  • 1. Data: 2002-04-11 08:45:15
    Temat: BZWBK i VC debet
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Wczoraj bylem w BZ WBK i chcialem zlozyc wniosek o wydanie VC debet.
    Odpowiedziano mi, iz nie przewiduje sie takiej karty do konta xtra student.
    Dzis dowiedzialem sie na infolinii, ze mozna miec. Czyli 1:1. Dzis pojde
    chyba znowu :-)

    A jak jest naprawde, mozna posiadac czy nie? Konto mam rok, wplywy od
    jakichs 3 miesiecy prawie zadne, ale wczesniej (przerzucilem sie na lukasa)
    ok. 5000zl miesiecznie (moze wiecej, nie pamietam). W tej chwili od 3
    miechow wisza lokaty na 6 i 9 miesiecy. Kazda po 2000zl, czyli niby cos tak
    jest.

    pzdr

  • 2. Data: 2002-04-11 09:14:18
    Temat: Re: BZWBK i VC debet
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > ok. 5000zl miesiecznie (moze wiecej, nie pamietam). W tej chwili od 3
    > miechow wisza lokaty na 6 i 9 miesiecy. Kazda po 2000zl, czyli niby cos

    Ja mam konto studenckie i karte tez :) Wiec mozna bylo :)) Moze jak z
    tokenem zrobili.
    ale nie martw sie niedysponentki nic nie wiedza :)

  • 3. Data: 2002-04-11 09:25:07
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > tokenem zrobili.
    > ale nie martw sie niedysponentki nic nie wiedza :)

    Zobacze jak mi sie uda przekonac dzis za drugim podejsciem. :-)

    pzdr
    P.S.
    Zeby choc wniosek dali wypisac, chlip chlip

  • 4. Data: 2002-04-11 09:31:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > P.S.
    > Zeby choc wniosek dali wypisac, chlip chlip

    Sciagnij z Inetu, wydrukuj i daj :)

  • 5. Data: 2002-04-11 09:59:17
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Sciagnij z Inetu, wydrukuj i daj :)

    Na infolinii powiedzieli, ze jak cos to mam im powiedziec, by do nich
    zadzwonili :-)

  • 6. Data: 2002-04-11 10:26:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na infolinii powiedzieli, ze jak cos to mam im powiedziec, by do nich
    > zadzwonili :-)

    Czekaj a jaki numer infolinii ??? :)

  • 7. Data: 2002-04-11 10:31:27
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Czekaj a jaki numer infolinii ??? :)

    jest na ich stronie w dziale kart. 0800 costam.

  • 8. Data: 2002-04-11 14:33:10
    Od: "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl>

    > Czekaj a jaki numer infolinii ??? :)

    0801 666 056 (debetowe)