  • 1. Data: 2010-10-30 05:19:35
    Temat: Bank dla zaczynającej firmy
    Od: swirek <s...@g...com>

    Dzień dobry,
    Jaki bank byście polecili dla zaczynającej firmy, która będzie spółką
    z o.o. i będzie potrzebowała trochę pieniędzy, żeby w miarę szybko
    płaciła dostawcą.

    Swirrrek

  • 2. Data: 2010-10-30 10:21:11
    Temat: Re: Bank dla zaczynającej firmy
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    swirek <s...@g...com> dared to write:
    > /.../ żeby w miarę szybko
    > płaciła dostawcą.

    Już nie płacicie pieniądzem?

  • 3. Data: 2010-10-30 11:38:11
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 30 Oct 2010 15:21:11 +0500, kashmiri napisał(a):

    > Już nie płacicie pieniądzem?

    Jeśli dostawca jest zdrowy, za organy można sporo dostać. Jakiś model
    biznesowy to jest :)

    AK

  • 4. Data: 2010-10-30 11:58:50
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> dared to write:

    > Jeśli dostawca jest zdrowy, za organy można sporo dostać. Jakiś model
    > biznesowy to jest :)

    NIezła myśl. Po ostatniej wizycie w marmurku chyba przerzucę się na płacenie
    doradcami bankowymi.

  • 5. Data: 2010-10-30 13:41:13
    Od: Rafał Grzelak <d...@s...com>

    kashmiri wrote:

    > NIezła myśl. Po ostatniej wizycie w marmurku chyba przerzucę się na płacenie
    doradcami bankowymi.

    Placenie?
    Ostatno jak sprawdzalem to nikt za darmo nie chcial ich wziac... ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2010-10-30 13:56:23
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 30 Oct 2010 15:41:13 +0200, Rafał Grzelak napisał(a):

    > Placenie?
    > Ostatno jak sprawdzalem to nikt za darmo nie chcial ich wziac... ;]

    Niczego nie sugeruję, ale moją doradczynię w BZWBK chętnie bym za darmo
    wziął :)

    AK

  • 7. Data: 2010-10-30 15:20:25
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> dared to write:

    > Niczego nie sugeruję, ale moją doradczynię w BZWBK chętnie bym za darmo
    > wziął :)

    Też na organy?

  • 8. Data: 2010-10-30 20:59:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 30 Oct 2010 20:20:25 +0500, kashmiri napisał(a):

    > Też na organy?

    Na organ zapewne.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-10-31 13:38:28
    Temat: Odp: Bank dla zaczynającej firmy
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?doklejone cytaty

    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Subject: Bank dla zaczynającej firmy
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Data: Sat, 30 Oct 2010 23:02:01 MEST

    > Też na organy?

    Na organ zapewne.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-11-03 12:56:44
    Od: Wiesław Gajda (Gold Finance) <w...@g...pl>

    Witam

    Źle zadane pytanie. Poprawnie powinno brzmieć nie: "Jaki bank polecacie by finansował
    moją nową firmę" lecz "Jaki bank jest w stanie zaufać mojej nowej firmie i dać
    finansowanie"? A wbrew pozorom to wcale nie jest łatwe. Prawdopodobnie może się udać
    znaleźć taki bank, ale gwarancji nie daję nie znając szczegółów. Jeśli jest Pan z
    Trójmiasta to zapraszam, może będę w stanie pomóc.

    --
    Pozdrawiam,

    Wiesław Gajda
    Dyrektor Operacyjny oddziału Gdańsk
    Mob. (+48) 601-704-461

    Gold Finance Doradcy Finansowi
    ul. Warszawska 96
    80-180 Gdańsk
    tel. (58) 303 61 06
    fax (58) 682 16 72
    Goldlinia: 0 801 333 883
    www.goldfinance.pl
    w...@g...pl

    Gold Finance Spółka z o.o. ul. Edwarda 4, 05-800 Pruszków, wpisana do rejestru
    przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000290556, NIP 534-237-16-76
    , REGON 141153906, której kapitał zakładowy wynosi 50.000 zł.
    c.googlegroups.com...