  • 1. Data: 2009-10-20 12:42:39
    Temat: Ballada o 2 koniach
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Donald Tusk ma zastrzeżenia do działalności Agencji Bezpieczeństwa
    Wewnętrznego w związku z aferami hazardową i stoczniową - nieoficjalnie
    dowiedział się ,,Wprost". - Premierowi się nie podoba, że ABW nie
    zauważyło niczego dziwnego w tych sprawach. A przecież miało takie same
    instrumenty jak CBA - tłumaczy osoba z otoczenia Donalda Tuska.
    ---Koniec---

    To wobec tego całkiem naturalne jest , że wyrzucił szefa CBA, a szefa
    ABW zostawił :)))

    --->http://w474.wrzuta.pl/audio/9aWNWhSZBFT/wojciech
    _mlynarski_-_ballada_o_dwoch_koniach

  • 2. Data: 2009-10-20 12:47:22
    Temat: Re: Ballada o 2 koniach
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Jurek, to go wyrzuć:)

  • 3. Data: 2009-10-20 12:50:21
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Jurek, to go wyrzuć:)

    Myślisz , że może kopnąć ? Też tak myślę.

  • 4. Data: 2009-10-20 12:53:44
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Myślisz , że może kopnąć ? Też tak myślę.

    Ten o którym mysle to nic nie kopnie, wszystko juz pewnie i tak lezy na
    powislu i czeka na łącza do rzepy.
    Jeszcze pokopią to jasne.