  • 1. Data: 2005-01-24 19:21:03
    Temat: BPH i Firefox
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    Moze ktos uzywa Firefox.
    Po zalogowaniu wyskakuje okno, zeby zainstalowac komponent - daje TAK - i
    sie nie instaluje.
    Nie mozna przez to podpisywac przelewow.

    Mozna cos z tym zrobic?

    JerzyR

  • 2. Data: 2005-01-24 19:30:12
    Temat: Re: BPH i Firefox
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-24 20:21, Użytkownik JerzyR napisał:
    > Po zalogowaniu wyskakuje okno, zeby zainstalowac komponent - daje TAK - i
    > sie nie instaluje.

    Poprawnie instalował się na Mozilli 1.5 i na tym się skończyło. Jak
    chcesz, podeślę Ci komponent (trzeba go później skopiować do katalogu
    z pluginami).

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-01-24 19:43:36
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Poprawnie instalował się na Mozilli 1.5 i na tym się skończyło. Jak
    > chcesz, podeślę Ci komponent (trzeba go później skopiować do katalogu z
    > pluginami).

    ale mi chodzi najnosza firefax 1.0pl

    JR

  • 4. Data: 2005-01-24 19:53:06
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    zadzwon na infolinie
    i sie dowiedz.
    Moze beda wiedzieli...
    pozdrawiam
    KK

  • 5. Data: 2005-01-24 19:58:52
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    JerzyR napisał(a):

> [...]
    > sie nie instaluje.
    > Nie mozna przez to podpisywac przelewow.

    Nic nie można. To znany problem. To samo z Netscape 7.0, gdzie przeglądarka
    pyta czy przenieść się na stronę Netscape i pobrać komponent a jak dajesz
    TAK to przenosisz się do wyszukiwarki ogólnej, na której masz 4 pluginy w
    sumie i żadnego potrzebnego w tym temacie

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2005-01-24 20:44:06
    Od: "Pit" <a...@o...pl>

    > Po zalogowaniu wyskakuje okno, zeby zainstalowac komponent - daje TAK - i
    > sie nie instaluje.

    Czy jest informacja o jaki komponent chodzi? I czy masz zainstalowaną Javę do
    Firefoxa?

    Pit

  • 7. Data: 2005-01-24 20:53:30
    Od: nod <n...@o...pl>

    JerzyR napisał(a):

> [...]
    >sie nie instaluje.
    >Nie mozna przez to podpisywac przelewow.

    http://mozillapl.org/projekty/FAQ/MozillaFirebird#h3
    4-11

  • 8. Data: 2005-01-24 21:10:03
    Od: "Pit" <a...@o...pl>

    Pobawiłem się systemem demonstracyjnym BPH. Winna jest kontrolka ActiveX, czyli
    "cudowny" wymysł Microsoftu (jej instalację blokuje również IE 6 z dodatkiem
    SP2). Nie pomaga Firefoxowi instalacja wtyczki ActiveX ze strony
    plugindoc.mozdev.org, chyba jedyne wyjście podał niżej kolega nod. Brawo BPH...
    Pit

  • 9. Data: 2005-01-24 21:27:24
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-24 22:10, Użytkownik Pit napisał:
    > SP2). Nie pomaga Firefoxowi instalacja wtyczki ActiveX ze strony
    > plugindoc.mozdev.org, chyba jedyne wyjście podał niżej kolega nod. Brawo BPH...
    > Pit

    A Firefox obsługuje ActiveX? Bo mnie się wydaje że wtyczka do
    FF/Netscape/Mozilla oparta jest o Jave.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl