  • 1. Data: 2005-03-14 15:40:54
    Temat: BPH - VC walutowa
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos ma ta karte i jest zadowolony? Zainteresowalo mnie to, jako ze BPH
    daje dostep do karty przez internet. Mam aktualnie VC walutowa w pekao i
    jakos przeszkadza mi troche brak mozliwosci kontroli srodkow - jedyna
    mozliwosc, to infolinia.

    Zastanawiam sie nad przeniesiem do BPH, ktos moze sie ubiegal o nia?
    Stwarzaja problemy z jej wydaniem? Czy jest ona podpieta bezposrednio do
    rachunku walutowego, czy tez tak jak w przypadku PEKAO, rachunek walutowy i
    rachunek dla karty, to dwie rozne sprawy?

    Na infolinii w BPH powiedziano mi, ze jest rowniez mozliwosc wyrobienia
    takiej karty nie tylko dla USD, ale rowniez dla EUR, ktos potwierdzi?

    Pozdrawiam,
    Stiwi.

  • 2. Data: 2005-03-14 22:29:59
    Temat: Re: BPH - VC walutowa
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Stiwi napisał(a):

    > Zainteresowalo mnie to, jako ze
    > BPH daje dostep do karty przez internet.

    Do rachunku tak, samej karty nie widać.

    > Stwarzaja problemy z jej wydaniem? Czy jest ona podpieta bezposrednio do
    > rachunku walutowego, czy tez tak jak w przypadku PEKAO, rachunek
    > walutowy i rachunek dla karty, to dwie rozne sprawy?

    Jest podpięta do rachunku (jak normalna karta debetowa).

    > Na infolinii w BPH powiedziano mi, ze jest rowniez mozliwosc wyrobienia
    > takiej karty nie tylko dla USD, ale rowniez dla EUR, ktos potwierdzi?

    http://www.bph.pl/res/docs/det/karty/1248pdf.pdf zdaje się że może być
    (z tym że karta jest rozliczana w USD).

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-03-14 23:48:46
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > Mam aktualnie VC walutowa w pekao i jakos przeszkadza mi troche brak
    mozliwosci > kontroli srodkow - jedyna mozliwosc, to infolinia.

    w Pekao24 powinna byc ! Zloz wniosek w odziale o dostep do Pekao24 ( do kazdego
    produktu jest oferowany)

  • 4. Data: 2005-03-15 10:17:07
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > w Pekao24 powinna byc ! Zloz wniosek w odziale o dostep do Pekao24 ( do
    > kazdego
    > produktu jest oferowany)

    Mam pekao24 i niestety nie ma tej karty widocznej. W ogole przy wyplacie
    srodkow z tej karty w pekao robi sie piekny sajgon, centrum Wawy, a tylko
    jedna babka wyznaczona na oddzial do przejechania zelazkiem karty i
    telefonicznie (! - uwaga XXI wiek) sciagala kwote z karty, nastepnie do kasy
    i tam znowu czekanie i znowu babka w kasie dzwoni do CKC Bog wie po co,
    tlumaczyla mi, ze nie maja bezposredniego polaczenia z CKC - fajny bank...

    Stiwi.

  • 5. Data: 2005-03-15 10:19:33
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Do rachunku tak, samej karty nie widać.
    >
    > Jest podpięta do rachunku (jak normalna karta debetowa).

    No czyli rozumiem, ze wszelkie blokady i ruchy na karcie widac w tym
    systemie?

    > http://www.bph.pl/res/docs/det/karty/1248pdf.pdf zdaje się że może być (z
    > tym że karta jest rozliczana w USD).

    Infolinka mowila, ze wtedy karta jest rozliczana bezposrednio w EUR co tez
    mnie zdziwilo, bo nigdzie nie pisza na stronie.

    Stiwi.

  • 6. Data: 2005-03-15 10:20:20
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > tlumaczyla mi, ze nie maja bezposredniego polaczenia z CKC - fajny bank...

    dziwne. mialem te karte i byla widoczna w pekao24 (zlotowkowa i walutowa). obie
    byly widoczne w pekao24. z debetowej to wybieralem tylko w bankomatach pekao i
    euronetu. zas walutowa to wybieralem w kasie banku - otrzymywalem kase z usa na
    te konto i nie chcialem przewalutowania przez bankomat - i w kasie podchodzilem
    do pani karta ikm sie identyfikowalem i mwilem, ze chce wyplacic z konta nr xxx
    i juz. karta nic nie operowalismy. nie wyplacaj przy pomocy karty walutowej,
    tylko jakby z nr konta ! teraz moze cos sie zmienilo?? ale nie sadza. odkad mam
    konto w usa, to zrezygnowalem z tych kart.

  • 7. Data: 2005-03-15 16:50:08
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > usa na
    > te konto i nie chcialem przewalutowania przez bankomat - i w kasie

    Zazwonilem z ciekawosci na infolinie i niestety "na dzien dzisiejszy nie ma
    mozliwosci, aby VC walutowa byla widziana w systemie pekao24". Problem mysle
    polega na tym, ze pekao ma inny system do prowadzenia rachunkow i inny
    system do prowadzenia kart, dlaczego w XXI wieku bank wciaz ma w tak
    beznadziejny sposob wydawane VC Classic? Nawet zlotowkowa, ktora nie jest
    podpieta do RORa, tylko ma oddzielny rachunek, ktory trzeba zasilac,
    bezsens.

    Co do wyplaty, nie jest mozliwa w pekao wyplata o jakiej napisales. Jak
    poszedlem z VC walutowa do okienka w kasie i powiedzialem, ze chce z niej
    wyplacic srodki, to babka odeslala mnie do dzialu obslugi najpierw, gdzie na
    jedyna wyznaczona na Marszalkowskiej babke czekalem godzine, by laskawie
    zelazkiem przejechala i "zdjela" mi pieniadze telefonicznie, bym dopiero
    mogl udac sie do kasy. Bezsens straszny.

    Rozliczono te wyplate normalnie, bez zadnych prowizji.

    Stiwi.

  • 8. Data: 2005-03-15 22:45:10
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Stiwi napisał(a):

    > No czyli rozumiem, ze wszelkie blokady i ruchy na karcie widac w tym
    > systemie?

    I tak i nie, widać blokady i ruchy na rachunku (tzn, jeśli nie
    korzystasz z niego inaczej niż przy pomocy kartą, to jest to praktycznie
    jednoznaczne).

    > Infolinka mowila, ze wtedy karta jest rozliczana bezposrednio w EUR co
    > tez mnie zdziwilo, bo nigdzie nie pisza na stronie.

    Hm, nie, w USD (przewalutowanie EUR->USD->EUR, zakładając że masz
    rachunek w EUR).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2005-03-19 01:35:37
    Od: f...@y...com

    > Zazwonilem z ciekawosci na infolinie i niestety "na dzien dzisiejszy nie ma
    > mozliwosci, aby VC walutowa byla widziana w systemie pekao24".

    Sprobuj wyslac wiadomosc z tym pytaniem wewnetrzna poczta Pekao24. Ja w ten
    sposob dowiedzialem sie, ze mozna podpiac karte Regata - a to tez oddzielny
    rachunek. W oddziale mi powiedziano, ze "na dzien dzisiejszy nie ma mozliwosci,
    aby karta Regata byla widoczna..." itd. Rozmowa z infolinia Pekao24 to
    zazwyczaj strata czasu (albo ja mam pecha).

    I jeszcze jedno: nie spodziewaj sie, ze po podpieciu karty zobaczysz transakcje
    nia wykonane czy cokolwiek co przypomina wyciag. W przypadku Visy Concerto czy
    Regaty widzisz tylko numer karty, limit kredytowy i limit dostepny.

  • 10. Data: 2005-03-19 05:23:02
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Regaty widzisz tylko numer karty, limit kredytowy i limit dostepny.

    Az dzis z ciekawosci zalogowalem sie na rachunek mamy - jest widoczna karta
    REGARA, MASTERCARD Charge oraz VISA CLassic walutowa + rachunek eurokonto i
    lokaty. Tak jak rozmowca wyzej jest tylko dostepne saldo, limit i nr karty.