  • 1. Data: 2013-11-15 19:17:03
    Temat: BZ WBK nie chce założyć mi konta
    Od: Nika <w...@m...com>

    9 listopada wieczorem składałam wniosek przez internet o założenie w BZ
    WBK Konta Godnego Polecenia. Dzisiaj dostałam informację, że wniosek
    został odrzucony, a w razie pytań mogę się kontaktować z doradcą pod
    powyżej podanym numerem telefonu - tylko że w mailu nie ma żadnego
    numeru powyżej. Zresztą trącał ich pies, nie zamierzam marnować impulsów
    na wydzwanianie do doradców, ale zdziwiło mnie to mocno, zwłaszcza w
    kontekście artykułów o tym, jakie w bankach jest ciśnienie na sprzedaż i
    jak zakłada się fikcyjne konta całej rodzinie, byleby plan wyrobić. Ktoś
    może mnie oświecić, jakie są tego przyczyny?

    - -
    Nika

  • 2. Data: 2013-11-15 20:32:30
    Temat: Re: BZ WBK nie chce założyć mi konta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nika" napisał w wiadomości
> [...]
    >ciśnienie na sprzedaż i jak zakłada się fikcyjne konta całej
    >rodzinie, byleby plan wyrobić. Ktoś może mnie oświecić, jakie są tego

    Moze najprostsze - odrzucaja wniosek z intenetu, zadzwonisz, pogadasz,
    doradca zalozy i plan wyrobi :-)

    Moze jednak warto zadzwonic - moze masz zapomniane konto w banku, albo
    figurujesz w jakims BIK, bo nie bardzo widze inne powody do odmowy.

    Maja gdzies wspolna liste kont czy kart kredytowych i stwierdzili ze
    10 to za duzo ?

    J.

  • 3. Data: 2013-11-15 21:21:59
    Od: Nika <w...@m...com>

    Co najśmieszniejsze, to fakt, że sami miesiąc temu dzwonili i
    proponowali, ale wtedy nie byłam zainteresowana. Normalnie jak ten żuraw
    i czapla.

    Konto mam jedno w Raiffeisenie, właśnie otwarłam Eurokonto Mobilne
    wymagane dla obsługi kredytu hipotecznego w Pekao. Ponieważ na Mobilnym
    sobie życzą 20 gr za SMSa do potwierdzenia każdego przelewu, a
    Raiffeisen po zakupie mieszkania i zlikwidowaniu lokaty przestanie być
    dla mnie darmowy, więc stwierdziłam, ze pora znaleźć coś w jego
    zastępstwie, a tu taki zonk. No ale mało to miłych banków w okolicy?

    - -
    NIka

  • 4. Data: 2013-11-15 21:56:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Nika" l65oem$cun$...@n...news.atman.pl

    > Ktoś może mnie oświecić, jakie są tego przyczyny?

    Ten bank tak ma. Matka spełnia wszystkie warunki, ale premii nie otrzymuje.
    Kiedyś matka miała trudności z kredytówką BZ WBK.

    Rozmowa z BZ WBK jest trudna -- bywa, że bank kwestionuje coś, co jest oczywiste.
    (i dlatego BZ WBK daje niby 7 stów -- gdyby dawał 3 stówy, klientów by nie złowił)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-11-17 13:43:39
    Od: "tytu" <t...@o...pl>

    Za óz konto w mBanku. Złoz formularz i zobaczysz róznicę!!!!
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-12-24 14:22:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Nika" l65oem$cun$...@n...news.atman.pl

    > .. Ktoś może mnie oświecić, jakie są tego przyczyny?

    To właśnie taki bank.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'