  • 1. Data: 2012-04-12 17:36:41
    Temat: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: Clegan <c...@g...com>

    Do zyskania 100, 200 lub 300 zł:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osob
    iste/aktualne_promocje/premia_na_start

    O ile dobrze czytam regulamin to wpłacać można ze swoich kont w innych
    bankach (ale tu bym się jeszcze upewnił).

    Znalazłem błąd w §4 ust. 2 lit. b i c regulaminu - mianowicie premia
    200zł przysługuje za wpłaty do 7499,99zł, natomiast 300zł dają za
    wpłaty powyżej 7500zł - czyli czytając dosłownie za wpłatę w równej
    wysokości 7,5k premia w ogóle nie przysługuje.

  • 2. Data: 2012-04-12 18:33:51
    Temat: Re: BPH dla wyjadaczy wisienek
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    2g2000vby.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > O ile dobrze czytam regulamin to wpłacać można ze swoich kont w innych
    > bankach (ale tu bym się jeszcze upewnił).

    Dla Banku BPH zrobię wyjątek i przelecę ich w takim razie na te dwa razy po
    trzy stówki minus opłaty za prowadzenie kont za 4 czy 5 miesięcy. W sumie to
    jest już suma, nad którą warto się pochylić.

    Pani Arbiter znowu nie orzekła mi oprócz oczywistych kwot zadośćuczynienia,
    to sam sobie zadośćuczynię, przynajmniej częściowo w stosunku do oczekiwań.

    O Matko!, ror w BPH będę miał przez pewien czas.

  • 3. Data: 2012-04-12 18:40:12
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-12 17:36, Clegan pisze:
> [...]
    > wpłaty powyżej 7500zł - czyli czytając dosłownie za wpłatę w równej
    > wysokości 7,5k premia w ogóle nie przysługuje.

    Jeśli dobrze rozumiem stronę, którą przytaczasz, to premia jest
    wypłacana tylko raz, po 3 miesiącach płaszczenia się.
    Tak?
    (No to niech pójdą za róg i wychędożą się sami...)

    A jeśli źle rozumiem, to brakuje mi jeszcze inf. ile sobie życzą
    miesięcznie za kartę. Bo za konto - widzę. 10 albo 15 zł/m.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 4. Data: 2012-04-12 18:48:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > A jeśli źle rozumiem, to brakuje mi jeszcze inf. ile sobie życzą
    > miesięcznie za kartę. Bo za konto - widzę. 10 albo 15 zł/m.

    No coś Ty, karta za darmo.

    Uprasza się o nie sianie na grupie defetyzmu w stosunku do tej oferty. :)

    Bank BPH zasłużył sobie po wielokroć, aby cała Grupa założyła tam te
    rachunki na te 5 miesięcy i aby ilość transakcji na 1,01 zł wzrosła (o
    hardkorze z Neste typu 0,04 nie wspominając).

  • 5. Data: 2012-04-12 18:52:47
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-12 18:48, MarekZ pisze:
> [...]
    > rachunki na te 5 miesięcy i aby ilość transakcji na 1,01 zł wzrosła (o
    > hardkorze z Neste typu 0,04 nie wspominając).

    OK, jesteś dla mnie miarodajnym źródłem. Zakładam. Niech się chędożą!

    P.S. Tak ogólnie, to brakuje mi na grupie informacji o wynikach
    zamykania różnych kont. Czy np. banki podpisują papier "stwierdzenie
    braku jakichkolwiek zobowiązań pana Jana Kowalskiego wobec Banku
    MyZłodzieje S.A."

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 6. Data: 2012-04-12 19:06:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 08:36:41 -0700, Clegan napisał(a):

> [...]
    > 200zł przysługuje za wpłaty do 7499,99zł, natomiast 300zł dają za wpłaty
    > powyżej 7500zł - czyli czytając dosłownie za wpłatę w równej wysokości

    Cholera jeszcze drzewa nie owocują a tu już na nieźle wiśniami sypnęło.
    Aczkolwiek na te od BPH trzeba będzie sobie trochę poczekać, co
    powiedzmy, nieco denerwuje ;)
    Ja miałem w ramach wiosennych porządków trochę kont pozamykać. Na razie
    poszedł u mnie do odstrzału BZWBK (walutomat działa z Aliorem) i Eurobank
    (BGŻ lepszy). Za długo się nie radowałem, że pozbyłem się dwóch kont, bop
    dorobiłem się Rajfiego i teraz jeszcze MarekZ namawia do pospolitego
    ruszenia na BPH hi hi.

    Xenocide

  • 7. Data: 2012-04-12 19:09:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 18:33:51 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Dla Banku BPH zrobię wyjątek i przelecę ich w takim razie na te dwa razy
    > po trzy stówki minus opłaty za prowadzenie kont za 4 czy 5 miesięcy. W
    > sumie to jest już suma, nad którą warto się pochylić.

    Zakładając najlepszą opcję to konto za 10 zł i 5 m-c to wychodzi, że na
    czysto będzie 250 wisienek. Nieźle ale jednak w Rajfim o wiele łatwiej
    ten 200 wisienek uzyskać i tak się właśnie zastanawiam czy się skusić.

    Xenocide

  • 8. Data: 2012-04-12 19:10:30
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 12 Kwi, 18:40, maruda <m...@n...com> wrote:

    > Jeśli dobrze rozumiem stronę, którą przytaczasz, to premia jest
    > wypłacana tylko raz, po 3 miesiącach płaszczenia się.
    > Tak?

    Owszem. Pewnikiem czytają nasza grupę i widzą to stado krwiożerczych
    pożeraczy wiśnienkowych.

    Za to o płaszczeniu się nic nie piszą.

  • 9. Data: 2012-04-12 19:11:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 18:48:19 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Bank BPH zasłużył sobie po wielokroć, aby cała Grupa założyła tam te
    > rachunki na te 5 miesięcy i aby ilość transakcji na 1,01 zł wzrosła (o
    > hardkorze z Neste typu 0,04 nie wspominając).

    Z tymi transakcjami to napisali tak:

    "Uczestnik zawrze z Bankiem umowę o Kartę do konta i za pomocą jej dokona
    łącznie 3 transakcji bezgotówkowych w punktach handlowych znajdujących
    się) na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w okresie 3 miesięcy
    kalendarzowych następujących po miesiącu, w którym Uczestnik otworzył
    Rachunek."

    czyli co Aljegro się nie łapie?

    Xenocide

  • 10. Data: 2012-04-12 19:23:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Zakładając najlepszą opcję to konto za 10 zł i 5 m-c to wychodzi, że na
    > czysto będzie 250 wisienek. Nieźle ale jednak w Rajfim o wiele łatwiej
    > ten 200 wisienek uzyskać i tak się właśnie zastanawiam czy się skusić.

    Skoro już masz Rajfiego, to czemu by nie dobrać Bepehu?

    Ja tam wychodzę z założenia: albo nic, albo wszystko. Jak już się w to
    bawić, to na całego. A warunki Rajfiego aż tak bardzo lepsze są? W BPH bonus
    odbierzemy dopiero w najlepszym razie we wrześniu, to jest minus, ale same
    warunki wydają się być proste i nienadmiernie wydziwione. Zwłaszcza gdyby
    pozakładać rachunki "rodzinnie" i używać rotacyjnych 7,5k raz na miesiąc,
    czy 4k dwa razy na miesiąc.

    Że też żaden bank nie wpadł na to aby promocję warunkować średnim saldem, a
    nie wpływami. A może wpadł? Naturalnie taka promo na Grupie zostałaby
    najprawdopodobniej wyszydzona, no ale tak czy inaczej my raczej nie jesteśmy
    nigdy zbyt szczęśliwym odłowem promocyjnym dla banków.