  • 1. Data: 2009-02-12 03:43:37
    Temat: BZ WBK 3M Szybkozarabiająca procenty w dół
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Niektórzy donosili, że odnawia się na 6,5%. Spieszę donieść, iż obecnie już
    tylko na 4,5%. Biorąc pod uwagę, iż nawet będzie to zysk netto - mało
    atrakcyjna oferta.

    Szymon

  • 2. Data: 2009-02-12 16:39:12
    Temat: Re: BZ WBK 3M Szybkozarabiająca procenty w dół
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:gn05v2$s9t$1@news.dialog.net.pl>, Szymon wrote:

    > Niektórzy donosili, że odnawia się na 6,5%. Spieszę donieść, iż obecnie już
    > tylko na 4,5%. Biorąc pod uwagę, iż nawet będzie to zysk netto - mało
    > atrakcyjna oferta.

    Dzięki za sygnał, przypomniał mi, że trzeba się zająć lokatami ;)

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 3. Data: 2009-02-12 17:21:30
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 12 Lut, 04:43, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:
    > Niektórzy donosili, że odnawia się na 6,5%. Spieszę donieść, iż obecnie już
    > tylko na 4,5%. Biorąc pod uwagę, iż nawet będzie to zysk netto - mało
    > atrakcyjna oferta.
    >
    > --

    W Eurobanku jest 7 % od tygodnia do 3 miesięcy . Ja uskuteczniam
    tygodniowe i mam 7 % netto :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 4. Data: 2009-02-12 17:26:55
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    OK, ale zmienne % na te 7 dni jest. Szybkozarabiająca była na stałe, co w
    dobie lecących w dół stóp procentowych było dość ciekawą ofertą (i od 1zł,a
    nie od 200 jak w Eurobanku).

  • 5. Data: 2009-02-13 21:41:55
    Od: "misza" <m...@m...misza.pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Niektórzy donosili, że odnawia się na 6,5%. Spieszę donieść, iż obecnie
    > już tylko na 4,5%. Biorąc pod uwagę, iż nawet będzie to zysk netto - mało
    > atrakcyjna oferta.

    Szkoda, akurat się u mnie odnowiła :) No cóż odpowiednik 5,55% BZWBK
    zostanie przetransferowany na 7% w ING na 4 miesiące :)

    M.