  • 1. Data: 2011-05-05 15:39:07
    Temat: BPH/GE - kredyty ratalne "na dowód"
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Witam i pytam.

    Pytanie do zorientowanych.
    Czy w marketach ala nie dla idiotów można w w/w GE pozyskać
    kredyt na dowód ?

    Pytam bo mam taką sytuację:

    1. zaciągnięty i terminowo spłacony kredyt na ~ 4 000 PLN
    (zaświadczenie o zarobkach)

    2. zaciągnięty i terminowo spłacony kredyt na ~ 7 000 PLN
    (zaświadczenie o zarobkach)

    3. zaciągnięty i terminowo spłacony kredyt na ~ 2 300 PLN
    (zaświadczenie o zarobkach)

    4. Próba zaciągnięcia kredytu na ~ 500 PLN - "nie mamy już
    kredytów na dowód, proszę przynieść pierdyliard papierów". W
    efekcie te "500 PLN" kupione za gotówę.

    I teraz pytanko: czy "kredyt na dowód" powrócił ?
    Dla potencjalnych "krzykaczy" że trza być idiotą by kupować w
    marketach elektronicznych - zawsze kupuję po KONSULTACJI z
    ceneo/skąpcem/nokautem/allegro/e-bay ... Jeśli w "promo" w
    markecie jakiś sprzęt jest tańszy niż "najtaniej" w sieci -
    biorę go na "raty 0%" ...

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 2. Data: 2011-05-05 16:16:48
    Temat: Re: BPH/GE - kredyty ratalne "na dowód"
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 05 May 2011 17:39:07 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Dla potencjalnych "krzykaczy" że trza być idiotą by kupować w
    >marketach elektronicznych - zawsze kupuję po KONSULTACJI z

    a jaką masz odpowiedź "krzykaczom", którzy stwierdzą, że "trza być
    idiotą, by kupować elektronikę na kredyt"? :-)

  • 3. Data: 2011-05-05 17:49:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 05 May 2011 18:16:48 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > a jaką masz odpowiedź "krzykaczom", którzy stwierdzą, że "trza być
    > idiotą, by kupować elektronikę na kredyt"? :-)

    Jeśli to faktyczne 0%, to czemu nie?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-05-05 19:13:07
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 05.05.2011 19:49, Borys Pogoreło wrote:

    > Jeśli to faktyczne 0%, to czemu nie?

    Z ciekawości się zapytam: a rzeczywiście istnieją PRAWDZIWE kredyty 0%?
    Jeśli tak, to jakie instytucja prowadzą ten sponsoring?

  • 5. Data: 2011-05-05 19:35:22
    Od: Tomasz Kuc <t...@p...onet.pl>

    XYZ wrote:

    > Z ciekawości się zapytam: a rzeczywiście istnieją PRAWDZIWE kredyty 0%?
    > Jeśli tak, to jakie instytucja prowadzą ten sponsoring?

    Istnieją. Albo istniały - brałem w 2002 r.
    Telewizor kosztował 2499 gotówką albo 10 rat 249,90 zł.
    Żadnych kitów - ubezpieczeń, opłat "za rozpatrzenie wniosku" itp.

    T.

  • 6. Data: 2011-05-05 19:43:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

    > Z ciekawości się zapytam: a rzeczywiście istnieją PRAWDZIWE kredyty 0%?
    > Jeśli tak, to jakie instytucja prowadzą ten sponsoring?

    Sponsorują to ci, którzy kupują w tej samej cenie za gotówkę.

  • 7. Data: 2011-05-05 21:48:20
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (05.05.2011 21:43), MarekZ wrote:
    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

    > Sponsorują to ci, którzy kupują w tej samej cenie za gotówkę.

    A także Ci którzy dadzą sie namówić na ubezpieczenie "a jak Pan umrze to
    rodzina nie będzie musiała spłacać".

    Potwierdzam, że jeszcze kilka lat temu brałem drukarkę w Euro-RTV-AGD na
    prawdziwe 0% - musiałem się tylko wykazać sporą asertywnością i odmówić
    wszelkim super korzystnym dla mnie ubezpieczeniom.

    p. m.

  • 8. Data: 2011-05-05 22:10:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > a jaką masz odpowiedź "krzykaczom", którzy stwierdzą, że "trza być
    > idiotą, by kupować elektronikę na kredyt"? :-)

    Taką, że: Stać mnie na elektroniczne gówno w cenie 4 000 PLN.
    Skoro w markecie jest NAJTANIEJ , a do tego dają raty 20 x 100
    PLN, to ja te 3667 które pozostanie mi po zapłaceniu 1 raty
    (która zazwyczaj jest odroczona) wolę walnąć na lokatę ... i
    zamiast wyrzucić 4 000 z portfela - biorąc na kredyt - zarobię
    na parę piw.

    Nie odpowiedziałeś na pytanie.

  • 9. Data: 2011-05-05 22:18:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-05 21:13, XYZ pisze:

    > Z ciekawości się zapytam: a rzeczywiście istnieją PRAWDZIWE
    > kredyty 0%? Jeśli tak, to jakie instytucja prowadzą ten sponsoring?

    Raty "0 %" - dam przykład. Szukałem PSP ... w tej "konfiguracji"
    które szukałem PSP najtaniej kosztowało w internecie 540 PLN. W
    media kosztowało 490 - pojszłem co by kupić na raty 10 * 49 PLN
    i nadźgnąłem się na "nie ma na dowód, ale z zaświadczeniem
    będzie 10*49).

    kto to sponsoruje ? Pewnie Ty, ale sponsor mnie gówno obchodzi.
    Markety wrzucają (zazwyczaj towar z "gazetki" ceny niższe niż w
    sieci, i te towary również podlegają "ratom 0%". Biorąc na 10
    rat dzielisz cenę przez 10 i tak wychodzi.

    Dodam, że szukałem kiedyś KONKRETNEGO modelu płaskiego TV. W
    sieci cena najniższa 2700 PLN. Pojawił się w media gazetkowo w
    cenie 1999 PLN ... Przyjechałem do media przy Promenadzie - "huj
    mnie szczelił" bo koleś przede mną wziął całą paletę tych tv. Po
    czem poprosił o fakturę - z wkurwienia się przysłuchałem -
    faktura na znany sklep internetowy. Dobrze, że w innym media
    byłem "szybciej" bo poleciałem do kolejnego, wziąłem TV i chwilę
    po mnie był ten sam zawodnik i zgarnął znów całą paletę.

    Markety stosują czasem taką cenę, po to byś myślał, że u nich
    jest tanio i nabrał jeszcze innego towaru. Ja zaś szukam
    "okazji" i jeśli zdecyduję się na jakiś sprzęt to nie biorę go
    od razu a SZUKAM. Jeśli znajdę w markecie (czasem się zdarza, że
    tak jest), to czemu mam nie skorzystać z nieoprocentowanego
    kredytu. To samo z dopłatą do podatku - nie płacę jak frajer od
    razu po rozliczeniu PITa, a czekam do ostatniego dnia. Po co
    ktoś ma obracać moimi pieniędzmi, jeśli ja mogę to zrobić z
    zyskiem dla siebie.

    A wracając do tematu - czy GE daje znów kredyty na dowód ? Bo
    bieganie do księgowości za zaświadczeniem powoduje, że towar w
    markecie robi się dla mnie mało atrakcyjny ...

  • 10. Data: 2011-05-06 00:38:21
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Jeśli to faktyczne 0%, to czemu nie?

    Jesli to faktycznie 0%, to trzeba byc idiota*, zeby za gotowke kupowac.
    *im wieksza inflacja tym wiekszy idiota :)