eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 1. Data: 2015-01-30 11:51:53
    Temat: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Mimo że wniosek o zamknięcie wszystkich rachunków i kart złożyłem jeszcze w grudniu z
    datą zamknięcia 13.01.2015 do tej pory konto walutowe nie zostało zamknięte.

    Trzeba tego pilnować bo potrafią po kilku miesiącach się przypomnieć, o czym
    przeczytałem wczoraj tutaj:

    http://www.wykop.pl/link/2365938/co-robi-bank-gdy-pr
    zestajesz-placic-za-zapomniane-konto/#comment-259692
    94


  • 2. Data: 2015-01-30 13:15:58
    Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 30 Jan 2015 02:51:53 -0800 (PST), "az.anonim"
    <m...@g...com> wrote:

    >Mimo że wniosek o zamknięcie wszystkich rachunków i kart złożyłem jeszcze w grudniu
    z datą zamknięcia 13.01.2015 do tej pory konto walutowe nie zostało zamknięte.
    >
    >Trzeba tego pilnować bo potrafią po kilku miesiącach się przypomnieć, o czym
    przeczytałem wczoraj tutaj:
    >
    >http://www.wykop.pl/link/2365938/co-robi-bank-gdy-p
    rzestajesz-placic-za-zapomniane-konto/#comment-25969
    294

    Potwierdzam. Złozyłem 29.12 w oddziale dyspozycje zamkniecia rachunku
    KGP i zastrzezenia kart oraz rezygnacji z kart. Poinformowano mnie ze
    rachunek zamkna po uplywie 30 dni tj 27.01. Kart nie zastrzezono.
    Dopiero na czacie udalo mi sie je zastrzec tydzien pozniej. Chyba o
    tym pisalem.

    Rachunek natomiast wciaz nie zamkniety. Wczoraj zadzwonilem na
    infolinie gdzie probowali mnie znow wyslac do oddzialu zlozyc
    dyspozycje i nie chcieli zrozumiec ze ja dyspozycje juz zlozylem
    miesiac wczesniej. Zlozylem wiec reklamacje.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl


  • 3. Data: 2015-01-30 16:14:58
    Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Pisałem tutaj o tym już jakiś czas temu to nikt nie wierzył.


    --
    radar


  • 4. Data: 2015-01-30 17:13:43
    Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    Mnie nie potrafili zamknac w terminie limitu w koncie (debet), mineło 30
    dni o zlozenia wypowiedzenia, w oddziale udawali ze wszystko zamkniete,
    na koncie ciagle limit wisial. Dopiero pomogla skarga do rzecznika
    klienta bzwbk ze skanem przyjetego wypowiedzenia, limit raz dwa zostal
    zamkniety.
    http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-klie
    nta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-zac
    hodniego-wbk.html

    Mialem w zanadrzu ostatni orez
    https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsument
    a/pomoc/skarga_na_bank.jsp
    ale ostatecznie obylo sie bez niego.

    Polecam skorzystac na poczatek z pomocy rzecznika klienta.


  • 5. Data: 2015-01-30 18:25:09
    Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "az.anonim" <m...@g...com> writes:

    > Mimo że wniosek o zamknięcie wszystkich rachunków i kart złożyłem jeszcze w grudniu
    z datą zamknięcia 13.01.2015 do tej pory konto walutowe nie zostało zamknięte.

    Spoko. Mi idea bank nie chce zamknąć konta (mimo pisemnego
    wypowiedzenia) od 2012. Ciekawy jestem co będzie jak wprowadzą opłaty za
    konto.

    KJ


    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/


  • 6. Data: 2015-01-30 18:25:49
    Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:bed010e2-9431-41a9-ad6a-05ab3b85879f@go
    oglegroups.com...

    Dziś byłem w BZWBK zamknąć swój rachunek w GBP. Burdel jaki panuje obecnie w
    tym banku jest wręcz nie do opisania.

    Rachunku nie dało się zamknąć, bo "system nie przyjmował dziś zamknięć
    rachunków". Kartę do niego zastrzec się udało. Naprawdę zastanawiająca
    korelacja ze zmianą TOiP od 1 lutego, ale to pewnie jednak przypadek i
    skutek ilości zamykanych rachunków. No nic, zostawiłem oświadczenie, że ten
    rachunek jest do zamknięcia, z okresem wypowiedzenie 30 dni. Resztę mam
    gdzieś. I nie zamierzam utrzymywać w okresie wypowiedzenia średniego salda
    20 GBP.

    Ale to jeszcze nic.

    W trakcie mojej wizyty klientka otwierała limit w koncie (do dziś mieli
    jakąś promocję, że zerowa prowizja za uruchomienie w oddziale, przez net
    chyba i tak zawsze jest zerowa). Przy klientce pracownik banku dzwoni na
    helpdesk, czy jak decyzja kredytowa będzie dziś a podpisanie umowy i
    uruchomienie linii będzie w poniedziałek (klientce nie chciało się czekać),
    to dalej ma zastosowanie zerowa prowizja. Odpowiedź helpdesku: OCZYWIŚCIE
    TAK. Klientka wychodzi z banku. Po 10 minutach telefon od helpdesku, że
    jednak NIE. I że trzeba byłoby zapłacić prowizję. W oddziale ogólna
    konsternacja. Dzwonią do klientki żeby przyszła dziś ponownie, ale ona nie
    odbiera. Nie wiem co dalej bo się pożegnałem.



  • 7. Data: 2015-01-30 18:40:03
    Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@...pl> writes:

    > Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:bed010e2-9431-41a9-ad6a-05ab3b85879f@go
    oglegroups.com...
    >
    > Dziś byłem w BZWBK zamknąć swój rachunek w GBP. Burdel jaki panuje
    > obecnie w tym banku jest wręcz nie do opisania.
    >
    > Rachunku nie dało się zamknąć, bo "system nie przyjmował dziś zamknięć
    > rachunków". Kartę do niego zastrzec się udało. Naprawdę zastanawiająca

    Hyhy. Mi pani nie chciała zamknąć konta w EUR od ręki "bo to można tylko w oddziale
    macierzystym" Byłem jednak asertywny i powoływałem się na informację z
    pisma, że "Mogą Państwo również wypowiedzieć umowę o konkretną usługę,
    której dotyczy zmiana ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia
    opłat." i w końcu się udało.
    KJ


    --
    http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html


  • 8. Data: 2015-01-30 18:54:25
    Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8...@a...kjonca...

    > Hyhy. Mi pani nie chciała zamknąć konta w EUR od ręki "bo to można tylko w
    > oddziale
    > macierzystym" Byłem jednak asertywny i powoływałem się na informację z
    > pisma, że "Mogą Państwo również wypowiedzieć umowę o konkretną usługę,
    > której dotyczy zmiana ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia
    > opłat." i w końcu się udało.

    U mnie panie nie były w stanie wygenerować tego zamknięcia, faktycznie mieli
    jakąś "awarię". Nawet wniosku o zamknięcie system im nie generował,
    zaadoptowaliśmy inny wniosek.

    Oczywiście pamiętam o tym, o czym wspomniałeś, dlatego z zainteresowaniem
    będę czekał na ewentualne naliczenie mi 2 funtów prowizji. :) Inna rzecz, że
    w tym oddziale mnie znają i pewnie jak system naliczy to to włożą w koszty
    oddziału, ale może uda mi się podejrzeć zanim rachunek zniknie.

    Bo USD i EUR zamykałem w grudniu bez problemu po 30 dniach zniknęły, a GBP
    trzymałem, bo jeszcze brałem uznanie w GBP na te kartę w styczniu (spór w
    PayPal).


  • 9. Data: 2015-01-30 20:15:48
    Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: " 666" <...@...6>

    Jak jest procedura wypowiadania umowy w idea?


    -----
    > Mi idea bank nie chce zamknąć konta od 2012.


  • 10. Data: 2015-01-30 22:11:03
    Temat: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    karty można zastrzec na infolinii, od razu znikają z systemu, bank nie
    wysyła nowych - przetestowałem wczoraj

    płatne będą tylko bieżące rachunki walutowe, mam oszczędnościowe, a ono
    nadal ma być bez opłat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1