ideał - tego nie rozumiem.

    Pozdrawiam
    Krzysiek Z.

  • 10. Data: 2008-10-14 18:38:53
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "Krzysiek Z." <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ciągle krytykowana, a FF który ma problemy z wyswietlaniem co niektórych
    > stron, uważany jest za jakiś ideał - tego nie rozumiem.

    Mozna tez zrobic strone ktora bedzie wyswietlona poprawnie
    przez Firefoxa a pod IE bedzie poszatkowana.
    Niestety nie ma sztywnego standardu dla stron WWW
    i kazdy producent przegladarek cos dodaje od siebie
    a czegos ze standardu nie obsluguje. Efekt
    jest jak widac. Ale dobrzy autorzy stron
    robie je tak, ze widac je poprawnie pod wieloma
    przegladarkami.

    Pozdrawiam,
    Marcin