  • 1. Data: 2008-07-24 21:36:05
    Temat: BZWBK i zniknięte konta
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Mam w BZWBK obecnie otwartych 12 kont oszczędnościowych (wszystko przez 19%
    belkowego), niestety wybierając "przelewy wewnętrzne", lub "przelewy
    zewnętrzne", widzę już tylko 7 pierwszych kont oszczędnościowych. Czy jest
    jakiś sposób, aby następne rachunki się objawiły? O ile wpłata na nie to nie
    problem, to obawiam się, że wypłacić z nich cokolwiek bez wizyty w oddziale
    będzie cholernie ciężko. Dobrze myślę?

  • 2. Data: 2008-07-24 22:02:06
    Temat: Re: BZWBK i zniknięte konta
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g6askf$tc8$1@news.onet.pl, *Marcin Wasilewski* wrote:
> [...]
    > objawiły? O ile wpłata na nie to nie problem, to obawiam się, że
    > wypłacić z nich cokolwiek bez wizyty w oddziale będzie cholernie

    Dobrze myslisz.
    Bylo wiele razy na grupie ze TTTM. I co pan nam zrobi ze nie mamy pana
    plaszcza...
    Pogodzic sie :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-07-24 22:14:18
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:g6aujf$9on$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Dobrze myslisz.
    > Bylo wiele razy na grupie ze TTTM. I co pan nam zrobi ze nie mamy pana
    > plaszcza...
    > Pogodzic sie :)

    A sprawdzał ktoś empirycznie, czy da się z takich nadmiarowych kont
    wypłacić bez problemu gotówkę w oddziale bzwbk, czy tam też mi odpowiedzą,
    że "nie mamy pana płaszcza"?

  • 4. Data: 2008-07-24 22:26:01
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g6auvm$2da$1@news.onet.pl, *Marcin Wasilewski* wrote:

    > A sprawdzał ktoś empirycznie, czy da się z takich nadmiarowych kont
    > wypłacić bez problemu gotówkę w oddziale bzwbk, czy tam też mi
    > odpowiedzą, że "nie mamy pana płaszcza"?

    Tam MUSZA ci wyplacic. Nie ma opcji ze nie wyplaca.

  • 5. Data: 2008-07-24 22:37:12
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:g6avvn$b5o$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Tam MUSZA ci wyplacic. Nie ma opcji ze nie wyplaca.

    Teoretycznie muszą, ale warto wiedzieć, czy zrobią to bez kłopotów, czy
    na zasadzie, że pani Krysia, zobaczy, że się nie da zrobić wypłaty z tego
    konta, zadzwoni po panią Basię co przyjdzie poduma i stwierdzi, że tu się
    bez pani Ani nie obejdzie, pani Ania zjawi się po kwadrancie i speszona
    pójdzie szukać Bartka informatyka, co akurat jest w terenie :)

    Już raz przeżyłem w BZWBK podobną szopkę, gdy wypłatę robiła cygnka,
    która nie potrafiła się podpisać i też bez zwołania komisji się nie obeszło,
    BZWBK to taki bank, że przy głupiej wpłacie/wypłacie WESTERN UNION kasjerka
    potrafi zwiesić się na kwadrans. Więc zanim umieszczę środki na takim
    "znikniętym" koncie wolę się upewnić. Może w kasach mają taki sam interfejs
    jak dla klientów i dla kasjerki też to konto będzie widoczne, ale
    niewybieralne.

  • 6. Data: 2008-07-25 06:30:25
    Od: IżI <dzolero@[_lej_spam_w_morde_]google.com>

    Marcin Wasilewski pisze:

> [...]
    > BZWBK to taki bank, że przy głupiej wpłacie/wypłacie WESTERN UNION kasjerka

    Bank zawsze będzie starał się ograniczyć ryzyko operacyjne, rozliczani
    są z tego pracownicy, więc dziwisz się, że tyle nad tym siedzą? Kasjerka
    nie jest niczego winna.
    Tak samo z Cyganką...wierz mi z brakiem podpisu są problemy nie tylko w
    bankach. Przejdź się do Urzędu Skarbowego na przełomie Czerwca/Lipca
    kiedy są wystawiane zaświadczenia o dochodach, gdzie poświadczasz
    własnoręcznym podpisem odbiór zaświadczeń. Tam to dopiero są cyrki.

  • 7. Data: 2008-07-25 07:27:13
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    darnok <d...@a...spam.ch> wrote:

    > Dobrze myslisz.
    > Bylo wiele razy na grupie ze TTTM. I co pan nam zrobi ze nie mamy pana
    > plaszcza...
    > Pogodzic sie :)

    Pisać do nich - może jak napisze więcej osób, to w końcu coś zrobią?
    U mnie można przelewać z pierwszych 9 (nie 7) na 10 posiadanych kont
    (kolejnych nie zakładam, póki ten błąd nie zostanie poprawiony).
    Na zapytanie wysłane mailem do pomoc24@ otrzymałem taką odpowiedź:

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informuję, że można posiadać wiele kont oszczędnościowych, ale na
    dzień dzisiejszy poprzez BZWBK24 można korzystać wyłącznie z 9 rachunków.
    Treść korespondencji prześlę do osób zajmujących się modernizacją serwisu
    transakcyjnego BZWBK24 jako sugestię odnoszącą się do kierunku dalszego rozwoju
    naszych usług.

    Z poważaniem

    A. N.

    Zespół Doradców Usług Bankowości Elektronicznej
    Bank Zachodni WBK S.A.

  • 8. Data: 2008-07-25 08:21:18
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    IżI <dzolero@[_lej_spam_w_morde_]google.com> wrote:

    > bankach. Przejdź się do Urzędu Skarbowego na przełomie Czerwca/Lipca
    > kiedy są wystawiane zaświadczenia o dochodach, gdzie poświadczasz
    > własnoręcznym podpisem odbiór zaświadczeń. Tam to dopiero są cyrki.

    Jakie zaswiadczenia o dochodach i dlaczego akurat w tych miesiacach, moglbys
    przyblizyc, bo nie moge sie domyslic. Dochod przeciez jest w PIT rocznym.

    a.

  • 9. Data: 2008-07-25 12:29:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MM" g6bv8h$ja5$...@a...lan.amelek.gda.pl

    > U mnie można przelewać z pierwszych 9 (nie 7) na 10 posiadanych kont

    Cieszcie się, że chociaż 9. W mBanku tylko 4, a w innych zazwyczaj tylko 1 lub 0.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2008-07-25 12:29:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darnok" g6avvn$b5o$...@n...news.neostrada.pl

    > Tam MUSZA ci wyplacic. Nie ma opcji ze nie wyplaca.

    To idę i żądam wypłacenia mi milionów złotych!!

    Jak płaszcza nie będzie -- nie wypłacą. :) I nic im nie zrobisz. :)

    -=-

    Wypłacają bez problemu, o ile ten płaszcz tam jest. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'