  • 1. Data: 2023-10-05 09:33:38
    Temat: Banki jednak myślą ;-)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    "Na potrzeby przygotowania powyższej propozycji i obliczenia kwoty do
    spłaty wskazanej w punkcie 2
    powyżej, dokonaliśmy hipotetycznego przeliczenia kredytu CHF, bazując na
    koncepcji
    Przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego:
    ? tak jakby Państwa kredyt od początku był kredytem w złotych polskich
    (PLN) z oprocentowaniem
    opartym na historycznych wartościach stawek referencyjnych WIBOR 3M
    powiększonych o średnią
    rynkową marżę kredytów w złotych polskich udzielonych w tym samym
    okresie co kredyt CHF1,
    ? Państwa dotychczasowe wpłaty zaliczyliśmy tak, jakby od początku
    kredyt był spłacany według
    powyższych założeń,"

    Dobre to warunki?

    Ktoś dostał lepsze?

  • 2. Data: 2023-10-05 10:47:40
    Temat: Re: Banki jednak myślą ;-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Oct 2023 09:33:38 +0200, _Master_ wrote:
> [...]
    > okresie co kredyt CHF1,
    > ? Państwa dotychczasowe wpłaty zaliczyliśmy tak, jakby od początku

    Oczywiscie, ze do d*.

    Nalezy ci sie uniewaznienie kredytu, czyli zadnych odsetek.
    O ile ... twoj adwokat wygra w sądzie :-)

    > Ktoś dostał lepsze?

    Na pewno nie.
    Lepsze rzeczy sie dostaje na wyroku :-)

    A tak z ciekawosci - ile im wyszlo?
    Kredyt bylby juz spłacony, czy nowa rata nizsza od starej?

    Nie chcesz isc do adwokata - to im odpisz, ze oprocentowanie w/g WIBOR
    mozesz zakceptowac, ale marży nie - sformułowali bezprawną umowę,
    to żadna marża ani prowizja bankowi się nie należy.

    Ale taka odpowiedz na papierze firmowym kancelarii robi większe
    wrazenie :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-10-05 12:11:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 5 października 2023 o 09:33:41 UTC+2 _Master_ napisał(a):

    > Dobre to warunki?
    >
    > Ktoś dostał lepsze?

    Niby to twoje?
    Jeśli tak, to, drogi debilu, dostałeś proponoeany
    harmonogram spłat, żeby można było porównać
    propozycję nowej raty z obecnymi?

  • 4. Data: 2023-10-05 13:53:14
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-05 o 10:47, J.F pisze:
    > A tak z ciekawosci - ile im wyszlo? Kredyt bylby juz spłacony, czy nowa
    > rata nizsza od starej?

    Zamykam kredyt

    Po 12 latach spłacania 60 000 zł darują mi 30 000 zł.

    Nie będę się sądził z _tym bankiem_ bo czas to pieniądz ;-) Wiele razy
    pisałem że przyjmę ugodę.

    Tak tylko chciałem podkurwić poleczników banksterki propozycją UGODY
    która NIGDY NIE MAŁA NASTĄPIĆ

    30 tysi niby nic ale mam radochę jak się wzmagają banksterzy ;-0)

  • 5. Data: 2023-10-05 14:34:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Oct 2023 13:53:14 +0200, _Master_ wrote:

    > Zamykam kredyt
    > Po 12 latach spłacania 60 000 zł darują mi 30 000 zł.

    Czyli rozumiem, ze bylo kredytu 60k,
    w CHF po 12 latach spłacania zostało jeszcze 30k zl,
    a jakby to było w PLN, to wpłacone wczesniej raty by kredyt juz
    spłacily?

    > Nie będę się sądził z _tym bankiem_ bo czas to pieniądz ;-) Wiele razy
    > pisałem że przyjmę ugodę.
    > Tak tylko chciałem podkurwić poleczników banksterki propozycją UGODY
    > która NIGDY NIE MAŁA NASTĄPIĆ

    Chlopie, ugoda zawsze moze nastąpic, tylko trzeba miec argumenty.

    > 30 tysi niby nic ale mam radochę jak się wzmagają banksterzy ;-0)

    Chlopie, ty wiesz jaka radoche maja teraz banksterzy?
    Zamkną kredyt z nominalną stratą 30k, z rzeczywistą .. kto wie czy nie
    zyskiem, premię sobie wypłacą, i szampana otworzą, ze udało im sie
    zamknąc sprawe ze stratą tylko 30k na papierze, a nie np 120k.

    A przeciez nic tu czasu nie tracisz - podpiszesz pelnomocnictwo,
    adwokat będzie sie sądził, ty bedziesz płacił ... ale z nadzieją,
    ze na koncu bank ci wydatki zwróci :-)
    I jak banksterom przyjdzie rachunek od twojego adwokata na kolejne
    20 tys, czy ile tam, i od ich adwokata/radcy na jeszcze wiecej,
    to wtedy miał byś dopiero radochę :-)

    J.

  • 6. Data: 2023-10-05 17:17:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 5 października 2023 o 13:53:17 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Zamykam kredyt
    >
    > Po 12 latach spłacania 60 000 zł darują mi 30 000 zł.

    Drogi debilu, sugerujesz, że wziąłeś kredyt frankowy w 2011?
    Musiałbyś się nazywać lepiej niż Iwona Morawiecka (i mieć lepszego męża).

  • 7. Data: 2023-10-05 17:39:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Drogi debilu, sugerujesz, że wziąłeś kredyt frankowy w 2011? Musiałbyś
    > się nazywać lepiej niż Iwona Morawiecka (i mieć lepszego męża).

    Czujny jak ... ;-)

    w 2008 r. aż zajrzałem w papiery

    Zwracam honor

    67 000 zł = 29 874 franki czyli po kursie 2,24

    do 2039 roku 16 lat jeszcze

  • 8. Data: 2023-10-05 21:22:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.10.2023 o 09:33, _Master_ pisze:
> [...]
    > dotychczasowe wpłaty zaliczyliśmy tak, jakby od początku kredyt był
    > spłacany według powyższych założeń," Dobre to warunki? Ktoś dostał

    Czyli ja to tak zinterpretuję. Chcieli Cie okraść. Zostali złapani. To
    łaskawie proponują, żeby to rozliczyć tak, jakby nie chcieli Cię okraść.
    Zauważ, że obecnie linia orzecznictwa jest taka, ze ponieważ oszukiwali,
    to przysługuje im tylko zwrot pożyczonej Ci kasy. Mają z oszustwa nie
    czerpać żadnego zysku. Nie tylko prowizji (jak wzmiankuje J.F.) ale też
    jakichkolwiek odsetek.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 9. Data: 2023-10-06 08:37:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > to przysługuje im tylko zwrot pożyczonej Ci kasy. Mają z oszustwa nie
    > czerpać żadnego zysku. Nie tylko prowizji (jak wzmiankuje J.F.) ale też

    Oni to wiedzą Kocie...

    Się pytam jak ta propozycja wygląda na tle innych propozycji innych banków?

    Bo chyba nie można już zamilczeć tematu Ugód w sprawie kredytów
    frankowych> ;0(

  • 10. Data: 2023-10-06 15:00:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 5 Oct 2023 21:22:48 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > to przysługuje im tylko zwrot pożyczonej Ci kasy. Mają z oszustwa nie
    > czerpać żadnego zysku. Nie tylko prowizji (jak wzmiankuje J.F.) ale też

    Moja propozycja była ugodowa.
    Bank tez musi widziec, ze cos zyska na ugodzie, bo inaczej bedzie
    twardy i sie nie zgodzi :-)

    No ale jeszcze troche spraw, i moze zobaczy, ze sprawy w sądach
    przegrywa masowo, i kredyt jest unieważniany, a dochodzą koszta
    adwokatów i sądowe :-)

    J.