  • 1. Data: 2004-01-29 10:43:33
    Temat: Re: BPH - znowu nie dziala pod linuxem?
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce>

    Recently Jacek Osiecki wrote:
    > Niestety - widzę "Komponent: NIEAKTUALNY"... Dzieje się to zarówno pod
    > mozillą 1.5 jak i Operą 7.23.
    [...]
    > Czy komuś dzisiaj działa sez@m pod linuxem?

    Miło, że nie jestem osamotniony ;-)
    Zobacz mój post sprzed ok 10 minut..
    Tobie instalują się w ogóle komponenty na oficjalnej stronie, bo mnie,
    tak jak opisałem tylko na "On-line demo".
    A infolinia co zeznaje ?

    Piotrek, priv: ctx13 at o2.pl
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool
    than to open it and remove all doubt."

  • 2. Data: 2004-01-29 10:45:03
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce>

    Recently Jacek Osiecki wrote:
    > Niestety - widzę "Komponent: NIEAKTUALNY"... Dzieje się to zarówno pod
    > mozillą 1.5 jak i Operą 7.23.
    [...]
    > Czy komuś dzisiaj działa sez@m pod linuxem?

    Miło, że nie jestem osamotniony ;-)
    Zobacz mój post sprzed ok 30 minut..

    Piotrek, priv: ctx13 at o2.pl

  • 3. Data: 2004-01-29 10:51:26
    Temat: BPH - znowu nie dziala pod linuxem?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Dziś się zdziwiłem gdy okazało się, że niestety nie będę mógł zrobić żadnego
    przelewu pod sezamem...

    Niestety - widzę "Komponent: NIEAKTUALNY"... Dzieje się to zarówno pod
    mozillą 1.5 jak i Operą 7.23.

    Dzwonię właśnie do BPH i jak na razie zero rozwiązania, javę mam dokładnie
    taką jak zalecają (1.4.2_03), wszystko działa bez zarzutu... tylko nie
    działa BPHowy komponent :-|
    Nawet wywaliłem całe .mozilla i stworzyłem swój profil od nowa, ale nic to
    nie zmieniło.

    Czy komuś dzisiaj działa sez@m pod linuxem?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 4. Data: 2004-01-29 11:41:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 29 Jan 2004 10:45:03 GMT, Piotr Zet napisał(a):
    > [...]

    > Miło, że nie jestem osamotniony ;-)
    > Zobacz mój post sprzed ok 30 minut..

    Fakt, jest... Pewnie już dzwoniłem do nich go napisałeś ;)

    Co do tych komponentów - u mnie NIC się pod operą/mozillą nie instalowało i
    działało... Teraz jak spróbowałem mozillą wejść na wersję demo - to próbuje
    mi zainstalować komponent (mozilla) - ale nie potrafi tego zrobić... nie
    wiem czemu. Pewnie próbuje go zainstalować tam gdzie nie ma praw dostępu...

    > Tobie instalują się w ogóle komponenty na oficjalnej stronie, bo mnie,
    > tak jak opisałem tylko na "On-line demo".
    > A infolinia co zeznaje ?

    Infolinia zeznała że nie mają tam żadnego linuxa i zobaczą co się da zrobić.
    A ja mam 30 minut w plecy... dobrze że ze stacjonarnego dzwoniłem :-E
    Ten ich numer pewnie co minutę impuls zżera jak znam życie... grrrrr

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 5. Data: 2004-01-29 11:45:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 29 Jan 2004 11:41:42 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > wiem czemu. Pewnie próbuje go zainstalować tam gdzie nie ma praw dostępu...

    Spróbowałem odpalić nawet mozillę spod roota... i bez zmian: po załadowaniu
    ze stronki komponentu dostaję okno:

    Signplugin: signing could not be verified

    :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 6. Data: 2004-01-29 12:16:43
    Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce>

    > Spróbowałem odpalić nawet mozillę spod roota... i bez zmian: po załadowaniu
    > ze stronki komponentu dostaję okno:
    >
    > Signplugin: signing could not be verified

    Z tego wynika, ze te komponenty z "demo" to jakaś zmyłka i chyba nie mają nic
    wspólnego z właściwą wersją, skoro Ci bez tego, jak widać działało.
    Pozostaje nam zatem liczyć na to, ze naprawią to zo zepsuli.
    A już było tak pięknie ...

    Piotrek, priv: ctx13 at o2.pl

  • 7. Data: 2004-01-29 15:15:25
    Od: Wojciech Wojnowski <w...@p...gazeta.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > działa BPHowy komponent :-|
    > Nawet wywaliłem całe .mozilla i stworzyłem swój profil od nowa, ale nic to

    Witam Was Wszystkich bardzo serdecznie!
    Jestem tu nowy i na razie więcej czytam niż piszę, ale w tym przypadku muszę
    się pochwalić, że wszystko działa mi bez zarzutu, choć mam Javę w wersji
    2.0 dostarczoną wraz z dystrybucją SUSE 9.0 i zainstalowaną Operą 7.23.
    I od razu dziękuję za info, bo dzięki temu nie zainstraluję Javy podanej na
    stronie bph.
    Oto specyfikacja:
    java2-jre-1.4.2-35.i586.rpm pobrana z http://java.sun.com/j2se/1.3
    download-linux.html