  • 1. Data: 2008-02-13 15:08:42
    Temat: Bank dla emeryta
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    w dodatku z troche juz mocno dziadkowatego, a w okolicy
    jest najblizej oddzial PKO BP.

    Potrzebuje w zasadzie tylko tego zeby mu sie rachunki
    placily same, i gotowke dalo z bankomatu wyciagnac.
    Bez komputera, internetu itp.

    Przeplacac za "superkonto" czy moze jednak PKO Inteligo ?
    Obsluza go wtedy w oddzialiku czy odesla do internetu ?

    J.

  • 2. Data: 2008-02-14 08:28:25
    Temat: Re: Bank dla emeryta
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

> [...]
    >
    > Przeplacac za "superkonto" czy moze jednak PKO Inteligo ?
    > Obsluza go wtedy w oddzialiku czy odesla do internetu ?

    Obsłużą, ale to dość drogo wychodzi (o ile jest to skąpy emeryt) - 5,4
    PLN/m-c za konto, rachunki 1,5 zł/szt. na zlecenie stałe. Ale emeryci są
    przyzwyczajeni do oddziałów i godzą się na takie coś. Może Bank Pocztowy
    lepiej będzie odpowiadał? Oni maja dość rozbudowany serwis telefoniczny.

    Grzexs

  • 3. Data: 2008-02-14 08:39:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lut, 09:28, Grzexs <g...@u...o2.pl> wrote:

> [...]
    > przyzwyczajeni do oddziałów i godzą się na takie coś. Może Bank Pocztowy
    >   lepiej będzie odpowiadał? Oni maja dość rozbudowany serwis telefoniczny.

    bank Pocztowy w koncie emeryckim ma ciekawa mozliwosc - raz w miesiacu
    listonosz moze darmowo przyniesc wskazana gotowke do domu.

  • 4. Data: 2008-02-14 12:16:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Feb 2008 09:28:25 +0100, Grzexs wrote:

    >Obsłużą, ale to dość drogo wychodzi (o ile jest to skąpy emeryt) - 5,4
    >PLN/m-c za konto, rachunki 1,5 zł/szt. na zlecenie stałe.

    superkonto marmurkowe, czy inteligo ?

    Inteligo jest chyba darmowe utrzymanie, 5zl placi sie za serwis SMS.

    >Ale emeryci są
    >przyzwyczajeni do oddziałów i godzą się na takie coś. Może Bank Pocztowy
    > lepiej będzie odpowiadał? Oni maja dość rozbudowany serwis telefoniczny.

    A internetowy tez maja ?

    J.

  • 5. Data: 2008-02-14 12:38:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lut, 13:16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A internetowy tez maja ?

    Przypominam twoje zalozenia w pytaniu
    "Potrzebuje w zasadzie tylko tego zeby mu sie rachunki
    placily same, i gotowke dalo z bankomatu wyciagnac.
    Bez komputera, internetu itp."

    Chyba maja, ale najlepiej srawdz bank pocztowy w google - jest na
    stronie i TOiP i inne informacje. Chyba konto Nestor sie to nazywa.

  • 6. Data: 2008-02-14 12:40:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Przeplacac za "superkonto" czy moze jednak PKO Inteligo ?
    > Obsluza go wtedy w oddzialiku czy odesla do internetu ?

    Masz na mysli "Inteligo" bezprzymiotnikowe. "PKO Inteligo" to jest
    dostep przez WWW do superkonta.

    Jesli ktos chce wszystko zalatwiac osobiscie w oddziale PKO, to tylko
    superkonto. Ale to troche kosztuje.

    Z kolei do Inteligo wcale nie jest potrzebny komputer - zlecenia "zeby
    rachunki placily sie same" mozna skladac telefonicznie.

    Dostep do bankomatow w obydwu wariantach taki sam.

    Tak jak pisali inni - moze Bank Pocztowy lepiej.

    MJ

  • 7. Data: 2008-02-14 14:59:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Feb 2008 04:38:23 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:

    >Przypominam twoje zalozenia w pytaniu
    >"Bez komputera, internetu itp."

    Czasem moge cos pomoc, wtedy wole ekran :-)

    J.

  • 8. Data: 2008-02-14 22:11:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Feb 2008 13:40:42 +0100, Michal Jankowski wrote:

    >Masz na mysli "Inteligo" bezprzymiotnikowe. "PKO Inteligo" to jest
    >dostep przez WWW do superkonta.

    Faktycznie.

> [...]
    >Z kolei do Inteligo wcale nie jest potrzebny komputer - zlecenia "zeby
    >rachunki placily sie same" mozna skladac telefonicznie.

    Hm, czy mi sie wydaje czy teraz to takie placenie zalatwia sie przez
    firme ktorej sie placi ?

    Co by w zasadzie ograniczalo ilosc wizyt w oddziale do minimum [wcale
    ?] ale .. dla konta Inteligo cokolwiek sie w oddziale zalatwi czy juz
    nic ?
    Grubsza gotowke chyba mozna wyplacic ?

    >Tak jak pisali inni - moze Bank Pocztowy lepiej.

    Musze sie zapoznac.

    J.

  • 9. Data: 2008-02-15 07:24:05
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

    > superkonto marmurkowe, czy inteligo ?

    Superkonto marmurkowe, czyli "PKO-Inteligo". Inteligo samo jest w
    oddziałach traktowane dość po macoszemu.

    > Inteligo jest chyba darmowe utrzymanie, 5zl placi sie za serwis SMS.

    + opłata za kartę, chyba coś około 2 zł/m-c; tam przelewy po 0,99
    PLN/szt., a w PKO-Inteligo po 0,50 PLN/szt.

    > A internetowy tez maja ?

    Mają, ale nie wiem jak działa, dopiero niedawno zrobili. Kiedyś miałem u
    nich konto, było dość śmieszne - przelewy robiło się wypisując w domu
    formularze i wysyłając je do banku (darmo), oczywiście ze znacznym
    wyprzedzeniem, niektórzy emeryci lubią się w takie coś bawić, to jest
    mniej wirtualne niż internet. Potem pojawiły się konta z dostępem przez
    internet, więc dałem sobie spokój.

    Grzexs