  • 1. Data: 2010-05-26 18:37:36
    Temat: BZWBK bezpłatne SMS
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem nowym klientem banku BZWBK i właśnie się zapoznaje z ich
    system.
    Znalazłem tam cos takiego:
    Wykorzystane bezpłatne smsKody 4 z 5

    Jakoś panienka w banku ani słowem się nie zająknęła o tym a w toip
    która dostałem w banku nie ma wzmianki o jakiś płatnych SMS.
    W elektronicznej wersji już sobie znalazłem i ich tam chyba powaliło
    nie dojść że 0,50 za przelew to jeszcze 0,30 za SMS razem 0,80 za
    przelew

    I jeszcze jedno pytanko.
    Co się stanie jak zleciłem przelew na jutro na cała kwotę i nie
    zauważyłem tej opłaty za przelew.
    Czy bank odrzuci przelew ze względu na brak środków czy będzie debet
    na 50 gr. O żaden debet oczywiście nie wnioskowałem.

    Damian

  • 2. Data: 2010-05-26 19:33:15
    Temat: Re: BZWBK bezpłatne SMS
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy bank odrzuci przelew ze względu na brak środków czy będzie debet na 50
    > gr. O żaden debet oczywiście nie wnioskowałem.

    jesli bedzie debet, to wpisza Cie do bik-u zapewne :)

  • 3. Data: 2010-05-26 20:10:04
    Temat: Re: BZWBK [płatne] SMS
    Od: " " <n...@g...pl>

    Damian Niusy <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Jestem nowym klientem banku BZWBK i właśnie się zapoznaje z ich
    > system.
    > Znalazłem tam cos takiego:
    > Wykorzystane bezpłatne smsKody 4 z 5

    SMSkody to te autoryzacyjne ('hasła jednorazowe' przy braku tokena) - 5 w
    cyklu miesięcznym jest darmowych. Potem 30 groszy/szt.

    > Jakoś panienka w banku ani słowem się nie zająknęła o tym a w toip
    > która dostałem w banku nie ma wzmianki o jakiś płatnych SMS.

    No właśnie. Kiedyś byłby to bankier a teraz jest panienka z okienka, niestety.

    Płatne SMS to zupełnie sprawa. Np. wysyłasz zapytanie-SMS (usługa BZWBK24sms)
    np. o saldo rachunku - płacisz operatorowi GSM za wysłany SMS. Bodajże od
    sierpnia ub. roku dodatkowo kasuje Cię BZWBK - 30 groszy za każdy zwrotny SMS
    z odpowiedzią na Twoje zapytanie (nie wchodzi to w darmowy pakiet 5 SMSkodów)

  • 4. Data: 2010-05-26 21:08:12
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    > SMSkody to te autoryzacyjne ('hasła jednorazowe' przy braku tokena) - 5 w
    > cyklu miesięcznym jest darmowych. Potem 30 groszy/szt.

    20 groszy (w przypadku konta dla mniejniżtrzydziestolatków gratis).
    Opłata ściągana z rachunku raz w miesiącu.

    strona 8 taryfy opłat

  • 5. Data: 2010-05-27 04:43:59
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Jacenty" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    strona 8 taryfy opłat

    To ile stron ma ta taryfa? :)
    Kretyńskie TOiP w bankach.

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-05-27 05:58:02
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > dojść że 0,50 za przelew to jeszcze 0,30 za SMS razem 0,80 za przelew

    Dla stałych odbiorców możesz zrezygnować z potwierdzania sms.
    > Czy bank odrzuci przelew ze względu na brak środków czy będzie debet na
    > 50 gr. O żaden debet oczywiście nie wnioskowałem.

    Opłaty za przelew wraz opłatą za prowadzenie rachunku naliczane są 2x: w
    środku i na koniec miesiąca.
    P.

  • 7. Data: 2010-05-27 07:11:11
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

    > Opłaty za przelew wraz opłatą za prowadzenie rachunku naliczane są 2x: w
    > środku i na koniec miesiąca.
    > P.

    Acha ok dzieki za info.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-05-28 09:06:56
    Od: sandokan <l...@g...com>

    W dniu 2010-05-26 20:37, Damian Niusy pisze:
> [...]
    > W elektronicznej wersji już sobie znalazłem i ich tam chyba powaliło nie
    > dojść że 0,50 za przelew to jeszcze 0,30 za SMS razem 0,80 za przelew

    Używanie smsKodów można ominąć zlecając przelewy bez użycia smsKod.
    Należy jednak wcześniej odwiedzić ww. wspomnianą panienkę z banku i
    poprosić o zwiększenie limitu na operacje niepotwierdzane smsKodem.
    Standardowo ustawiono jest chyba na 50 zeta, chyba miesięcznie.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2010-05-28 11:29:12
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam

> [...]
    > poprosić o zwiększenie limitu na operacje niepotwierdzane smsKodem.
    > Standardowo ustawiono jest chyba na 50 zeta, chyba miesięcznie.

    No dokładnie, mam 50 zł wpisane w umowie.
    Ten limit jak dobrze rozumiem dotyczy wszystkich transakcji w danym
    dniu.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 10. Data: 2010-05-28 13:08:11
    Od: sandokan <l...@g...com>

    W dniu 2010-05-28 13:29, Damian Niusy pisze:
    > Witam

    > No dokładnie, mam 50 zł wpisane w umowie.
    > Ten limit jak dobrze rozumiem dotyczy wszystkich transakcji w danym dniu.

    bardzo możliwe, nie pamiętam dokładnie

    pozdrawiam