  • 1. Data: 2010-05-21 15:40:21
    Temat: Bank Pocztowy - prawie lider wśród lokat
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Bank Pocztowy - prawie lider wśród lokat. Niestety, prawie robi dużą
    różnicę... Oferują roczną lokatę na 5,75%, niestety z kapitalizacją roczną. Co
    by im szkodziło zrobić kapitalizację dzienną? Chyba nie potrzebują naszych
    depozytów. ;-)

  • 2. Data: 2010-05-22 11:38:11
    Temat: Re: Bank Pocztowy - prawie lider wśród lokat
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > różnicę... Oferują roczną lokatę na 5,75%, niestety z kapitalizacją
    > roczną. Co by im szkodziło zrobić kapitalizację dzienną? Chyba nie

    Żaden Bank z wiekszościowym udziałem Skarbu Państwa nie jest
    zainteresowany z oczywistych powodów omijaniem "podatku Belki".
    Raczej dziwi że prywatne banki nie konkurują intensywniej w tym
    obszarze, ale tu może odgrywać rolę znaczący koszt zmiany
    licencjonowanego oprogramowania i jego wdrożenia.

    --
    Pozdrowienia!
    M.