  • 1. Data: 2005-11-07 13:37:28
    Temat: [BPH] KK - Przekaż kartę
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    List dostałem:

    "Szanowny Panie!

    Jesteśmy dumni, że w ciągu roku przeszło do nas pół miliona nowych klientów, w
    tym połowa z rekomendacji
    znajomego lub członka rodziny.
    Będąc aktywnym posiadaczem karty kredytowej Banku BPH z pewnością poznał Pan
    zalety naszej oferty i może
    podzielić się doświadczeniami ze swoimi bliskimi.
    Dobre wiadomości warto przekazać. Zwłaszcza, jeżeli wszyscy mogą na tym zyskać!
    Jako wyraz największego zaufania załączamy do listu specjalne certyfikaty.
    Jeżeli podzieli się Pan informacją
    o naszych kartach kredytowych w gronie przyjaciół i podaruje im załączony do
    listu certyfikat, to otrzymają

    Państwo od Banku premię.

    Krok 1
    Ma Pan już za sobą
    - mając w portfelu
    kartę kredytową Banku BPH.

    Krok 2
    Wystarczy podarować załączony do listu certyfikat osobie, która nie jest jeszcze
    naszym klientem.

    Krok 3
    Podczas składania wniosku
    o kartę kredytową,
    Pana znajomy przekazuje
    Doradcy wypełniony certyfikat.

    Krok 4
    Po aktywacji karty kredytowej przez Pana znajomego przelewamy na Państwa
    rachunki karty kredytowej po 50 zł.
    Kartę kredytową Banku BPH może Pan polecić 5 znajomym i zyskać łącznie 250 zł.
    Na wszelkie Pana pytania odpowiedzą nasi konsultanci z Infolinii O 801 321 321
    (koszt jak za połączenie
    lokalne) oraz Doradcy w dowolnym Oddziale Banku BPH.

    Z kartą warto!
    Andrzej Budasz
    Dyrektor Wykonawczy
    Departament Klienta Indywidualnego
    Bank BPH
    PS
    Oferta ograniczona w czasie do 31.12.2005 r. Regulamin konkursu &#8222;Przekaż
    kartę!"
    dostępny jest w Oddziałach
    Banku BPH."

    Do listu jest dołączonych 5 "Certyfikatów na okaziciela". Z wyglądu coś pomiędzy
    przedwojenną obligacją a Gwarantowaną Wygraną 100.000 zł po zakupie płynu na
    śmierdzące stopy.

    Coś mi się wydaje, że jak w takim tempie będą atakować, to nawet bez zgody KNB i
    połączenia z Pekao liderem niechybnie zostaną.

    Było?

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2005-11-07 22:39:30
    Temat: Re: [BPH] KK - Przekaż kartę
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 7 Nov 2005 14:37:28 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Oferta ograniczona w czasie do 31.12.2005 r. Regulamin konkursu &#8222;Przekaż
    kartę!"
    >dostępny jest w Oddziałach Banku BPH."

    Zapomnieli dopisać - oferta ograniczona w czasie do 31.12, gdyż
    później nasz bank może już nie istnieć :)))

    PG