-
1. Data: 2006-03-14 19:53:38
Temat: BPHahaha
Od: Grzegorz <n...@y...com>
Gdzieś widziałem podobny tytuł i myślę że jest tutaj na miejscu
A oto jak wygląda profesjonalne podejście do klienta w tym wspaniałym banku:
Pani w banku wykonuje mylnie podwójny przelew (zlecenie stałe jak się domyślam) dla
wszystkich pracowników firmy (może nawet kilku). Wszyscy dostają podwójną pensję.
Otrzymujemy szybko MAILA z prośbą że mamy do 3 dni pieniądze oddać. Z numerem konta
gdzie mamy je przelać :)
Tutaj krótka chwila na śmiech - od kiedy to mail jest oficjalnym sposobem
powiadamiania kogolwiek o czymkolwiek ? Okazuje się że w BPH już tak jest. Może więc
za pomocą maila mozna też u nich konto założyć ?
Śmiejemy się dalej:
Pieniądze mamy oddać ale za przelew powrotny kto zapłaci ? No oczywiście że nie bank.
Bank ma nas gdzieś. W mailu jest prośba ale przeprosin... NIE MA. No bo po co niby ?
Ach gdybyśmy tylko mieli konto w BPH...
Ale tak się składa że kilka osób niefortunnie posiada w tym banku także konto
osobiste na które wpłynęły nadmiarowe pieniądze. Minął tydzień i znowu możemy się
pośmiać, tym razem głosniej:
- jeśli ktoś miał lokatę została zerwana
- jeśli miał konto została na nim zablokowana nadmiarowa kwota
- został wykonany przelew którego nadawcą jest jakoby właściciel konta - wykonał go
bank bez żadnej oficjalnej wiadomości ani oficjalnego uprzedzenia
Pieniądze trzeba oddać zgoda.
Tylko dlaczego ja mam płacić za błędy banku ? Dlaczego procedury są tylko dla
klientów a banku już mogą nieobowiązywać ? Dlaczego bank nie poczuwa się do żadnej
odpowiedzialności. Dlaczego nie przeprosi nawet ? Dlaczego właścicielem pieniędzy na
wszystkich kontach w BPHu jest... BPH ?
To tak ku przestrodze gdyby ktoś chciał tam konto zakładać...
--
Grzegorz
-
2. Data: 2006-03-14 20:20:52
Temat: Re: BPHahaha
Od: "l.b" <p...@p...com>
> Pieniądze trzeba oddać zgoda.
>
> Tylko dlaczego ja mam płacić za błędy banku ? Dlaczego procedury są tylko
> dla
> klientów a banku już mogą nieobowiązywać ? Dlaczego bank nie poczuwa się
> do żadnej
> odpowiedzialności. Dlaczego nie przeprosi nawet ? Dlaczego właścicielem
> pieniędzy na
> wszystkich kontach w BPHu jest... BPH ?
Bo bank jest wielki a ty maluczki... teraz juz wiesz dlaczego to zawsze ty
zaplacisz!
A za co ma przepraszac cie bank... to ty powinienes przeprosic bank, ze w
zebach tej kasy nie oddales od razu!
A na dodatek spora czesc ludzi w Polsce powie, ze ty jestes oszustem i oni
przez to beda miec wyzsze oplaty...ehhh
Banki w Polsce...
-
3. Data: 2006-03-14 20:57:36
Temat: Re: BPHahaha
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości
news:qj6e121k0shq81ehn4bp8pfo5qkp9mbmvm@4ax.com...
>
> Gdzieś widziałem podobny tytuł i myślę że jest tutaj na miejscu
>
> A oto jak wygląda profesjonalne podejście do klienta w tym wspaniałym
> banku:
[cut]
To jest jakaś paranoja. Gdy ja się pomyliłem w przelewie na ZUS to
oczywiśnie nie było bata by przelew cofnąć. A jak bank sie pomylił to zabrał
pieniądze. A gdzie jest napisane, że mamy obowiązek je oddać? Ktoś je wysłał
i koniec. Jego problem.
-
4. Data: 2006-03-14 21:28:14
Temat: Re: BPHahaha
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Boombastic wrote:
> Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości
> news:qj6e121k0shq81ehn4bp8pfo5qkp9mbmvm@4ax.com...
>> Gdzieś widziałem podobny tytuł i myślę że jest tutaj na miejscu
>>
>> A oto jak wygląda profesjonalne podejście do klienta w tym wspaniałym
>> banku:
> [cut]
>
> To jest jakaś paranoja. Gdy ja się pomyliłem w przelewie na ZUS to
> oczywiśnie nie było bata by przelew cofnąć. A jak bank sie pomylił to zabrał
> pieniądze. A gdzie jest napisane, że mamy obowiązek je oddać? Ktoś je wysłał
W KC (okolice bezpodstawnego wzbogacenia) i pewnie w regulaminie (bank
ma prawo wystornować pomłkę)
KJ
>
>
-
5. Data: 2006-03-14 21:49:40
Temat: Re: BPHahaha
Od: "Glenn" <n...@p...pl>
Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dv7g1v.u0.1@bambus.kjonca.bogus...
> > To jest jakaś paranoja. Gdy ja się pomyliłem w przelewie na ZUS to
> > oczywiśnie nie było bata by przelew cofnąć. A jak bank sie pomylił to
zabrał
> > pieniądze. A gdzie jest napisane, że mamy obowiązek je oddać? Ktoś je
wysłał
>
> W KC (okolice bezpodstawnego wzbogacenia) i pewnie w regulaminie (bank
> ma prawo wystornować pomłkę)
Ale chyba nie na rzecz trzeciej strony tak bez niczego? Jak to sobie
wyobrażasz? Pracodawca informuje bank, że się pomylił i bank robi storno?
Nie za ładnie? Co do bezpodstawnego wzbogacenia - to zgoda, ale przecież
beneficjent chce oddać - tyle, że nie na własny koszt - bo niby z jakiej
racji i nie w tym trybie.
-
6. Data: 2006-03-14 22:14:03
Temat: Re: BPHahaha
Od: "Marcin" <z...@w...pl>
A skąd ta Pani miała maila do wszystkich pracowników tej firmy??
Oddać macie pracodacy bo z tego konta pieniądze zeszły - chyba że Tobie ktoś
inny płaci!!
A nie niby Ci pracodawca tego maila podesłał bo się pomylił i dwa razy
zreazliował przelewy???
Marcin
-
7. Data: 2006-03-14 22:20:45
Temat: Re: BPHahaha
Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
>>> To jest jakaś paranoja. Gdy ja się pomyliłem w przelewie na ZUS to
>>> oczywiśnie nie było bata by przelew cofnąć. A jak bank sie pomylił to
> zabrał
>>> pieniądze. A gdzie jest napisane, że mamy obowiązek je oddać? Ktoś je
> wysłał
>> W KC (okolice bezpodstawnego wzbogacenia) i pewnie w regulaminie (bank
>> ma prawo wystornować pomłkę)
> Ale chyba nie na rzecz trzeciej strony tak bez niczego? Jak to sobie
> wyobrażasz? Pracodawca informuje bank, że się pomylił i bank robi storno?
> Nie za ładnie? Co do bezpodstawnego wzbogacenia - to zgoda, ale przecież
> beneficjent chce oddać - tyle, że nie na własny koszt - bo niby z jakiej
> racji i nie w tym trybie.
Niech odda jeśli chce i potrąci sobie te koszta, lub niech żąda ich zwrotu.
W czym problem?
Po co zwlekać? By później 'zwrócić' więcej?
http://forum.pomocprawna.info/forum_read.html?5,4140
9,41904
http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=pozy
cja&id=3463&Session=e740a5d30b3fd20f52361b52f4e5a14f
-
8. Data: 2006-03-14 23:00:25
Temat: Re: BPHahaha
Od: "Glenn" <n...@p...pl>
Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
wiadomości news:441741c9@news.home.net.pl...
> >>> To jest jakaś paranoja. Gdy ja się pomyliłem w przelewie na ZUS to
> >>> oczywiśnie nie było bata by przelew cofnąć. A jak bank sie pomylił to
> > zabrał
> >>> pieniądze. A gdzie jest napisane, że mamy obowiązek je oddać? Ktoś je
> > wysłał
> >> W KC (okolice bezpodstawnego wzbogacenia) i pewnie w regulaminie (bank
> >> ma prawo wystornować pomłkę)
> > Ale chyba nie na rzecz trzeciej strony tak bez niczego? Jak to sobie
> > wyobrażasz? Pracodawca informuje bank, że się pomylił i bank robi
storno?
> > Nie za ładnie? Co do bezpodstawnego wzbogacenia - to zgoda, ale przecież
> > beneficjent chce oddać - tyle, że nie na własny koszt - bo niby z jakiej
> > racji i nie w tym trybie.
>
> Niech odda jeśli chce i potrąci sobie te koszta, lub niech żąda ich
zwrotu.
> W czym problem?
Problem w potraktowaniu- nie widzisz tego oporku? Nikt nie kwestionuje
potrzeby zwrotu-także autor wątku, ALE od tego do stornowania rachunku
klienta W IMIĘ interesu trzeciej strony jest delikatnie mówiąc nie na
miejscu.
-
9. Data: 2006-03-14 23:01:00
Temat: Re: BPHahaha
Od: PshemeK <p...@o...pl>
Grzegorz napisał(a):
> Pani w banku wykonuje mylnie podwójny przelew (zlecenie stałe jak
się domyślam) dla
> wszystkich pracowników firmy (może nawet kilku). Wszyscy dostają podwójną pensję.
Jesteś pewien, że to pomyłka pracownika banku, a nie klienta ?
>
> Otrzymujemy szybko MAILA z prośbą że mamy do 3 dni pieniądze oddać. Z numerem konta
> gdzie mamy je przelać :)
>
> Tutaj krótka chwila na śmiech - od kiedy to mail jest oficjalnym sposobem
> powiadamiania kogolwiek o czymkolwiek ? Okazuje się że w BPH już tak jest. Może
więc
> za pomocą maila mozna też u nich konto założyć ?
>
Tutaj już Marcin zauważył pewne nieścisłości. Ale pośmiać się możemy...
Pytanie z kogo...
> Śmiejemy się dalej:
> Pieniądze mamy oddać ale za przelew powrotny kto zapłaci ? No oczywiście że nie
bank.
> Bank ma nas gdzieś. W mailu jest prośba ale przeprosin... NIE MA. No bo po co niby
?
> Ach gdybyśmy tylko mieli konto w BPH...
>
> Ale tak się składa że kilka osób niefortunnie posiada w tym banku także konto
> osobiste na które wpłynęły nadmiarowe pieniądze. Minął tydzień i znowu możemy się
> pośmiać, tym razem głosniej:
>
> - jeśli ktoś miał lokatę została zerwana
> - jeśli miał konto została na nim zablokowana nadmiarowa kwota
> - został wykonany przelew którego nadawcą jest jakoby właściciel konta - wykonał go
> bank bez żadnej oficjalnej wiadomości ani oficjalnego uprzedzenia
>
To już jest ostro naciągane... Żaden bank nie może robić takich rzeczy,
które opisałeś.
A tak off topic : słyszałeś kiedyś, jak rodzi się plotka ?
>
> Pieniądze trzeba oddać zgoda.
>
> Tylko dlaczego ja mam płacić za błędy banku ? Dlaczego procedury są tylko dla
> klientów a banku już mogą nieobowiązywać ? Dlaczego bank nie poczuwa się do żadnej
> odpowiedzialności. Dlaczego nie przeprosi nawet ? Dlaczego właścicielem pieniędzy
na
> wszystkich kontach w BPHu jest... BPH ?
>
>
> To tak ku przestrodze gdyby ktoś chciał tam konto zakładać...
>
Ja mam i nie narzekam....
Pozdrawiam
PshemeK
-
10. Data: 2006-03-15 01:00:35
Temat: Re: BPHahaha
Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>
Użytkownik "Marcin" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dv7f7v$9ge$1@atlantis.news.tpi.pl...
> A skąd ta Pani miała maila do wszystkich pracowników tej firmy??
Gdzie żeś to wyczytał???
--
Pozdrawiam
Piotr