  • 1. Data: 2010-09-09 16:14:27
    Temat: BZWBK Opłata za kartę
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chciałem wyrobić sobie MasterCard PAYBACK ale okazało się że to
    kosztuje 25 zł dla osób które już kiedyś miały inne karty w tym
    banku. Taką informacje dostałem w placówce. Nie da się tego jakoś
    ominąć ?

    Damian

  • 2. Data: 2010-09-09 18:35:50
    Temat: Re: BZWBK Opłata za kartę
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2010-09-09 18:14, Damian Niusy pisze:
> [...]
    > 25 zł dla osób które już kiedyś miały inne karty w tym banku. Taką
    > informacje dostałem w placówce. Nie da się tego jakoś ominąć ?

    miałem inne karty w tym banku, wystąpiłem o mc payback i w pierwszych
    dwóch latach opłaty nie było...może się coś zmieniło?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-09-09 18:39:19
    Od: "b...@b...com" <b...@b...com>

    On 9 Wrz, 18:14, "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > kosztuje 25 zł dla osób które już kiedyś miały inne karty w tym
    > banku. Taką informacje dostałem w placówce. Nie da się tego jakoś

    Da sie i to w bardzo prosty sposob.

    a) Jesli masz karte i ja zgubiles, a nie chcesz placic za wydanie
    nowej to:
    1. Zglaszasz zastrzezenie karty i na dezinfolinii koniecznie mowisz,
    ze nie chcesz aby ja wznawiali
    2. Otwierasz nowe konto z nowym numerem, stare zamykasz lub nie, w
    zaleznosci od potrzeb

    b) Jesli miales konto z karta i do tego samego konta chcesz ponownie
    nowa --> zaplacisz za duplikat.

    Faktem jest ze:

    a) mozna posiadac TYLKO jedna karte partnerska programu Payback (nie
    wiem czy w ogole czy tylko w WBK) Nie mozna miec np. 2 kart payback do
    dwoch roznych kont.

    b) punkty z karty zastrzezonej mozna przepisac na nowa karte Payback,
    z nowym numerem, do nowego konta

    Jesli miales inne karty w WBK i chcesz Paybacka do juz istniejacego
    konta do ktorego bylo wydane cos innego - nie wiem, moze maja racje.
    Jesli jednak jest to NOWY produkt (czytaj: nowe konto) - nie
    zaplacisz. Testowane wiele razy.

    Pozdrawiam

    Jojo

  • 4. Data: 2010-09-09 19:54:45
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Hej

> [...]

    >mowisz,
    >ze nie chcesz aby ja wznawiali
    >2. Otwierasz nowe konto z nowym numerem, stare zamykasz lub nie,

    Mam stare konto i nawet o tym myślałem aby zamknąć i otworzyć nowe
    ale powiedzieli mi w oddziale że tak się nie da, musi upłynąć 12
    miesięcy aby karta i tak była za darmo. Pewnie nawet jakby się
    dało to i tak jest 30 dniowy okres wypowiedzenia starego konta i w
    tym samym czasie nie założoną nowego.

    A co do Paybacka to mam już jedną kartę zarejestrowaną na siebie
    czy to znaczy że nawet jakbym dostał tą kartę Payback z BZWBK to
    nie zarejestruje ją ?

  • 5. Data: 2010-09-09 20:38:27
    Od: "b...@b...com" <b...@b...com>

    On 9 Wrz, 21:54, "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > miesięcy aby karta i tak była za darmo. Pewnie nawet jakby się
    > dało to i tak jest 30 dniowy okres wypowiedzenia starego konta i w

    Nie wiem co za glaby tam siedza, ale tak nie jest. Mozesz miec i x -
    kont, ale tylko i wylacznie jedna karte Paybeck do jednego z nich
    wszystkich, o czym wczesniej pisalem. Mozesz, ale nie musisz zamykac
    konta. Otwierasz nowe, wystepujesz o karte Payback i nie ma dyskusji.
    Nawet nie ma sie co wdawac z tymi dzieciolami w romowe i dazyc trzeba
    do swojego. Jesli jest tak jak mowia to niech pokaza odpowiedni
    paragraf w regulaminie. No i jesli tak jest to ja jestem przestepca ;)
    Czas wypowiedzenia to odrebnie inna kwestia i nie wiaze sie z
    czymkolwiek poza kontem ktorego ono dotyczy. Konto nie jest promocja.
    Krotko - nie daj sie zwiesc, a jak cos to otworz via www, kaz wyslac
    do oddzialu banku w ktorym jestes a pozniej idz spokojnie podpisac
    papiery. Z glupota ludzka walczyc jest ciezko.

> [...]
    > nie zarejestruje ją ?
    >
    > Karte zarejstruja. Nie wiem jak dziala system system Paybeckowski i jak mowi
    regulamin. Moze jakos skanuja ilosc posiadanych kart po Peselu lub inaczej. Nie wiem,
    nigdy sie tym nie interesowalem. Moze jest tez jedno konto przypisane do jednej
    osoby, a zbierac mozna wieloma kartami. Nie wiem, musisz sie spytac. Skoro jednak
    lacza karty, to zdobadz MC z WBK, odbierz punkty, zastrzez a pozniej kaz przepisac
    juz do istniejacego konta.

    Jojo

  • 6. Data: 2010-09-10 17:38:53
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Nie wiem co za glaby tam siedza, ale tak nie jest. Mozesz miec i
    x -
    kont, ale tylko i wylacznie jedna karte Paybeck do jednego z nich
    wszystkich, o czym wczesniej pisalem. .. [Ciach]

    Zadzwoniłem na infolinie o potwierdzili twoje informacje.
    Doradzili aby otworzyć konto24.pl przez Internet i tylko w
    oddziale podpisać umowę. Mam nadzieję że do 14 się wyrobią z ta
    umową. W sumie 1 dzień w plecy przez nie-dysponentkę z oddziału.

    Pozdrawiam
    Damian