  • 1. Data: 2009-03-09 21:01:35
    Temat: BZWBK wznowienie karty kredytowej
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Za 21 dni kończy mi się ważność KK z BZWBK.
    Czego się spodziewać - nowa karta przyjdzie pocztą, czy będzie trzeba po nią
    przejść się do oddziału?

  • 2. Data: 2009-03-09 21:43:34
    Temat: Re: BZWBK wznowienie karty kredytowej
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:
    > Za 21 dni kończy mi się ważność KK z BZWBK.
    > Czego się spodziewać - nowa karta przyjdzie pocztą, czy będzie trzeba
    > po nią przejść się do oddziału?

    Ja miałem telefon z oddziału, że jest do odbioru.

  • 3. Data: 2009-03-09 22:08:33
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Za 21 dni kończy mi się ważność KK z BZWBK.
    > Czego się spodziewać - nowa karta przyjdzie pocztą, czy będzie trzeba po
    > nią przejść się do oddziału?

    Na mnie czekała w banku, ale nie dostałem żadnej informacji, że już
    jest. NB panienka za pierwszym razem jej nie znalazła i twierdziła, że
    jest w oddziale w innym mieście (w którym ok. 6 lat temu byłem
    upoważniony do zarządzania kontem firmowym), dopiero po telefonie do
    tegoż oddziału poszukała dokładniej i znalazła. Jeżeli wciąż lubię ten
    bank, to na pewno nie za sprawność obsługi w oddziałach...

    --
    Michał
    http://mrc.tychy.pl/

  • 4. Data: 2009-03-10 09:34:49
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Za 21 dni kończy mi się ważność KK z BZWBK.
    > Czego się spodziewać - nowa karta przyjdzie pocztą, czy będzie trzeba po
    > nią przejść się do oddziału?
    ja przedzwoniłem do oddziału, że albo ją dostarczą na mój adres albo jej
    w ogóle nie odbieram. Przyszła po 3 dniach poleconym.

  • 5. Data: 2009-03-11 06:04:52
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Mon, 9 Mar 2009 22:01:35 +0100, Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

    > Za 21 dni kończy mi się ważność KK z BZWBK.
    > Czego się spodziewać - nowa karta przyjdzie pocztą, czy będzie trzeba po nią
    > przejść się do oddziału?

    bedzie tak jak zaznaczyles we wniosku :)
    i tak jak ktos juz napisal jak przyjdzie do oddzialu moze nie byc telefonu
    powiadamiajacego

    --
    pozdrawiam
    Jurek