  • 1. Data: 2010-02-09 12:51:28
    Temat: Bank spółdzielczy w Skoczowie - czy spłaca(ł) ktoś kredyt mieszkaniowy?
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Czy jest ktoś kto spłaca kredyt mieszkaniowy w BS w Skoczowie?
    Słyszałem opinie, że wyliczane raty są dużo niższe (nawet 100%!) niż te
    które przedstawiane są podczas rozmów z przed podpisaniem kredytu.
    Jak to w rzeczywistości wygląda?

    --
    kredytobiorca

  • 2. Data: 2010-02-09 13:12:19
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > Słyszałem opinie, że wyliczane raty są dużo niższe (nawet 100%!) niż te
    > które przedstawiane są podczas rozmów z przed podpisaniem kredytu.

    jeśli raty są o 100% niższe to ja od razu skaczę do skoczowa :P

    co prawda wolałbym raty ujemne, ale zerowe też zaakceptuję :P

  • 3. Data: 2010-02-09 13:16:36
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    z...@o...pl pisze:

    > jeśli raty są o 100% niższe to ja od razu skaczę do skoczowa :P
    >
    > co prawda wolałbym raty ujemne, ale zerowe też zaakceptuję :P

    miało być (rata rzeczywista nawet 100% większa niż wyliczana) :)

    --
    kredytobiorca

  • 4. Data: 2010-02-09 16:11:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > miało być (rata rzeczywista nawet 100% większa niż wyliczana) :)

    to subtelna różnica przecież

    ...a gdzie jest ten cały skoczów? czyżby w okolicy erewania? ;-D
    --
    pozdrawiam
    RobertS