  • 1. Data: 2005-11-10 11:55:29
    Temat: BOSBANK
    Od: "Krecik" <k...@p...onet.pl>

    Witam!

    Orientuje sie ktos czy w bosiu da sie zalozyc ekokonto BEZ DOSTEPU PRZEZ NET z
    karta MAestro (tylko po to zeby miec za 3zl/mc + 20zl/rok dostep do WSZYSTKICH
    bankomatow bez prowizji)? Bo mi ktos mowil ze zeby dostac karte maestro TRZEBA
    otworzyc rachunek internetowy (pakiet za 7zl/mc).

  • 2. Data: 2005-11-10 13:20:06
    Temat: Re: BOSBANK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krecik <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > dostep do WSZYSTKICH bankomatow bez prowizji)? Bo mi ktos mowil ze
    > zeby dostac karte maestro TRZEBA otworzyc rachunek internetowy

    Caly pakiet kosztujer 7 zl - dostep do netu jest za free. Inaczej sie nie da
    :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-11-10 14:00:12
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    Krecik napisał(a):

> [...]
    > bankomatow bez prowizji)? Bo mi ktos mowil ze zeby dostac karte maestro TRZEBA
    > otworzyc rachunek internetowy (pakiet za 7zl/mc).

    Da się. Dostęp do netu jest wliczony w pakiet, ale to jest osobna umowa,
    której nie musisz podpisywac. I nie jest ta umowa sporządzana domyślnie
    - ja chciałem, upomniałem się, sporządzili umowę, zadzwonili, podpisałem
    i mam.

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad Zak
    http://konradzak.com/powerofcli http://akademiaruchu.com.pl/

  • 4. Data: 2005-11-10 14:08:29
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    Krecik napisał(a):

    > (...) (tylko po to zeby miec za 3zl/mc + 20zl/rok dostep do WSZYSTKICH
    > bankomatow bez prowizji)(...)

    Nie zwróciłem wcześniej uwagi - chyba 7,00 PLN na miesiąc i 15,00 PLN za
    rok? I zdaje się, że pierwszy rok bez opłaty za kartę.

  • 5. Data: 2005-11-10 14:39:42
    Od: "Krecik" <k...@p...onet.pl>

    > Nie zwróciłem wcześniej uwagi - chyba 7,00 PLN na miesiąc i 15,00 PLN za
    > rok? I zdaje się, że pierwszy rok bez opłaty za kartę.

    Sa 2 opcje:
    1) rachunek avista BEZ NETU kosztuje 3zl/mc
    2) pakiet ekokonto 7zl/mc (w tym karta maestro 15zl/rok platne od 2go roku)

    Moje pytanie dotyczylo czy w 1-szej opcji da sie wyrobic karte (wtedy zgodnie z
    ich cennikiem karta kosztuje 20zl/rok przynajmniej tak mi sie zdaje). Mi
    powiedziano ze w 1-szej opcji nie da sie miec karty maestro.

  • 6. Data: 2005-11-10 14:53:51
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Krecik <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zgodnie z ich cennikiem karta kosztuje 20zl/rok przynajmniej tak mi
    > sie zdaje). Mi powiedziano ze w 1-szej opcji nie da sie miec karty

    Karte Maestro dostaniesz tylko do Ekokonta (RORu). 20 zl/rok to cena za
    wznowienie (pierwszy rok gratis).
    Jednym slowem dobrze ci powiedziano i jak chcesz darmowe wyplaty to tlyko za
    7 zl miesiecznie. Inaczej sie nie da.

  • 7. Data: 2005-11-10 14:59:08
    Od: "Krecik" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wznowienie (pierwszy rok gratis).
    > Jednym slowem dobrze ci powiedziano i jak chcesz darmowe wyplaty to tlyko za

    Wielkie dzieki! Wlasnie o to mi chodzilo.

  • 8. Data: 2005-11-10 19:12:13
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    Krecik napisał(a):

> [...]
    > ich cennikiem karta kosztuje 20zl/rok przynajmniej tak mi sie zdaje). Mi
    > powiedziano ze w 1-szej opcji nie da sie miec karty maestro.

    pytales "czy w bosiu da sie zalozyc _ekokonto_ BEZ DOSTEPU PRZEZ NET",
    czyli pytanie Twoje dotyczylo punktu 2.

    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2005-11-11 10:35:57
    Od: bob <b...@1...xx>

    Na www. wisi że opłata za kartę wynosi 15 złotówek.
    Co do dostępu przez sieć: żeby jeszcze nie ta opłata za token (50 zł)...

  • 10. Data: 2005-11-11 14:23:43
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    bob napisał(a):

    > Na www. wisi że opłata za kartę wynosi 15 złotówek.
    > Co do dostępu przez sieć: żeby jeszcze nie ta opłata za token (50 zł)...

    mozna bez tokena - wtedy do operacji mogacych uszczuplic stan konta masz
    drugi PIN.