  • 1. Data: 2009-03-06 11:32:40
    Temat: Bank Anglii wydrukuje 75 mld funtów
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Czy już trzeba się bać?

    http://ft.onet.pl/11,22617,bank_anglii_wpompuje_w_go
    spodarke_75_mld_funtow,artykul.html

  • 2. Data: 2009-03-06 11:43:52
    Temat: Re: Bank Anglii wydrukuje 75 mld funtów
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Cubus wrote:

    > Czy już trzeba się bać?

    Realny socjalizm w pelnym tego slowa znaczeniu ;)

    --
    in

  • 3. Data: 2009-03-06 11:46:06
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message

    > Czy już trzeba się bać?
    >
    > http://ft.onet.pl/11,22617,bank_anglii_wpompuje_w_go
    spodarke_75_mld_funtow,artykul.html

    5% pkb na nowym pachnącym farbą papierze.. nieźle.
    Deflacja wrogiem ludzkosci :).

  • 4. Data: 2009-03-06 11:57:26
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message

    spodarke_75_mld_funtow,artykul.html

    > 5% pkb na nowym pachnącym farbą papierze.. nieźle.
    > Deflacja wrogiem ludzkosci :).

    Będą jaja, jak się okaże, że doprowadzą do dużej inflacji, a gospodarka i
    tak padnie.
    Dzięki dużej inflacji padnie z większym hukiem!!!

    PS Zatrudnię taniego ogrodnika z UK do koszenia trawy.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-03-06 11:58:15
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Jak obywatel sobie wydrukuje kilkadziesiąt tysięcy, to idzie do więzienia na
    25 lat, a jak to samo na większą skalę robi bank, to jest wporzo

  • 6. Data: 2009-03-06 12:06:21
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Ale bank robi to z zachowaniem wszystkich znaków autentyczności, więc nie ma
    mowy o fałszerstwie ;-)

  • 7. Data: 2009-03-06 12:15:50
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message

    > Czy już trzeba się bać?
    >
    > http://ft.onet.pl/11,22617,bank_anglii_wpompuje_w_go
    spodarke_75_mld_funtow,artykul.html

    Jesli to bedzie tylko 75 mld to nie problem - M3 jest duzo wieksze.

  • 8. Data: 2009-03-06 12:52:47
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Cubus" <c...@n...pl> wrote in message
> [...]

    To okolo 300 mld zlotych,
    to tyle co roczny budzet Polski..........

    Niech mi ktos wytlumaczy dlaczego jesli dodrukuja ta kase,
    to wrosnie cena ich obligacji?

    Duch

  • 9. Data: 2009-03-06 16:24:27
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    nastepny prowiec po 10 groszy

    wiadomości news:gor3l2$h9p$1@nemesis.news.neostrada.pl...

  • 10. Data: 2009-03-06 16:25:00
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    nie bank tylko cos innego, powtórz rok bo bredzisz

    wiadomości news:gor39d$kgj$1@atlantis.news.neostrada.pl...