-
1. Data: 2015-01-30 11:51:53
Temat: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Od: "az.anonim" <m...@g...com>
Mimo że wniosek o zamknięcie wszystkich rachunków i kart złożyłem jeszcze w grudniu z
datą zamknięcia 13.01.2015 do tej pory konto walutowe nie zostało zamknięte.
Trzeba tego pilnować bo potrafią po kilku miesiącach się przypomnieć, o czym
przeczytałem wczoraj tutaj:
http://www.wykop.pl/link/2365938/co-robi-bank-gdy-pr
zestajesz-placic-za-zapomniane-konto/#comment-259692
94
-
2. Data: 2015-01-30 13:15:58
Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Fri, 30 Jan 2015 02:51:53 -0800 (PST), "az.anonim"
<m...@g...com> wrote:
>Mimo że wniosek o zamknięcie wszystkich rachunków i kart złożyłem jeszcze w grudniu
z datą zamknięcia 13.01.2015 do tej pory konto walutowe nie zostało zamknięte.
>
>Trzeba tego pilnować bo potrafią po kilku miesiącach się przypomnieć, o czym
przeczytałem wczoraj tutaj:
>
>http://www.wykop.pl/link/2365938/co-robi-bank-gdy-p
rzestajesz-placic-za-zapomniane-konto/#comment-25969
294
Potwierdzam. Złozyłem 29.12 w oddziale dyspozycje zamkniecia rachunku
KGP i zastrzezenia kart oraz rezygnacji z kart. Poinformowano mnie ze
rachunek zamkna po uplywie 30 dni tj 27.01. Kart nie zastrzezono.
Dopiero na czacie udalo mi sie je zastrzec tydzien pozniej. Chyba o
tym pisalem.
Rachunek natomiast wciaz nie zamkniety. Wczoraj zadzwonilem na
infolinie gdzie probowali mnie znow wyslac do oddzialu zlozyc
dyspozycje i nie chcieli zrozumiec ze ja dyspozycje juz zlozylem
miesiac wczesniej. Zlozylem wiec reklamacje.
WAM
--
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
pokoje nad morzem www.nadmorze.pl
-
3. Data: 2015-01-30 16:14:58
Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Od: radar <_sara_@_post_._pl_>
Pisałem tutaj o tym już jakiś czas temu to nikt nie wierzył.
--
radar
-
4. Data: 2015-01-30 17:13:43
Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Od: tom <t...@n...wp.pl>
Mnie nie potrafili zamknac w terminie limitu w koncie (debet), mineło 30
dni o zlozenia wypowiedzenia, w oddziale udawali ze wszystko zamkniete,
na koncie ciagle limit wisial. Dopiero pomogla skarga do rzecznika
klienta bzwbk ze skanem przyjetego wypowiedzenia, limit raz dwa zostal
zamkniety.
http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-klie
nta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-zac
hodniego-wbk.html
Mialem w zanadrzu ostatni orez
https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsument
a/pomoc/skarga_na_bank.jsp
ale ostatecznie obylo sie bez niego.
Polecam skorzystac na poczatek z pomocy rzecznika klienta.
-
5. Data: 2015-01-30 18:25:09
Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
"az.anonim" <m...@g...com> writes:
> Mimo że wniosek o zamknięcie wszystkich rachunków i kart złożyłem jeszcze w grudniu
z datą zamknięcia 13.01.2015 do tej pory konto walutowe nie zostało zamknięte.
Spoko. Mi idea bank nie chce zamknąć konta (mimo pisemnego
wypowiedzenia) od 2012. Ciekawy jestem co będzie jak wprowadzą opłaty za
konto.
KJ
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
-
6. Data: 2015-01-30 18:25:49
Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Od: "MarekZ" <b...@...pl>
Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:bed010e2-9431-41a9-ad6a-05ab3b85879f@go
oglegroups.com...
Dziś byłem w BZWBK zamknąć swój rachunek w GBP. Burdel jaki panuje obecnie w
tym banku jest wręcz nie do opisania.
Rachunku nie dało się zamknąć, bo "system nie przyjmował dziś zamknięć
rachunków". Kartę do niego zastrzec się udało. Naprawdę zastanawiająca
korelacja ze zmianą TOiP od 1 lutego, ale to pewnie jednak przypadek i
skutek ilości zamykanych rachunków. No nic, zostawiłem oświadczenie, że ten
rachunek jest do zamknięcia, z okresem wypowiedzenie 30 dni. Resztę mam
gdzieś. I nie zamierzam utrzymywać w okresie wypowiedzenia średniego salda
20 GBP.
Ale to jeszcze nic.
W trakcie mojej wizyty klientka otwierała limit w koncie (do dziś mieli
jakąś promocję, że zerowa prowizja za uruchomienie w oddziale, przez net
chyba i tak zawsze jest zerowa). Przy klientce pracownik banku dzwoni na
helpdesk, czy jak decyzja kredytowa będzie dziś a podpisanie umowy i
uruchomienie linii będzie w poniedziałek (klientce nie chciało się czekać),
to dalej ma zastosowanie zerowa prowizja. Odpowiedź helpdesku: OCZYWIŚCIE
TAK. Klientka wychodzi z banku. Po 10 minutach telefon od helpdesku, że
jednak NIE. I że trzeba byłoby zapłacić prowizję. W oddziale ogólna
konsternacja. Dzwonią do klientki żeby przyszła dziś ponownie, ale ona nie
odbiera. Nie wiem co dalej bo się pożegnałem.
-
7. Data: 2015-01-30 18:40:03
Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
"MarekZ" <b...@...pl> writes:
> Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:bed010e2-9431-41a9-ad6a-05ab3b85879f@go
oglegroups.com...
>
> Dziś byłem w BZWBK zamknąć swój rachunek w GBP. Burdel jaki panuje
> obecnie w tym banku jest wręcz nie do opisania.
>
> Rachunku nie dało się zamknąć, bo "system nie przyjmował dziś zamknięć
> rachunków". Kartę do niego zastrzec się udało. Naprawdę zastanawiająca
Hyhy. Mi pani nie chciała zamknąć konta w EUR od ręki "bo to można tylko w oddziale
macierzystym" Byłem jednak asertywny i powoływałem się na informację z
pisma, że "Mogą Państwo również wypowiedzieć umowę o konkretną usługę,
której dotyczy zmiana ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia
opłat." i w końcu się udało.
KJ
--
http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html
-
8. Data: 2015-01-30 18:54:25
Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Od: "MarekZ" <b...@...pl>
Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:8...@a...kjonca...
> Hyhy. Mi pani nie chciała zamknąć konta w EUR od ręki "bo to można tylko w
> oddziale
> macierzystym" Byłem jednak asertywny i powoływałem się na informację z
> pisma, że "Mogą Państwo również wypowiedzieć umowę o konkretną usługę,
> której dotyczy zmiana ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia
> opłat." i w końcu się udało.
U mnie panie nie były w stanie wygenerować tego zamknięcia, faktycznie mieli
jakąś "awarię". Nawet wniosku o zamknięcie system im nie generował,
zaadoptowaliśmy inny wniosek.
Oczywiście pamiętam o tym, o czym wspomniałeś, dlatego z zainteresowaniem
będę czekał na ewentualne naliczenie mi 2 funtów prowizji. :) Inna rzecz, że
w tym oddziale mnie znają i pewnie jak system naliczy to to włożą w koszty
oddziału, ale może uda mi się podejrzeć zanim rachunek zniknie.
Bo USD i EUR zamykałem w grudniu bez problemu po 30 dniach zniknęły, a GBP
trzymałem, bo jeszcze brałem uznanie w GBP na te kartę w styczniu (spór w
PayPal).
-
9. Data: 2015-01-30 20:15:48
Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Od: " 666" <...@...6>
Jak jest procedura wypowiadania umowy w idea?
-----
> Mi idea bank nie chce zamknąć konta od 2012.
-
10. Data: 2015-01-30 22:11:03
Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Od: RobertS <b...@x...pl>
karty można zastrzec na infolinii, od razu znikają z systemu, bank nie
wysyła nowych - przetestowałem wczoraj
płatne będą tylko bieżące rachunki walutowe, mam oszczędnościowe, a ono
nadal ma być bez opłat
--
pozdrawiam
RobertS