  • 1. Data: 2004-02-13 22:39:29
    Temat: BZ-WBK - żenada
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    Jako że mBank reklamuje się głośno, że w zamian za 50 gr od przelewu będzie
    można za friko wybierać kasę z bankomatów BZ-WBK, postanowiłem sprawdzić na
    stronach tego banku czy w Krakowie ma jakieś placówki.
    No i siedzę już pół godziny i strona cały czas się ładuje.
    Jeśli bankomaty (o ile istnieją) działają podobnie, to ja dziękuję :-)

    Pozdrowienia dla grupy,

    M.

  • 2. Data: 2004-02-13 22:54:56
    Temat: Re: BZ-WBK - żenada
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > No i siedzę już pół godziny i strona cały czas się ładuje.
    > Jeśli bankomaty (o ile istnieją) działają podobnie, to ja dziękuję :-)

    Witam

    Może nie z strony Banku BZWBK ale z strony onet.pl
    http://banki.onet.pl/wyszukaj.html?banki=0&karty[]=1
    &miasto=kraków&sort=1&pn
    um=26
    http://banki.onet.pl/wyszukaj.html?banki=0&karty[]=1
    &miasto=kraków&sort=1&pn
    um=27

    Piotr
    Dolnyśląsk
    p...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2004-02-13 23:01:56
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    Dzięki!
    ... a strona BZ-WBK się dalej ładuje ;)

    M.

  • 4. Data: 2004-02-13 23:16:31
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

    Czy wszystkie bankomaty BZ WBK beda bezplatne dla klientow mBanku ?

  • 5. Data: 2004-02-14 01:00:51
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Użytkownik Jan Kowalski napisał:
    > Dzięki!
    > ... a strona BZ-WBK się dalej ładuje ;)

    chyba jest coś z łączem, bo od kilku godzn nie mogę dobić się do witryn
    WWW innych firm mieszczących się w Poznaniu i okolicach...

    K.

  • 6. Data: 2004-02-14 09:03:47
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Może nie z strony Banku BZWBK ale z strony onet.pl

> [...]

    Windows Update by Ci się przydał, bo Ci Outlook źle linki "łamie"...

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 7. Data: 2004-02-14 18:04:27
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wszystkie bankomaty BZ WBK beda bezplatne dla klientow mBanku ?

    ROTFL !!!
    W ramach promocji codziennie jeden z bankomatów będzie "płatny".

  • 8. Data: 2004-02-14 20:50:50
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

    > ROTFL !!!
    > W ramach promocji codziennie jeden z bankomatów będzie "płatny".

    Jeden z postow na tej grupie zawiera informacje, ze mBank wprowadzi jednak
    2x mniejsza liczbe bankomatow niz planowano. Stad moja watpliwosc.

  • 9. Data: 2004-02-14 21:16:09
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Jeden z postow na tej grupie zawiera informacje, ze mBank wprowadzi
    jednak
    > 2x mniejsza liczbe bankomatow niz planowano. Stad moja watpliwosc.

    Witam

    Chyba ktoś sobie jaja robi ;))))
    na stronie mBanku jest cytat

    "15 lutego rozszerzony zostanie dostęp do bezprowizyjnych wypłat z
    bankomatów. Do sieci Euronet dołączy sieć BZ WBK (563 punkty). Uaktualnioną
    listę bankomatów opublikujemy na naszych stronach w dniu wprowadzenia
    zmiany."

    Piotr
    Dolnyśląsk
    p...@p...onet.pl