  • 1. Data: 2007-02-11 17:10:57
    Temat: BZWBK darmowe konto?
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Potrzebuje miec konto w BZWBK tylko po to by
    moc zarzadzac funduszami Arka.
    Czy w BZWBK mozna miec darmowe konto?
    Wiem, ze sa darmowe konta 24 z kartami wydanymi
    wspolnie z Allegro czy Money. Tam po spelnieniu
    niezbyt wygorowanego wymagania mozna
    miec darmowe konto z karta przez 2 lata.
    A czy mozna miec konto24 bez karty
    i nie placic? Moze ktos ma takowe?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-02-11 17:17:34
    Temat: Re: BZWBK darmowe konto?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Feb 2007 18:10:57 +0100,
    osoba podpisana: Marcin <k...@k...de>
    napisała:
    > Witam
    >
    > Potrzebuje miec konto w BZWBK tylko po to by
    > moc zarzadzac funduszami Arka.
    > Czy w BZWBK mozna miec darmowe konto?

    Zainteresuj sie Kontem Oszczędnościowym
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/24523
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 3. Data: 2007-02-11 17:47:30
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "Marcin" <k...@k...de> writes:

    > Potrzebuje miec konto w BZWBK tylko po to by
    > moc zarzadzac funduszami Arka.
    > Czy w BZWBK mozna miec darmowe konto?

    Ja w tym samym celu założyłem sobie konto <30.
    Warunek jest taki, że musisz mieć <30 :)

    --
    jimmij

  • 4. Data: 2007-02-11 18:38:55
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Marcin* wrote:

    > A czy mozna miec konto24 bez karty
    > i nie placic? Moze ktos ma takowe?

    Nie da się. Właściwie to korzystając z Allegro możesz mieć Allekartę.
    A konto24.pl jest do tego, żeby było gdzie gromadzić środki do korzystania
    z tej karty.

    W drugą stronę to nie działa :)

    <>

  • 5. Data: 2007-02-11 21:14:48
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie da się. Właściwie to korzystając z Allegro możesz mieć Allekartę.
    > A konto24.pl jest do tego, żeby było gdzie gromadzić środki do korzystania
> [...]

    a dlaczego sie nie da?
    wyobraz sobie, ze masz allekarte debetowa i konto24.pl a na nim jakąś
    kasę, zastrzegasz karte i prosisz o niewydawanie kolejnej, czy bank
    zamknie to konto?
    mozesz przeciez nadal z niego korzystac (przelew 50gr)

    ale w zasadzie po co takie kombinacje skoro mozna miec konto z karta
    przez pierwsze 2 lata gratis, wystarczy wykonac chyba jedna transakcje
    karta; przez 2 lata moze sie wiele zmienic, moze w tym czasie pojawia
    sie inne (lepsze) fundusze?

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-02-11 21:33:55
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    [...]
    > a dlaczego sie nie da?
    > wyobraz sobie, ze masz allekarte debetowa i konto24.pl a na nim jakąś
    > kasę, zastrzegasz karte i prosisz o niewydawanie kolejnej, czy bank
    > zamknie to konto?

    O ile dobrze kojarzę to tak.

    KJ

  • 7. Data: 2007-02-11 22:21:00
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > [...]
    >
    > O ile dobrze kojarzę to tak.
    >
    > KJ

    na jakiej podstawie?

    1. masz kase na koncie
    2. robisz jakis obrot (zakladam, ze co jakis czas przelewik sie zdarzy)
    3. PB nie pozwala zamknac takiego rachunku, no chyba, ze jest jakis
    zapis w jego regulaminie, ze jak nie masz karty to konto bank zamyka

    poza tym dywagacje nieco bez sensu, w pierwszych dwoch latach karta jest
    gratis, a ewentualnie pozniej wychodzi nieco ponad 1 zl miesiecznie (25
    zl za 2 lata), czy to wysoki koszt?

    pozdr.
    RS

  • 8. Data: 2007-02-11 22:42:53
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    > Kamil Jońca napisał(a):
    [...]
> [...]
    > 3. PB nie pozwala zamknac takiego rachunku, no chyba, ze jest jakis
    > zapis w jego regulaminie, ze jak nie masz karty to konto bank zamyka

    Właśnie *wydaje mi się* że coś było w odpowiednim fragmencie regulaminu.

    [...]
    > zl za 2 lata), czy to wysoki koszt?

    Nieskończenie wiele razy większy niż 0. :)

    KJ