  • 1. Data: 2005-05-25 18:25:31
    Temat: BPH logowanie
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Coś nie tak z BPH? loguję się i nie widać kont.

  • 2. Data: 2005-05-25 18:29:51
    Temat: Re: BPH logowanie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jurek Zielinski wrote:
    > Coś nie tak z BPH? loguję się i nie widać kont.

    Cos nie u tak u Ciebie. U mnie dziala (wawa, chello)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-26 13:07:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-05-25 20:29:

    > Cos nie u tak u Ciebie. U mnie dziala (wawa, chello)

    Amra, ale ja zrozumiałem tak, że on się *zalogował* tylko to co mu
    serwis transakcyjny zwrócił ma się nijak do oczekiwanych danych :)

    KJ

  • 4. Data: 2005-05-26 13:12:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Amra, ale ja zrozumiałem tak, że on się *zalogował* tylko to co mu
    > serwis transakcyjny zwrócił ma się nijak do oczekiwanych danych :)

    No wiec pisalem, ze dziala i wszystkie dane sa na miejscu.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-05-26 13:23:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-05-26 15:12:

    > No wiec pisalem, ze dziala i wszystkie dane sa na miejscu.

    Na Twoim koncie, tylko tyle mozesz powiedziec.
    KJ

  • 6. Data: 2005-05-26 19:46:37
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <d...@b...kjonca.bogus> Kamil Jońca napisal(a):

    > Na Twoim koncie, tylko tyle mozesz powiedziec.

    Tak właśnie było. Zalogowałem się i miałem komunikat że system
    transakcyjny nie odpowiedział. Próbowałem kilkukrotnie w odstępach
    kilkuminutowych wywołać dane ponownie, nie działało, przelogowałem się -
    to samo. Więc zaptyałem na grupie. Jak dostałem odpowiedź że działa,
    spróbowałem ponownie i (opornie nieco) ale zadziałało.

    Dziękuję.

  • 7. Data: 2005-05-27 21:34:41
    Od: "Artek99" <a...@A...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jurek Zielinski" <c...@t...debica.pl> napisał w
    wiadomości news:d72fur$309$1@inews.gazeta.pl...
    > Coś nie tak z BPH? loguję się i nie widać kont.

    Już wielokrotnie spotkałem się z takimi problemami,
    I wydaje mi się, że częściej problemy te występują
    jeżeli nie ma się publicznego adresu IP.
    Mam nadzieję, że ilość błędów w systemie nie będzie się zwiększać dalej.
    Pozdrowienia