  • 1. Data: 2012-06-27 14:38:24
    Temat: Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?
    Od: " " <a...@g...pl>

    W skrzynce znalazłem dziś dwie karty: jedną spodziewaną od AliorSynca i drugą
    T-Mobile Polbanku. Ta druga przesyłka jest dla mnie niemałym zaskoczeniem:
    wznowioną kartę odebrałem jesienią zeszłego roku, a data ważności tej
    wznowionej to 2014. Tymczasem w liście od Polbanku czytam, że "Państwa karta
    wkrótce straci ważność. W związku z tym załączamy nową". Nr karty i jej
    rachunku - bez zmian, data ważności zmienia się o rok.

    Po co ta przesyłka? Czy w Polbanku mają taki burdel, że już nie wiedzą, co
    wysyłają, czy też może to jakaś próba oszustwa? A może chodzi o to, że do
    zwolnienia z opłaty rocznej dzieli mnie tylko 5 transakcji i taka wymiana
    karty spowoduje, że "zagar" naliczania rocznej opłaty wyzeruje się?

  • 2. Data: 2012-06-27 15:00:58
    Temat: Re: Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Cze, 14:38, " " <a...@g...pl> wrote:
    Nr karty i jej
    > rachunku - bez zmian, data ważności zmienia się o rok.
    >
    > Po co ta przesyłka?

    Stara miala chipa?

  • 3. Data: 2012-06-27 15:27:10
    Od: " " <a...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > On 27 Cze, 14:38, " " <a...@g...pl> wrote:
    > Nr karty i jej

    > Stara miala chipa?

    Jak najbardziej, miała (ma). Bo ona wcale nie taka stara - ma mniej więcej pół
    roku...

  • 4. Data: 2012-06-27 16:09:00
    Od: luc <b...@g...net>

    On 27 Cze, 15:27, " " <a...@g...pl> wrote:

    > Jak najbardziej, miała (ma). Bo ona wcale nie taka stara - ma mniej więcej pół
    > roku...

    Stara była z niebieskim logo Era?

    pzdrwm
    luc

  • 5. Data: 2012-06-27 17:14:54
    Od: " " <a...@g...pl>

    luc <b...@g...net> napisał(a):

    > Stara by=B3a z niebieskim logo Era?

    Nie, stara jest biała (biaława) z różowym (?) logiem T-Mobile'a. W wyglądzie
    stara różni się od nowej tylko rokiem ważności.

  • 6. Data: 2012-06-28 01:59:39
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwolnienia z opłaty rocznej dzieli mnie tylko 5 transakcji i taka wymiana
    > karty spowoduje, że "zagar" naliczania rocznej opłaty wyzeruje się?

    A co ma AliorSync z T-Mobile Polbanku?
    Feromon

  • 7. Data: 2012-06-28 13:48:07
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 27.06.2012 o 14:38 <a...@g...pl> pisze:

> [...]
    > zwolnienia z opłaty rocznej dzieli mnie tylko 5 transakcji i taka wymiana
    > karty spowoduje, że "zagar" naliczania rocznej opłaty wyzeruje się?

    Tez dzis dostalem nowa karte, ale ja skladalem reklamacje na jakosc
    plastiku. Karta przetwala nieco ponad rok, mysle, ze moglo byc nia
    wykonana moze w 400 transakcji z fizycznym uzyciem i zaczely sie pojawiac
    pekniecia, jedno centralnia na pasku (1/3 karty) drugie ponizej.
    Reklamacje oczywiecie uznali za bezzasadna. Dzis jednak nowa karta
    dotarla, niestety po interwencji za posrednictwem znajomych pracujacych w
    banku.
    Generalnie wiec jest ok, ale niesmak pozostal, bo bez znajomosci zapewne
    moglbym korzystac z karty Polbanku tylko przy transakcjach MO/TO/IO.

    MK

  • 8. Data: 2012-06-28 17:08:40
    Od: woody <v...@i...SKASUJ-TO.pl>

    " " <a...@g...pl> wrote:
    > W skrzynce znalazłem dziś dwie karty: jedną spodziewaną od AliorSynca i drugą
    > T-Mobile Polbanku.

    Tez dzis dostalem. Zadzwonilem i wiedza o problemie. Poki co mam korzystac
    ze starej karty, w sprawie nowej ma gosc oddzwonic o co kaman i co robic
    dalej.

    --
    woody

  • 9. Data: 2012-06-28 18:03:43
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2012-06-28 17:08, woody pisze:

    > Tez dzis dostalem. Zadzwonilem i wiedza o problemie. Poki co mam korzystac
    > ze starej karty, w sprawie nowej ma gosc oddzwonic o co kaman i co robic
    > dalej.

    Wymieniają wszystkim. Kobieta na infolinii powiedziała, że zmienia się
    tylko kolor plastyku nic poza tym. No ale moja stara była niebieska,
    wymiana białej na białą świadczy chyba jednak o bałaganie.

  • 10. Data: 2012-06-28 18:53:48

    Dąbrowski <n...@a...pl> napisał(a):

    > Wymieniają wszystkim.

    Ciekawe, co się stało. Czyżby wyciekły dane? Ale jeśli tak, to czemu
    wymieniają karty na nowe _o_takich_samych_numerach_? Ki czort?

    A może jakaś dywersja wobec nowych władz Rajfajzenowych? ;-)