  • 1. Data: 2008-01-13 11:36:48
    Temat: BZ WBK: 3D-Secure (irytujace)
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Witam Wszystkich,
    Juz kolejny raz walcze z usluga 3D-Secure podczas platnosci...
    Jestem przekierowywany na strone banku, wybieram rezygnacje z uslugi i
    platnosc... nie udaje sie.
    Dopiero za trzecim razem transakcja konczy sie sukcesem...

    Jednym slowem trzeba byc bardzo wytrwalym, zeby nie skorzystac z tej uslugi.

    Reklamuja, ze jest darmowa - jedynie jesli ktos bez problemu miesci sie w
    limicie 5 darmowych smsKodow...

    Jak latwo sie domyslic - dzisiaj chcialem wplacic na WOSP. I w koncu
    wplacilem... :)

    Pozdrawiam.

    PS1. Zdaje sie, ze PolCard wspolpracuje scislej z BZ WBK - przy platnosciach
    realizowanych z eCardem w ogole nie pojawia sie okno logowania do banku i
    wyzej wspomniane problemy.
    PS2. Wiem, ze bezpieczenstwo itp., ale nie lubie byc w taki sposob zmuszany
    do korzystania z oferowanej uslugi.

  • 2. Data: 2008-01-13 13:34:39
    Temat: Re: BZ WBK: 3D-Secure (irytujace)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Sty, 11:36, "Curious" <c...@m...pl> wrote:
> [...]
    > wyzej wspomniane problemy.
    > PS2. Wiem, ze bezpieczenstwo itp., ale nie lubie byc w taki sposob zmuszany

    Dla mnie ta usluga jest bzdurna.
    Co innego, jesli jej wybranie spowodowaloby koniecznosc autoryzacji
    kazdej platnosci internetowej. Pojawia sie platnosc na blokadach i
    jesli w ciagu 24 godzin nie zaloguje sie i nie zautoryzuje - bank
    odrzuca transakcje. Wtedy mialoby to sens i uniemozliwialoby przekrety
    typu, ze ktos z hotelu w ktorym kiedys mieszkalem, ponownie pobral
    naleznosc, czy ktos znajac kod cv zagral sobie na moj koszt w
    zagranicznym kasynie.

    Ale wtedy ta funkcjonalnosc musialby oferowac bank, bez wzgledu na
    centrum autoryzacyjne z ktorego pojawila sie platnosc internetowa

  • 3. Data: 2008-01-15 14:04:35
    Od: k...@o...pl

    Ja miałem szczęscie i tyle raz rezygnowałem, od tego czasu bez
    problemu.
    Raz pojawiło się przekierowanie na stronę banku i znów 3Dsecure ale
    chyba moja wina bo wybrałem zły typ karty. Zamknąłem przeglądarkę i za
    drugim razem się już nie pojawiło.

    z PolCardem natomiast zdarzają się problemy..czasem odrzuca mi
    płatność nie mam pojęcia dlaczego...