  • 31. Data: 2002-07-31 13:43:28
    Temat: Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
    Od: "Klaus" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > człowieka
    >
    > Taka mam wlasnie nadzieje.

    A ja Cie popieram w tej kwestii w 100%. Takie rzeczy trzeba tepic w zarodku.
    Nastepnym razem moze sie okazac ze nie mozesz "wybrac" swoich pieniedzy w
    banku bo jakas kasjerka moze "nie miec dla Ciebie czasu" i powie Ci zebys
    przyszedl za tydzien. Nie jestem psychologiem ale z opisu ktory przytoczyles
    jasno wynika ze pracownik banku ewidentnie nie lubi swojej pracy a wrecz sie
    przy niej meczy wiec jak go zwolnia to moze nawet wyjdzie mu na dobre :)

    Pozdrawiam
    Klaus

  • 32. Data: 2002-07-31 14:01:53
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > przy niej meczy wiec jak go zwolnia to moze nawet wyjdzie mu na dobre :)

    Kupcie kałasza to rozwiąże wasze problemy....

    kpjm

  • 33. Data: 2002-07-31 14:53:45
    Od: "Klaus" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Kupcie kałasza to rozwiąże wasze problemy....
    >
    > kpjm

    Chyba nie jestes TYM pracownikiem ??? :) Poziom wypowiedzi jakby zblizony...

  • 34. Data: 2002-07-31 16:01:48
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    kpjm napisal:
    > Kupcie kałasza to rozwiąże wasze problemy....

    http://www.ripe.net/perl/whois?searchtext=217.153.10
    6.42

    Ciekawy wklad do dyskusji z Waszej strony :(

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 35. Data: 2002-07-31 18:21:52
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@a...com:

    > Ma, ma znaczenia. 20% klientow dostarcza 80% dochodu (a w bankowosci
    > ponoc nawet 7% ;)

    ABC???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 36. Data: 2002-07-31 18:34:29
    Temat: Pan Jewuła sam jest chamem !!!!
    Od: <y...@p...onet.pl>

    1) Nie podoba się to zmień bank
    2) Dla potężnego banku jesteś nikim, złym klientem i wichrzycielem
    3) Jako niemyślącemu wybaczam, że nie wiesz, iz niektórych informacji nie
    udziela się przez telefon. To sa procedury bankowe.
    4) Sam fakt, że za coś takiego chciałbyś wywalić bankowca z pracy, świadczy że
    jesteś hieną pracowniczą i tempakiem. Bezdusznym i złym człowiekiem.
    5) Najlepiej wyjedź z Polski

  • 37. Data: 2002-08-01 06:07:58
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ma, ma znaczenia. 20% klientow dostarcza 80% dochodu (a w bankowosci ponoc
    > nawet 7% ;)

    Rozumiem, ze masz na drzwiach taryfikator:

    stan konta > 1mln.zl - kawka i ciastko,
    stan konta > 100.000zl - mineralna,
    stan konta - 1000zl - nie zawracac glowy?

    Gratuluje podejscia.

  • 38. Data: 2002-08-01 06:58:42
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Chyba nie jestes TYM pracownikiem ??? :) Poziom wypowiedzi jakby zblizony...

    nie, nie jestem.

    Co do poziomu wypowiedzi. No cóż jest takie powiedzenie 'przyganiał kocioł
    garnkowi..'
    A wracając do głównego wątku: pracownik ewidentnie nie zachował się zgodnie z
    zasadami obsługi klienta - to fakt, faktem jest również, że klient nie
    zastosował się do regulaminu.
    Zarówno jeden jak i drugi powinien w inny sposób (bardziej cywilizowany, a
    pracownik również profesjonalny) zachować się w czasie dyskusji. Natomiast
    okrzyki z pianą w ustach i używanie słów powszechnie uznanych za obraźliwe w
    przez jedną ze stron, gdzie druga strona nie może wyrazić swej opinii i
    przedstawić swojego punktu widzenia (skąd wiesz jak zachowywał się klient?)
    świadczy o tym co powyżej - o braku kultury i poziomie zachowania....

    kpjm

  • 39. Data: 2002-08-01 07:30:12
    Od: "Klaus " <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski) napisał(a):

    > http://www.ripe.net/perl/whois?searchtext=217.153.10
    6.42

    > Ciekawy wklad do dyskusji z Waszej strony :(
    >
    > Pozdrawiam, Grzegorz

    I to chyba wszystko wyjasnia...

  • 40. Data: 2002-08-01 07:45:06
    Temat: BZWBK itd...
    Od: "Klaus" <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    <y...@p...onet.pl> napisał(a):

    > 1) Nie podoba się to zmień bank
    > 2) Dla potężnego banku jesteś nikim, złym klientem i wichrzycielem
    [ciach]
    > 5) Najlepiej wyjedź z Polski

    To dla mnie zbyt "glebokie" i chyba raczej nie pojme twych "wywodow" wiec z
    mojej strony tylko jeden punkt dla ciebie:

    1. EOT