  • 1. Data: 2004-11-19 11:08:45
    Temat: [BZWBK] 323 - Zbyt krótki czas między użyciami tokena - proszę o radę :)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Przy zatwierdzaniu tokenem czegokolwiek w BZWBK dostaję taki błąd:

    *****
    Operacja zakończona błędem !

    323 - Zbyt krótki czas między użyciami tokena

    Nastąpiło zbyt szybkie powtórne użycie tokena lub nie wygenerował się
    parametr "rozbieżność czasowa" dla tokena.
    *****

    Token wydany był rok temu i nie był do tej pory użyty w systemie
    transakcyjnym. Teraz podjąłem pierwszą próbę i zakończyła się błędem
    j.w. Co zrobić aby to zaczęło działać??

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 2. Data: 2004-11-19 14:58:46
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 2004-11-19 12:08, WAM napisał(a) :
> [...]
    >
    > Token wydany był rok temu i nie był do tej pory użyty w systemie
    > transakcyjnym. Teraz podjąłem pierwszą próbę i zakończyła się błędem

    Cóż, pewnie czas pomiędzy zegarkami w Twoim tokenie i w serwerze
    autoryzacyjnym rozjechał się bardziej, niż o 15 minut. Gdybyś wcześniej
    używał tokena, to przy każdej poprawnej operacji ustawiłby się ten
    parametr "rozbieżność czasowa", czyli serwer zapamiętałby, jaką macie
    różnicę w czasie i znów miałbyś pełne 15 minut zapasu.
    A teraz to już raczej z jakąś inforlinią z BZWBK musisz pogadać.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Skąd ja mogę wiedzieć, co się stanie ze mną jutro? Przecież człowiek

  • 3. Data: 2004-11-20 17:25:24
    Od: "gG" <guscior@_wytnij_go2.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Token wydany był rok temu i nie był do tej pory użyty w systemie
    > transakcyjnym. Teraz podjąłem pierwszą próbę i zakończyła się błędem

    Zadzwonic na infolinie i powiedziec operatorowi, ze rozbieznosc czasowa jest
    zla, niech zmieni ten parametr. Standardowa i dosc czesta sytuacja, trzeba
    probowac zmieniac do skutku. Wiem, bo tam pracowalem :)

    Pozdrawiam, gG.

  • 4. Data: 2004-11-20 17:51:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 20 Nov 2004 18:25:24 +0100, "gG" <guscior@_wytnij_go2.pl>
    wrote:

    >Zadzwonic na infolinie i powiedziec operatorowi, ze rozbieznosc czasowa jest
    >zla, niech zmieni ten parametr. Standardowa i dosc czesta sytuacja, trzeba
    >probowac zmieniac do skutku. Wiem, bo tam pracowalem :)
    Juz zmienione i dziala :)
    Tak wiec uwaga uzytkownicy systemu BZWBK!
    Komunikat "Zbyt krótki czas między użyciami tokena" oznacza m.in. ze
    token nie byl dawno uzywany :D Logiczne IMHO.
    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 5. Data: 2004-11-21 12:29:32
    Od: "gG" <guscior@_wytnij_go2.pl>

> [...]
    > Komunikat "Zbyt krótki czas między użyciami tokena" oznacza m.in. ze
    > token nie byl dawno uzywany :D Logiczne IMHO.

    No nie do końca: czasem zdarza się, że token działał i przestał, wynika to
    chyba z faktu, że jakieś parametry czasowe pomiędzy klientem banku a
    serwisem transakcyjnym się 'rozjeżdżają' i trzeba to skalibrować (jeśli
    można to tak ująć).
    gG

  • 6. Data: 2004-11-21 13:15:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 21 Nov 2004 13:29:32 +0100, "gG" <guscior@_wytnij_go2.pl>
    wrote:

> [...]
    >chyba z faktu, że jakieś parametry czasowe pomiędzy klientem banku a
    >serwisem transakcyjnym się 'rozjeżdżają' i trzeba to skalibrować (jeśli

    Czytaj dokladniej :)
    ("m.in." - czyli moga byc tez inne znaczenia tego komunikatu)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?