  • 1. Data: 2010-08-19 14:42:48
    Temat: Bank dla malusieńkiej firmy z prostym i tanim debetem
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    Witam,

    Pytanie podobne do wałkowanego przed paroma dniami. Chciałbym przenieść
    swoje konto firmowe z Pekao do czegoś taniego i przyjemnego. Przy czym
    chciałbym zachować swój limit debetowy i nie płacić ogromnych sum za
    przyznanie limitu. Wydawało mi się, że Alior będzie dobry, ale tam
    mimimalna opłata to 1000 zł, a że ja tego debetu potrzebuje nie za wiele
    (5000 wystarczy), to oferta dla mnie bez sensu. Chętnie widziany
    marmurek - nie znoszę umawiać się z kurierami itp., ale jeśli jest coś
    ciekawego na rynku, to jakoś ścierpię wyczekiwanie na człowieka z kopertą.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh