  • 1. Data: 2013-06-16 23:10:44
    Temat: BZWBK - promocja 700zł - cd.
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    proszę osoby, które dostały premię o info jakie przelewy komu zaliczyli, tj. przelew
    z osobistego czy firmowego dotyczący wynagrodzenia, czy liczy się tylko tytuł?

    oraz czy za wykręcenie 300zł u płaza dają premię, bo w serwisie transakcyjnym i na
    slipie MCC nie ma.

  • 2. Data: 2013-06-17 09:27:43
    Temat: Re: BZWBK - promocja 700zł - cd.
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-16 23:10, lery.IT pisze:

    > oraz czy za wykręcenie 300zł u płaza dają premię, bo w serwisie transakcyjnym i na
    slipie MCC nie ma.

    kod u płaza to 4900, taki w każdym razie widnieje u mnie w historii kk z
    aliora
    Znaczenie kodu trochę dziwne bo niby jest to sklep z "Narzędziami
    elektrycznymi, gazowymi, sanitarnymi i wodnymi" (za
    <http://kodymcc.pl/kody-mcc-zakres-4xxx/>).
    Więc moim zdaniem powinno działać z bzwbk

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2013-06-17 11:35:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lery.IT" 8...@g...co

[...]

    Nieśmiało zauważę, że eksperyment ów może kosztować
    25dpln -- jeśli dobrze pojmuje warunki. 2hpln za
    polecenie zapłaty i 5dpln za dany miesiąc. Nauka,
    zwłaszcza doświadczalna, kosztuje, to wiadomo...
    Jeno filozofowanie nie jest kosztowne. [ale i nie
    jest użyteczne]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-06-17 15:12:45
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 23:10:44 UTC+2 użytkownik lery.IT napisał:
> [...]
    tytuł?

    > oraz czy za wykręcenie 300zł u płaza dają premię, bo w serwisie transakcyjnym i na

    Już było chyba kilka potwierdzeń, że za zwykłe też dostali po 50...
    http://livesmarter.pl/bzwbk-konto-godne-polecenia-pr
    omocja-700-zl-czeka-na-ciebie/#comment-6379 (i niżej)

    Niektórzy jednak musieli pisać reklamacje:
    http://blog.bzwbk.pl/2013/03/7709#comment-28611

    A co do Płaza - to przecież najzwyklejsza płatność kartą w sklepie, więc niby czemu
    miała by się nie zaliczać. To nie Rozsądne u Taty-Aliora, gdzie jest wykaz
    "poprawnych" MCC w regulaminie.

  • 5. Data: 2013-06-17 17:37:15
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 15:12:45 UTC+2 użytkownik pws napisał:

> [...]
    miała by się nie zaliczać. To nie Rozsądne u Taty-Aliora, gdzie jest wykaz

    Dzięki za link do forum, w płazie zmyliło mnie to, że transakcja za zakupy i płatność
    nie mogła pójść jedną transakcją, tylko dwoma odrębnymi - a więc teoretycznie byłaby
    możliwość weryfikacji.

    Dzięki!

  • 6. Data: 2013-06-17 21:10:22
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 17:37:15 UTC+2 użytkownik lery.IT napisał:
> [...]
    płatność nie mogła pójść jedną transakcją, tylko dwoma odrębnymi - a więc
    teoretycznie byłaby możliwość weryfikacji.

    Nie ma sprawy.
    Teoretycznie więc może i mogą jakoś to sprawdzić, ale przecież regulamin "Nawet
    700..." nie wyklucza nigdzie ani płatności w Żabce ani nawet opłacania tam rachunków,
    więc nie powinno być żadnych problemów.

  • 7. Data: 2013-06-17 22:00:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    pws napisał(a) :
> [...]
    700..." nie wyklucza nigdzie ani płatności w Żabce ani nawet opłacania tam rachunków,

    Wręcz jest zapis "za towary i usługi"

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

  • 8. Data: 2013-06-18 00:32:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kpnpvp$u4p$...@n...news.atman.pl

    > Wręcz jest zapis "za towary i usługi"

    Macie oszczędne/skąpe żony czy jesteście samotni? ;)
    A może macie tych KGP więcej niż kilka?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-06-18 13:33:57
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu niedziela, 16 czerwca 2013 23:10:44 UTC+2 użytkownik lery.IT napisał:
    > oraz czy za wykręcenie 300zł u płaza dają premię, bo w serwisie transakcyjnym i na
    slipie MCC nie ma.

    A ja dolaczam pytanie: placil ktos przez np. PayU w necie karta BZWBK i mu to
    zaliczyli do tych 300zl?

    --
    pozdr.
    ls

  • 10. Data: 2013-06-18 16:21:56
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-06-18 13:33, ls pisze:

    > A ja dolaczam pytanie: placil ktos przez np. PayU w necie karta BZWBK i mu to
    zaliczyli do tych 300zl?

    Muszą uznać, regulamin nie zabrania. Dodatkowo pytałem ich mailowo i
    potwierdzili, że płatności kartą w sieci uznają.