  • 1. Data: 2006-11-16 08:22:03
    Temat: BPH - PEKAO, wspólne bankomaty
    Od: fakir <a...@t...onet.pl>

    czyli bezpłatne pobieranie funduszy z bankomatów dla klientów obu
    banków....

  • 2. Data: 2006-11-16 08:28:00
    Temat: Re: BPH - PEKAO, wspólne bankomaty
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fakir" <a...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czyli bezpłatne pobieranie funduszy z bankomatów dla klientów obu
    > banków....

    to nadal będą dwa rózne banki
    tylko BPH będzie ciut okrojony z oddziałów, których czesc przejdzie pod
    szyld Pekao, albo nowej marki pod skrzydłami Pekao

  • 3. Data: 2006-11-16 08:38:48
    Od: fakir <a...@t...onet.pl>

    Robert Wicik napisał(a):
    > to nadal będą dwa rózne banki
    > tylko BPH będzie ciut okrojony z oddziałów, których czesc przejdzie pod
    > szyld Pekao, albo nowej marki pod skrzydłami Pekao

    tyle że nie o tym akutat piszę :)

    o tym doskonale wiem, gdyz mam dylemat co zrobić z kredytem w BPH - tak
    sie składa ze jestem klientem i jednego i drugiego banku :)

  • 4. Data: 2006-11-16 18:49:23
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > o tym doskonale wiem, gdyz mam dylemat co zrobić z kredytem w BPH - tak
    > sie składa ze jestem klientem i jednego i drugiego banku :)

    Można mieć nadzieję, że podczas fuzji zaginie gdzieś w otchłani sieci
    komputerowych.

    *

  • 5. Data: 2006-11-16 20:00:42
    Od: fakir <a...@t...onet.pl>

    teraz na topie jest klonowanie :)

  • 6. Data: 2006-11-16 20:48:54
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > teraz na topie jest klonowanie :)

    No fakt... bo braki powodują naruszenie stanu Izraela

    *

  • 7. Data: 2006-11-17 07:03:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 09:22:03 +0100, fakir napisał(a):
    > czyli bezpłatne pobieranie funduszy z bankomatów dla klientów obu
    > banków....

    Ciekawe co z tymi którzy nie będą chcieli przejść do Pekało...
    No i jeszcze ciekawsze - co z dostępem do konta przez internet. Biorąc pod
    uwagę, że PeKaO on-line nie sięga nawet do pięt sezamowi, może być
    nieciekawie jeśli klienci będą zmuszeni do przejścia na ten szajs :(

    No i pewnie bardzo prawdopodobne będzie kolejne windowanie opłat :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 8. Data: 2006-11-17 07:34:29
    Od: fakir <a...@t...onet.pl>

    Akurat mam całkiem odmienne odczucia - po pracy na kontach obu banków

    na plus BPH - historia rachunku, bezpłatne przelewy

    PEKAO SA - przejrzystość, kody jednorazowe i sposób generowania
    potwierdzeń transakcji

  • 9. Data: 2006-11-17 10:06:24
    Od: "tomasz" <t...@N...gazeta.pl>

    na plus: Kody jednorazowe ???

    ROTFL

  • 10. Data: 2006-11-17 10:23:03
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    tomasz napisał(a):
    > na plus: Kody jednorazowe ???
    >
    > ROTFL

    tak
    wolę kody jednorazowe od oczekiwania 20 minut na kod sms :)
    no i nie mam problemu jak komórka padnie