  • 1. Data: 2002-04-04 09:06:13
    Temat: BZWBK przelewy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    mBank - kiedys dzialalo - no to przestaly dzialac przelewy
    wlasnie chcialem przelac elixirem do Multibanku i to samo odrzucone.
    Co w tym kurde BZWBKu pieprza? Kurde!

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-04 09:09:59
    Temat: Re: BZWBK przelewy
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > mBank - kiedys dzialalo - no to przestaly dzialac przelewy
    > wlasnie chcialem przelac elixirem do Multibanku i to samo odrzucone.
    > Co w tym kurde BZWBKu pieprza? Kurde!

    Siostra miała to samo. Wpisz jeszcze raz nr rachunku bez odstępów i spacji,
    a jak nie pomoze to jeszcze pomin cyfry kontrolne. W jej przypadku
    zadzialalo.
    A jak nie, no to do oddziału :-(( ...

    J.

  • 3. Data: 2002-04-04 09:17:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A jak nie, no to do oddziału :-(( ...

    Tak dali mi numer 0801240240...
    eeech ten WBK :(

    Probowac roznych wariantow probowalem - pisze bez odstepw ale mimo to
    pozniej dam dodaje odstepy. Bez cyfry kontrolnej nie chce przyjac..
    Co to kurde za manewry...

  • 4. Data: 2002-04-04 09:22:18
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > mBank - kiedys dzialalo - no to przestaly dzialac przelewy
    > wlasnie chcialem przelac elixirem do Multibanku i to samo odrzucone.
    > Co w tym kurde BZWBKu pieprza? Kurde!

    Srodki zapobiegajace odplywowi $ po aferze z inwestorem =)

  • 5. Data: 2002-04-04 09:26:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Srodki zapobiegajace odplywowi $ po aferze z inwestorem =)

    kurrrr jak ja nie lubie ich juz (nie lubie walonej technoligii)

    nie moge przelewu zrobic - i ciekawe kto ma mi pomoc - w placowce nie
    potrafia daja na infolinie gdzie nie mozna sie z nikim polaczyc, przeciez
    nie bede do Poznania dzwonil kurde.
    Na maila bede czekal ruski rok.. aaaaa

  • 6. Data: 2002-04-04 09:32:40
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    >
    > nie moge przelewu zrobic - i ciekawe kto ma mi pomoc - w placowce nie
    > potrafia daja na infolinie gdzie nie mozna sie z nikim polaczyc, przeciez

    Na "pocieszenie": w zeszłym miesiącu miałem identyczną sytuację,
    tyle że status przelewu "bank nie istnieje" w przeglądaniu zleceń.
    Od Kajfasza do Annasza. Ani telefon do oddziału, ani do Poznania
    nie poskutkował.

    Powiedziałem to samo, co ty: aaaaaaa......

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 7. Data: 2002-04-04 09:37:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    echhh - gdyby nie to ze mam pod nosem oddzial to bym tam zlikwidowal konto.
    Kurde nie dziala, w placowce odsylaja do automatycznego serwisu... Albo do
    Poznania mam dzwonic.
    Zadzwonilem do Multibanku ;) i mi pomogli - trzeba wykasowac cyfry kontrolne
    i wstawic - po 8 pierwszych cyfrach - chyba zadziala :)

  • 8. Data: 2002-04-04 09:39:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    kurwwwww**** nie zadzialalo. Co jest grane pieprzony WBK

  • 9. Data: 2002-04-04 09:40:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:a8h6oj$c9h$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > Od Kajfasza do Annasza. Ani telefon do oddziału, ani do Poznania
    > nie poskutkował.
    >
    > Powiedziałem to samo, co ty: aaaaaaa......

    Hehe.... pewnie znowu nadszedl czas aktualizacji tabeli powiazan... Moze
    wyciagneli jakas z czasow gdy mBanku jeszcze nie bylo ;). Natomiast jezeli
    chodzi o kontakt elektroniczny to polecam kontakt z rzecznikiem prasowym
    BZWBK, pisalem do niego juz 2 razy i dpowiedz zawsze byla tego samego dnia
    :).

    Maciej

  • 10. Data: 2002-04-04 09:44:19
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:a8h72b$far$1@news.tpi.pl...
    > chodzi o kontakt elektroniczny to polecam kontakt z rzecznikiem prasowym

    Rzecznikiem prasowym ?? Nie masz aby na myśli rzecznika klienta ?