  • 1. Data: 2010-03-15 13:46:43
    Temat: Bank Łojca Dyrektora :)
    Od: z...@o...pl

    wielu fanów właśnie w ten sposób ("Łojciec") wymawia
    tytuł którym posługuje się biznesmen Tadeusz Rydzyk

    przeglądam sobie cennik SKOK Stefczyka, zwanego
    potocznie "Bankiem Rydzyka" i dochodze do wniosku
    że to prawie freudowskie przejęzyczenie...

    słowo "łoić" ma różne znaczenia slangowe, np.
    "łoić (coś)" np. "łoić wódę", ale także:
    "łoić skórę" tzn. pobić kogoś a także przenośnie:
    obdzierać ze skóry, wyzyskiwać finansowo, itp.

    a zatem, ten kto łoi to "Łojciec" :P

  • 2. Data: 2010-03-15 14:21:55
    Temat: Re: Bank Łojca Dyrektora :)
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <z...@o...pl>

    > [...]*
    > * ogólnie o SKOKach

    A szanowny kolega nie wiedział, że SKOKi jeżeli chodzi o prowizje łoją aż
    miło?
    Największy obłuda, cynizm bądź hipokryzja (dla każdego coś dobrego) w
    wydaniu ww. organizacji jest to, że od czasu do czasu dumnie ogłaszają, że
    swoją ofertę jak i swój byt kierują do osób zagrożonych wykluczeniem
    finansowym (ciekawe...) bądź już tym wykluczeniem dotkniętych, które objawia
    się np. nieposiadaniem konta w banku bo prowizje za prowadzenie konta itp.
    są za wysokie dla biednego obywatela itp. :)

  • 3. Data: 2010-03-15 14:34:56
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-03-15 14:46, z...@o...pl pisze:
    > wielu fanów właśnie w ten sposób ("Łojciec") wymawia
    > tytuł którym posługuje się biznesmen Tadeusz Rydzyk
    (...)

    Dla jakiego banku pracujesz?
    pwz

  • 4. Data: 2010-03-15 14:43:05
    Od: z...@o...pl

    > (...)
    >
    > Dla jakiego banku pracujesz?

    no jak to dla jakiego? dla złego, antypolskiego, zaborczego,
    wrogiego Bogu, Narodowi, Kościołowi, radiu Maryja i Polsce :P

    jestem rezydentem wrogich sił :P

  • 5. Data: 2010-03-15 15:20:58
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "pwz" news:hnlgig$fb7$1@news.onet.pl

    > Dla jakiego banku pracujesz?

    Pomijając już kwestię szeroko pojętej "Rydzykowszczyzny" jaka pojawiła się w
    poście autora to... to w tym co pisze ma wiele racji.
    SKOKi są drogie i z bankami raczej mogą konkurować na niewielu
    płaszczyznach.

  • 6. Data: 2010-03-15 15:22:19
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <z...@o...pl>

    > no jak to dla jakiego? dla złego, antypolskiego, zaborczego,
    > wrogiego Bogu, Narodowi, Kościołowi, radiu Maryja i Polsce :P
    > jestem rezydentem wrogich sił :P

    Czy BGK, PKO BP oraz Pocztowy zaliczają się do ww. kanonu ;)

  • 7. Data: 2010-03-15 15:28:55
    Od: "Michał Stanisław" <j...@o...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "łoić (coś)" np. "łoić wódę", ale także:
    > "łoić skórę" tzn. pobić kogoś a także przenośnie:
    > obdzierać ze skóry, wyzyskiwać finansowo, itp.

    Szanowny Panie,

    Ja tak sobie myslę, że pl.hum.polszczyzna nie jest domeną na której
    powinno się roztrząsać, czy SKOK należy do.....czy d....
    Jest taka grupa jak pl.soc.polityka.

    Ukłony

    michał

  • 8. Data: 2010-03-15 15:37:35
    Od: z...@o...pl

    > Czy BGK, PKO BP oraz Pocztowy zaliczają się do ww. kanonu ;)

    nie wiem jak z BGK, ale PKOBP i Pocztowy napewno są patriotyczne
    to banki pobłogosławione zaszczytem posiadania kont Radia Maryja

    z niewiadomych mi względów radio zTwarzą nie promuje BOŚ, Invest
    a BS-y też rzadko kiedy doświadczają ciepłego słowa w Rydzyjku.

  • 9. Data: 2010-03-15 15:49:04
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-03-15 15:43, z...@o...pl pisze:

    > no jak to dla jakiego? dla złego, antypolskiego, zaborczego,
    > wrogiego Bogu, Narodowi, Kościołowi, radiu Maryja i Polsce :P
    >
    > jestem rezydentem wrogich sił :P

    Ależ odpowiedz, proszę uprzejmie, na moje pytanie. Bez złośliwości. Po
    prostu pytam: dla jakiego banku pracujesz?
    pwz

  • 10. Data: 2010-03-15 15:56:54
    Od: z...@o...pl

    > <z...@o...pl>

    > A szanowny kolega nie wiedział, że SKOKi jeżeli
    > chodzi o prowizje łoją aż miło?

    Szczerze mówiąc, WIEM że każdy SKOK to (pod względem standardu
    usług i funkcjonalności) to taki "zacofany bank" bez kanału www
    i bez bankomatu itp. z opłatami pośrednimi między zwykłym bankiem
    a providentem. W kwestii internetu i bankomatowości zrobiono duży+

    Ogólnie o SKOK Stefczyka mam dobrą opinię. Raz jeden jedyny w życiu
    dali mi duży kredyt na bandycki procent ALE DALI, gdy inne podmioty
    odmawiały a mnie sie spieszyło. Skorzystałem, spłaciłem, podziekowałem
    wkładu (zrefundowanego w promocji: autentycznie mi wypłacili 58zł
    w kasie gotówką) nie wycofałem bo mnie przekonano że może kiedyś
    członkostwo się przyda i załatwię formalności jeszcze 2h krócej.

    Liczyłem na to, że Łojciec Dyrektor aby zadbać o interes własny
    wynegocjował jakies porzadniejsze warunki dla swoich słuchaczy,

    widziałem bowiem baner grupy "RODZINA" i spodziewałem się
    że istnieje jakaś "oferta specjalna" z oczywiście darmowymi
    przelewami do radia z twarzą itp.

    spodziewałem sie że będzie to oferta w stylu "ma wpływać dochód
    i ma być ustawione zlecenie stałe dla radia Maryja i podpisany
    kwitek że należę do woyodrębnionej grupy klientów stefczyka"

    i że wtedy np. dostane konto gratis plus debetówkę gratis plus
    np. jedną wypłatę z ecardu gratis miesiecznie. Gdyby tak było

    może dałbym wtedy 0,01zł w poleceniu stałym dla Radia zTwarzą:P