  • 1. Data: 2004-07-01 08:56:46
    Temat: BPHa ha tez lezy
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Tyle ze strona glowna.
    W przeciwienstwie do mBanku nie ma przepraszania i kurtuazji.
    Polecam:

    http://www.bph.pl

    gdyby juz naprawili to tak to wygladalo:

    http://www.smietnik.800.pl/fun/bph_failure.jpg

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-07-01 09:57:58
    Temat: Re: BPHa ha tez lezy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    wUżytkownik Krzysztof <k...@s...800.pl>
    w wiadomości <news:cc0jk7$2osv$1@news2.ipartners.pl> wstukał:

    > Tyle ze strona glowna.
    > W przeciwienstwie do mBanku nie ma przepraszania i kurtuazji.

    Volkswagen też ma czkawkę -- zarówno przez internet jak i przez telefon
    (oprócz konsultantek -- te działają sprawnie :D)

    --
    +++++++++++++ 04/03/08 PROBLEM (MA28679) Licensed Program = 5722999
    ++++++++++++++++++++++++++++++ RECOMMENDATION Apply LIC PTF MF32340

  • 3. Data: 2004-07-01 16:02:55
    Od: emma <m...@p...com>

    > http://www.bph.pl
    Ale gdy użyjesz adresu www.bphpbk.pl to problemu nie ma. Chyba, że
    pożądane są inne funkcje niż związane z dostępem do Sezamu?

    --
    pzdr emmar

  • 4. Data: 2004-07-01 18:01:13
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Sprawa dotyczy nie systemu internetowego ale przetwarzania danych w systemie.
    Pamietajcie ze byl
    koniec miesiaca oraz kwartalu, kazdy Bank ma takie problemy z przetworzeniem takiej
    ilosci danych.
    Czy mBank czy inny, dlatego dzisiaj pózniej zaczely funkcjonowac systemy IT.

  • 5. Data: 2004-07-01 21:27:15
    Od: Mundo <m...@n...gda.pl>

    Jasiu II <b...@s...pl> napisal:
> [...]
    ilosci danych.
    > Czy mBank czy inny, dlatego dzisiaj pózniej zaczely funkcjonowac systemy IT.

    no i co z tego... ???
    mnie jako klienta interesuje czy w danym momencie moge sie zalogowac do systemu i
    wykonac np przelewy...

    teraz BPH lezy - nie mozna sie zalogowac... zadzwonilem na infolinie bo zadnego
    komunikatu nie bylo... a na to czlowiek z serwisu ze mam poczekac pol godziny...
    Poczekac to akurat moge.. ale nie o tej godzinie.... ;) zreszta nie po to mam dostep
    przez internet zeby czekac w "kolejce"... - q....<piiii> w koncu za cos place co
    miesiac... <nie z wyboru dodatkowo>.
    Najgorsze jest to, że obsluga techniczna uwaza, ze brak jakiegokolwiek komunikatu to
    jak najbardziej normalna sprawa... <piiii><piiii>
    Ogolnie syf w tym BPH.....

    Moze po jednym telefonie nie powinienem oceniac banku... ale jestem jeszcze
    naładowany po tym telefonie tak mnie gość zbulwersował...

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-07-02 05:02:59
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Ja się logowałem około 22.30 i działało, a przelew i tak wyszedł by dopiero rano 1
    sesją elixiru.
    Pamiętaj że w tym kraju nie ma rozliczeń międzybankowych on line są 3 sesje i tyle.

  • 7. Data: 2004-07-02 06:40:34
    Od: "Marcin Janusz" <g...@p...onet.pl>

    > Ogolnie syf w tym BPH.....
    Rzeczywiście tragedia... ale tak to już jest w kraju "monopolistycznego
    BPH"... mamy tylko "jeden" bank w naszym otoczeniu, więc MUSIMY sie
    męczyć... smutne... współczuję ;-)))))))

  • 8. Data: 2004-07-02 12:13:53
    Od: Mundo <m...@n...gda.pl>

    Marcin Janusz <g...@p...onet.pl> napisal:
    > Rzeczywiście tragedia... ale tak to już jest w kraju "monopolistycznego
    > BPH"... mamy tylko "jeden" bank w naszym otoczeniu, więc MUSIMY sie
    > męczyć... smutne... współczuję ;-)))))))

    Akuratnie mam u nich kredyt i tylko dlatego mam u nich konto bo tego wymagali...
    nie martw się - mam oczy i umiem liczyc...
    A kredytu nie bede przenosil teraz do innego banku bo mi sie najzwyczajniej nie
    oplaca...
    Moje przeslanie bylo mniej wiecej takie: jesli cos oferuja to niech to robia na jakis
    ustalonym poziomie i niech utrzymuja ten poziom badz go zwiekszaja...
    Jesli juz musza robic przerwy to minimum przyzwoitosci sugeruje zeby powiadomic
    klienta w taki czy inny sposob...

    Pozdrawiam
    Mundo

  • 9. Data: 2004-07-02 20:04:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-02 14:13, Użytkownik Mundo napisał:

    > Jesli juz musza robic przerwy to minimum przyzwoitosci sugeruje zeby powiadomic
    klienta w taki czy inny sposob...

    Znaczy się "http://www.smietnik.800.pl/fun/bph_failure.jpg" nie było
    powiadomieniem?;)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2004-07-02 22:04:08
    Od: Mundo <m...@p...gda.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl> napisal:

    klienta w taki czy inny sposob...

    > Znaczy się "http://www.smietnik.800.pl/fun/bph_failure.jpg" nie było
    > powiadomieniem?;)

    hmmm... wspamialy system sezam nie byl w stanie wyswietlic mi tej strony... pozatym
    to jest to informacja o zaistnialym fakcie a nie z wyprzedzeniem...

    A wystarczylo umiescic odpowiedni komunikat na stronie logowania....

    Pozdrawiam
    Mundo