  • 1. Data: 2002-08-08 08:28:16
    Temat: BZWBK: Likwidacja zlecenia stałego do TPSA
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    W związku m.in. z podwyżką opłaty planuję zamknąć konto w BZWBK.
    Mam tam stałe zlecenie do TPSA (Poznań).
    Gdy zakładałem kilka lat temu to stałe zlecenie, to wypełniałem w banku
    druczek oraz samodzielnie (WBK tego nie robił) wysyłałem zgłoszenie do
    TPSA z prośbą o wysyłanie do WBK comiesięcznych danych do zlecenia.
    Otrzymuję z TPSA fakturę z adnotacją "płatne z ROR" i "do zapłaty 0 zł"

    Proszę o radę, czy wystarczy jak zlikwiduję konto w BZWBK i zacznę na
    bieżąco opłacać rachunki za telefon inną metodą (przelewem, a w
    niedalekiej przyszłości PZ), czy też muszę do TPSA wysłać pismo
    odwołujące stałe zlecenie?
    Nie chce mi się pisać takiego pisma. Jakby się dało telefonicznie, to
    jeszcze - da się może?

    (FUT: pl.biznes.banki)

  • 2. Data: 2002-08-08 10:20:34
    Temat: Re: BZWBK: Likwidacja zlecenia stałego do TPSA
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"
> [...]
    > bieżąco opłacać rachunki za telefon inną metodą (przelewem, a w
    > niedalekiej przyszłości PZ), czy też muszę do TPSA wysłać pismo

    musisz wyslac pismo albo odwiedzic BOK osobiście.
    Najlepiej od razu wysłać pismo o PZ z jednoczesna zmiana banku, przeciez nie
    likwiduje się jedynego rachunku - z pewnoscia masz inny.
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-08-08 12:08:14
    Od: LMB <l...@p...onet.pl>

    Robert wrote:

> [...]
    > bieżšco opłacać rachunki za telefon innš metodš (przelewem, a w
    > niedalekiej przyszłości PZ), czy też muszę do TPSA wysłać pismo

    A po co, przecież ich interesuje samo uznanie (=wpłata) konta abonenckiego
    (tego u dostawcy, czyli TP). Jeżeli nagle zaczniesz płacić z innego konta,
    to interesować ich będzie to, że płacisz, a skšd - tego pewnie nie zauważš.

    > Nie chce mi się pisać takiego pisma. Jakby się dało telefonicznie, to
    > jeszcze - da się może?

    Pewnie, a potem kto ci to potwierdzi?

    > (FUT: pl.biznes.banki)

    LMB

    --
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
    ============== http://www.sitefinder.pl =====================

  • 4. Data: 2002-08-08 12:09:37
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    LMB wystukał (a) w wiadomości news:3D525F2E.60BB131@poczta.onet.pl:

> [...]
    > abonenckiego (tego u dostawcy, czyli TP). Jeżeli nagle zaczniesz
    > płacić z innego konta, to interesować ich będzie to, że płacisz, a

    Ale kopie faktur będą dalej do banku przysyłać.

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-08-08 14:31:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Doktor wrote in news:aitn3t$ihd$1@news.onet.pl:
    > LMB wystukał (a) w wiadomości news:3D525F2E.60BB131@poczta.onet.pl:

    > Ale kopie faktur będą dalej do banku przysyłać.

    To znaczy wysyłają listę zbiorczą, ale jak nie będzie konta, to BZWBK
    tego nie zapłaci. Chyba... Na wszelki wypadek może zlikwiduję zlecenie
    stałe przed likwidacją konta?

  • 6. Data: 2002-08-08 14:33:55
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    blad wrote in news:3d52466b_3@news.vogel.pl:
    > Użytkownik "Robert"
    >
    > musisz wyslac pismo albo odwiedzic BOK osobiście.
    > Najlepiej od razu wysłać pismo o PZ z jednoczesna zmiana banku,
    > *** blad ***

    Tak planowałem, jednakże jak wiadomo m.in. z grupy tutaj, PZ w TPSA
    jeszcze nie "okrzepło". Planowałem zaczekać, ale w świetle podwyżki
    opłaty w BZWBK zdecydowałem się przyspieszyć i do czasu aż PZ zacznie
    działać właściwie płacić stałym zleceniem z banku internetowego,
    wpisując co miesiąc kwotę (czego nie lubię, ale przez kilka miesięcy
    jakoś zniosę).

    > przeciez nie likwiduje się jedynego rachunku - z pewnoscia masz inny.
    ZTCW mam jeszcze kilka :)

  • 7. Data: 2002-08-08 14:49:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"
    > Tak planowałem, jednakże jak wiadomo m.in. z grupy tutaj, PZ w TPSA
    > jeszcze nie "okrzepło".

    co znaczy nie okrzeplo - dziala po prostu jeszcze nie w calym kraju
    a jak nie zadziala bo TPSA nie wystawi PZ - to twoj zysk, wystawia pozniej
    to dostana pieniadze pozniej.
    U mnie trzymaja sie ostatniego mozliwego dnia
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-08-08 15:59:29
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    blad wrote in news:3d52856c_1@news.vogel.pl:
    > Użytkownik "Robert"
    >
    > co znaczy nie okrzeplo - dziala po prostu jeszcze nie w calym kraju
    "nie okrzepło" znaczy, że niby juz dziala, ale zawodnie (patrz niedawne
    wątki, sorry, że nie podam linka), tj. BOKi jeszcze nie nabyły
    umiejętności skutecznego przetwarzania wniosków; ja znam możliwości
    swojego BOKu, dlatego chcę im dać parę miesięcy - niech się tym razem
    uczą na kimś innym (bo się parę razy przejechałem korzystając z nowych
    ofert)

    > a jak nie zadziala bo TPSA nie wystawi PZ - to twoj zysk, wystawia
    > pozniej to dostana pieniadze pozniej.
    Tylko że ja nie chcę dochodzić, czyja wina ani mieć żadnych dyskusji,
    chcę żeby się samo płaciło w terminie i zapomnieć o tym.

  • 9. Data: 2002-08-09 10:42:02
    Temat: Re: BZWBK: Likwidacja zlecenia sta?ego do TPSA
    Od: Zaklad Uslug Pozarniczych <z...@m...torun.pl>

    In pl.misc.telefonia Robert <m...@w...pl> wrote:
> [...]

    > odwołujące stałe zlecenie?
    > Nie chce mi się pisać takiego pisma. Jakby się dało telefonicznie, to

    Moim zdaniem musisz odwolac w TPSA, bo dostana zwrot z banku i moga
    sie czepiac... bedziesz musial potem wyjasniac, ze zaplaciles z innego konta
    czy tak trudno napisac kilka zdan na klawiaturce - chyba wiecej wysilku
    bylo gdy pisales tego posta. :)

    Pozdrawiam...
    A.

  • 10. Data: 2002-08-09 11:38:17
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Zaklad Uslug Pozarniczych wrote in news:aj069q$2oc$1@flis.man.torun.pl:

> [...]
    > innego konta czy tak trudno napisac kilka zdan na klawiaturce - chyba
    > wiecej wysilku bylo gdy pisales tego posta. :)

    Nie wiecej, bo nie musialem drukowac, naklejac znaczka i isc do skrzynki
    :)

    Ale dzieki, chyba jednak sie zmusze do tego wysilku.