  • 1. Data: 2007-04-18 15:12:13
    Temat: [BZWBK] nowe menu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    W BZWBK24 w menu po lewo pojawiła się pozycja "karty do konta" (tzn.
    może była wcześniej", a dalej można wybrać "blokady"
    Czyżby BZWBK dorobił się prezentacji blokad dla kart? Może ktoś
    sprawdzić ?
    KJ

    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 2. Data: 2007-04-18 17:04:12
    Temat: Re: [BZWBK] nowe menu
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > może była wcześniej", a dalej można wybrać "blokady"
    > Czyżby BZWBK dorobił się prezentacji blokad dla kart? Może ktoś

    Ja mam tylko KK i próba skorzystania z ww. menu zwraca komunikat "Opcja
    aktywna tylko dla klientów posiadających karty do konta.".
    Blokady wciąż zbite w jedną.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 3. Data: 2007-04-18 18:04:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    mam karty debetowe w BZWBK i faktycznie jest takie menu, mozna zobaczyc
    historie, dane szczegolowe i blokady....

    jak wygladaja blokady nie wiem, bo debetowka b.sporadycznie wyplacam z
    bankomatu

    szczegolowe blokady przydalyby sie dla kk

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-04-18 18:06:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jest tam tez pozycja w menu "konta oszczednosciowe" wchodze i bank
    proponuje mi zalozenie takiego konta tylko, ze....ja takie konto juz mam...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-04-18 19:36:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Apr 2007 20:06:03 +0200,
    osoba podpisana: RobertS <b...@x...pl>
    napisała:
    > jest tam tez pozycja w menu "konta oszczednosciowe" wchodze i bank
    > proponuje mi zalozenie takiego konta tylko, ze....ja takie konto juz mam...

    U mnie to samo :)

    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 6. Data: 2007-04-18 21:30:36
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Apr 2007 20:04:29 +0200, RobertS napisał(a):

    > szczegolowe blokady przydalyby sie dla kk

    Tak samo jak w Citi