  • 1. Data: 2013-06-10 10:18:59
    Temat: BZWBK Partner - czy wszystko tam załatwię?
    Od: m...@g...com

    Witam

    Czy w takiej placówce BZWBK Partner załatwie wszystkie sprawy związane z moim
    rachunkiem i karta kredytową?

    chodzi mi konkretnie o:

    - likwidację/zamknięcie rachunku bankowego
    - zamknięcie karty kredytowej

    Dzieki

  • 2. Data: 2013-06-11 14:45:29
    Temat: Re: BZWBK Partner - czy wszystko tam załatwię?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-06-10 10:18, mrobak69<[!]>gmail.com pisze:
> [...]
    > rachunkiem i karta kredytową?
    >
    > chodzi mi konkretnie o:
    >
    > - likwidację/zamknięcie rachunku bankowego

    Zadzwoń lepiej na infolinię. Serio. Pamiętam, gdy miałem problemy z
    logowaniem się do internetowego systemu zarządzania rachunkiem
    powiązanym z kartą płaatniczą BZWBK-u to musiałem ganiać do oddziału (i
    to do konkretnego, sprawę zgłaszałem przez infolinię).

    Generalnie w BuZetWuBeKu wiele spraw, które w innych bankach można
    załatwić przez infolinię, trzeba załatwiać w oddziale. Podobnie jest w
    BOŚ. Tyle, że w BOŚ na dodatek do różnych operacji nie mają formularzu i
    musisz wszystko pisać ręcznie na czystej kartce, łącznie z danymi
    teleadresowymi.

    K.

    PS: Ciekawe, gdzie się podziała osoba z BZWBK, która udzielała na
    pl.biznes.banki odpowiedzi na pytania dotyczące oferty banku. Pewnie po
    fuzji straciła robotę lub uznali, że taki pozytywny - bądź, co bądź -
    wizerunek banku komunikującego się z klientem przez Usenet jest
    niepotrzebny.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2013-06-11 14:51:29
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 14:45:29 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

> [...]
    >
    > fuzji straciła robotę lub uznali, że taki pozytywny - bądź, co bądź -
    >
    > wizerunek banku komunikującego się z klientem przez Usenet jest

    Tu pisała:
    https://groups.google.com/d/msg/pl.biznes.banki/U7oO
    KymyBlQ/rn3W55G_kQUJ

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-06-11 15:45:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-06-11 14:51, luc pisze:
    > Tu pisała:
    > https://groups.google.com/d/msg/pl.biznes.banki/U7oO
    KymyBlQ/rn3W55G_kQUJ

    Dzięki. Na to nie wpadłem. Nie zauważyłem, bo to było kilka dni temu.
    Zastanawiam się po jaką cholerę autor wątku zadawał pytanie raz jeszcze ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2013-06-12 09:14:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Krystek napisał(a) :
    KymyBlQ/rn3W55G_kQUJ

    > Dzięki. Na to nie wpadłem. Nie zauważyłem, bo to było kilka dni temu.
    > Zastanawiam się po jaką cholerę autor wątku zadawał pytanie raz jeszcze ;)

    Bo na czacie należy namolnie ponawiać pytanie, aż w końcu odpowiedzą :-)
    A że usenet to nie czat, to nie każdy jest w stanie zrozumieć.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF