-
1. Data: 2010-01-27 08:12:04
Temat: BZWBK - błędy w systemie
Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>
Przestrzegam przed system transakcyjnym BZWBK.
Wczoraj zakładałem dwa zlecenia stałe, obydwa potwierdzone płatnymi
smsami.
Operacje niby zakończyły się sukcesem, ale na liście zleceń pusto.
Po kontakcie z infolinią okazało się, że mają z tym problemy i każą
czekać tydzień (to jakiś magiczny bzwbkowy okres). To już druga
ciekawa funkcja ich sytemu.
Pierwszą jest trzymanie blokady transakcji kartowej przez _tydzień_ po
rozliczeniu transakcji.
Brawo BZWBK!
-
2. Data: 2010-01-28 08:38:37
Temat: Re: BZWBK - błędy w systemie
Od: locko <p...@g...com>
Miałem dokładnie ten sam problem jakiś tydzień temu, składałem 4
zlecenia stałe. Nie wiedziec czemu jeden był widoczny zaraz po jego
złożeniu a 3 następne dopiero następnego dnia.
Dodatkowo minusem jest, że o ile wiele przelewów można potwierdzać
jednym smskodem z koszyka, to zleceń stałych nie można do koszyka
wrzucać i każdorazowo trzeba potwierdzać jednym sms.
-
3. Data: 2010-01-28 10:51:54
Temat: Re: BZWBK - błędy w systemie
Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>
On Jan 27, 9:12 am, "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> wrote:
> Przestrzegam przed system transakcyjnym BZWBK.
> Wczoraj zakładałem dwa zlecenia stałe, obydwa potwierdzone płatnymi
> smsami.
> Operacje niby zakończyły się sukcesem, ale na liście zleceń pusto.
>
> Po kontakcie z infolinią okazało się, że mają z tym problemy i każą
> czekać tydzień (to jakiś magiczny bzwbkowy okres). To już druga
> ciekawa funkcja ich sytemu.
>
> Pierwszą jest trzymanie blokady transakcji kartowej przez _tydzień_ po
> rozliczeniu transakcji.
> Brawo BZWBK!
Prosimy o szczegółowe opisanie zaistniałego problemu na dedykowany dla
nowego BZWBK24 adres e-mail: l...@b...pl. Nasz pracownik wyjaśni
Pana sytuację.
Jednocześnie informujemy, że pracujemy nad rozwiązaniem poprawiającym
obsługę blokad. Obecnie wszystkie blokady są prezentowane w zakładce
"Karty" przez tydzień. Blokady wpływają na stan dostępnych środków do
momentu rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal
jest widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych
środków widocznych w "Portfelu".
Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
-na-forach.html
Zespół Banku Zachodniego WBK
-
4. Data: 2010-01-28 11:23:30
Temat: Re: BZWBK - błędy w systemie
Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>
> Jednocześnie informujemy, że pracujemy nad rozwiązaniem poprawiającym
> obsługę blokad. Obecnie wszystkie blokady są prezentowane w zakładce
> "Karty" przez tydzień. Blokady wpływają na stan dostępnych środków do
> momentu rozliczenia operacji. Po zaksięgowaniu, mimo że blokada nadal
> jest widoczna w zakładce kartowej, nie pomniejsza stanu dostępnych
> środków widocznych w "Portfelu".
Niestety u mnie mimo rozliczenia transakcji blokada nadal była
widoczna natomiast środki dostępne były _pomniejszone_ o kwotę
blokady. Sprawdzałem to kilka razy. Blokada została zdjęta po tygodniu
od rozliczenia transakcji i dopiero wtedy środki dostępne zostały
powiększone o właściwą kwotę.
Pozdrawiam